środa, 8 maja 2013

Kosmetyki kwietnia

Edit 09.05
Jeżeli jesteście ciekawe szamponu z proteinami pereł to teraz macie okazje wypróbować go za naprawdę niską cenę w sklepie Skarby Syberii :) Sama kliknęłam go wraz z paroma innymi drobiazgami, którymi pochwalę się jak do mnie dotrą :)

Nawilżający Szamon Love2Mix 
z proteinami pereł i ekstraktem z jagód acai 
13.23zł

Przedstawione na zdjęciu kosmetyki to w większości te, które używałam najczęściej. Dodatkowo dochodzą oleje i odlewki od Marty. Ciekawych zapraszam do lektury :)



Szampony
  • Love2Mix Organic z proteinami pereł i jagodą [recenzja] Nadal sprawdza się świetnie, ma jednak jedną wadę - już się kończy : >
  • Family classic z ekstraktem z drzewa oliwnego [recenzja] - Używany przede wszystkim do oczyszczania.
  • Fitomed - z mydlenicą lekarską - ogólnie rzecz biorąc myje dobrze, szkoda, że pozostawia włosy dość matowe, no i skład nie wskazuje na to aby był to dobry szampon do włosów suchych, jak zaleca producent. 
Balsamy, odżywki, maseczki
  • Planeta Organica - Balsam fiński - malina moroszka, rokitnik - jeden z moich ulubionych balsamów, w tym momencie, stosowany najczęściej po myciu na ok 5 minut, w gorącej kąpieli. 
  • Family classic z ekstraktem z drzewa oliwnego [recenzja] - stosowany przede wszystkim do pierwszego O, dobrze ułatwia rozczesywanie i chroni przed suchością włosów na długości podczas mycia Fitomedem
  • Baikal Herbals - balsam różowy Objętość i siła - do kompletu z tym szamponem. O ile szampon był delikatny dla włosów, przyjemny w stosowaniu, tak ten akurat balsam z kompletu nie sprawdza się. Włosy zbijają się w strączki, są suche, a zarazem oblepione.
  • Stapiz SLEEK Line - odlewka od Marty - sprawdzała się naprawdę świetnie! Żałuję, że już się skończyła, ale na pewno nabędę pełnowymiarowe opakowanie :) [kwc]
  • BIOETIKA - podobnie jak Sleek line - dostałam sporą odlewkę :) dziękuję! Sprawdzała się dobrze, ale już nie tak rewelacyjnie jak tamta :)
Bez spłukiwania
  • Z.ONE Concept - seria: MILK_SHAKE - Conditioning whipped cream -  odżywka w formie pianki- ma taki piękny słodki zapach bitej śmietanki! Już niedługo pojawi się recenzja, dlatego tymczasem odsyłam was na strony: [produkt] [kwc] :)
  • Z.ONE Concept - seria: NO INHIBITION - Silkening balm - odżywka b/s do stylizacji  - to ta w żywo-niebieskim opakowaniu - podobnie jak w przypadku odżywki w piance mogę powiedzieć że już wkrótce pojawi się recenzja :) A tymczasem możecie zajrzeć na stronę producenta i jeżeli znacie włoski przeczytać [o produkcie]. Niestety polska strona nie jest bogata w opisy produktów. 
  • Joanna Natura b/s - z wrzosem - bardzo się lubimy, ale już wkrótce będziemy musiały się rozstać, ponieważ na mojej półce jest już tak długo, że wkrótce mija termin od otwarcia - mimo bardzo regularnego stosowania :) Uważam że odżywki b/s powinny być zamknięte w małych opakowaniach z jednej prostej przyczyny - stosujemy ich niewielką ilość :)
  • Z.ONE Concept - seria: MILK_SHAKE - Glistening argan oil - olejek do zabezpieczania z arganem - chodzi o ten produkt [klik] - o ile zwykły olejek arganowy nie sprawdza się na moich kosmykach do końca to tą postać olejku arganowego uwielbiam :) Posiada w swoim składzie dwa lotne silkony, jest "lżejszy" dla końcówek od standarowego Argan Oil, a przede wszystkim pięknie nabłyszcza, nie obciąża i pachnie! :) Recenzja już wkrótce.
Odżywki do skóry głowy i wcierki
  • Jantar
  • kozieradka - zarówno do Jantaru jak i Kozieradki nie trzeba chyba nic dodawać :) Ulubieńce.
  • olejek miętowy - Chiński Olejek Miętowy - [blisko natury] - Aktualnie używany we wcierce kawowej DIY oraz dodawany do relaksującej kąpieli - mam nadzieję, że niedługo będę mogła podzielić się wrażeniami ze stosowania :)
Olejki
Musztardowy, laurowy, migdałowy, arganowy, makadamia, nafta

Ufff :)
 Życzę wam słonecznego dnia, a maturzystkom powodzenia :*

25 komentarzy:

  1. mam ten różowy balsam Baikal...kompletnie się u mnie nie sprawdził; prawdę mówiąc spodziewałam się więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak więc nie jestem sama :)
      Dowód na to, że nie wszystkie produkty z jednego "kompletu" muszą działać i sprawdzać się tak samo dobrze:)

      Usuń
  2. sporo tego, ja używałam znacznie mniej produktów w kwietniu. I nic nie mam z tego, co pokazujesz :) jedynie odżywkę b/s z joanny ale wersję z pokrzywą i zieloną herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony z Love2Mix kuszą mnie równie bardzo jak jak i odżywki.
    Muszę kiedyś się zdecydować na jakieś cudo z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Twoich zapasów znam tylko Jantara :)
    Co do olei / olejków - u mnie fantastycznie sprawdza się olej lniany i olej z wiesiołka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obu olejków używałam i jestem z nich w pełni zadowolona:) Lniany wkracza do pielęgnacji ponownie w maju

      Usuń
  5. A mnie teraz kuszą te balsamy Planeta Organica, tyle dobrego o nich słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są super!:)) Nie masz nad czym się zastanawiać:D

      Usuń
  6. Mam olej makadamia , ale boję się nałożyć go na włosy :D :D i nakładam tylko na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam Jantar :) I stapiza :) To moi ulubieńce!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak ta pianka pachnie bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejka,a mi się spodobał Milk Shake!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja na razie zaprzestałam stosowanie kozieradki

    OdpowiedzUsuń
  11. kusi mnie olej miętowy , ale mam taki zapas , że głowa boli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam maskę Stapiz. Moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ale tego dużo, ja bym się gdzieś zgubiła po drodze;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tego! I bardzo elitarne te kosmetyki, o części nawet nie słyszałam :D Uwaga - dziwne pytanie - jak pachnie ta odżywka w piance?

    Kupiłam żel do twarzy Fitomedu - genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka w piance pachnie niesamowicie :)! Jak słodka bita śmietana, a zapach utrzymuje się na włosach przez cały dzień.

      Ja niestety zawiodłam się trochę na tym szamponie, ale skończę buteleczkę.

      Usuń
    2. Ok, to czekam na jej recenzję ;)

      Usuń
  15. jako początkująca włosomaniaczka potrzebuję informacji dot. polecanych kosmetyków, których właściwości wypróbuję u siebie - Twoja notka będzie dla mnie jak takie małe kompendium wiedzy...dzięki!

    pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi odżywki b/s schodzą wyjątkowo szybko, ale to może dlatego, że często używam ich do pierwszego O w OMO :)
    bardzo, bardzo mi się podoba nowy wygląd Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już pół roku zbieram się do kupna jantaru ;) no ale chyba muszę wreszcie się wybrać, bo kozieradka chwilowo przestała na mnie działać :( Bioetika to mój skarb <3 a maskę stapiz sleek line też mam na chciejliście od dawna, ciekawe tylko czy da się ją kupić stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  18. stosowałam Fitomed i faktycznie pozostawia matowe włosy, w moim przypadku podczas mycia moje włosy "skrzypiały"

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.