sobota, 20 lipca 2013

Śród miesięczna aktualizacja, małe zapowiedzi i wyniki mini konkursu :)

Na sam początek chcielibyśmy bardzo ale to bardzo podziękować wszystkim tym, którzy wypełnili ankietę do pracy magisterskiej. Wszystkie odpowiedzi (Udało się ich zebrać ponad 200! Co było dla nas niemałym zaskoczeniem :) są bardzo ważne, no i oczywiście wszystkie wezmą udział w opracowywaniu badań do pracy magisterskiej nad wizerunkiem firmy Microsoft. 

Postanowiliśmy więc zakończyć zbieranie waszych odpowiedzi i przyszedł dzień, w którym czas nagrodzić osoby wylosowane :)))

Niestety kilkukrotnie musiałam losować zwycięzców ponieważ niektóre Wasze deklaracje, np. obserwowanie bloga na bloggerze lub profilu Blondregeneracja na facebooku nie były zgodne z prawdą. Tak czy siak... nagrody przypadają...

Marokański balsam Planeta Organica wygrywa bdagga
Fiński balsam Planeta Organica wygrywa Wiola (wiola_bars)

Dziewczyny! Czekam na wasze maile do 30 lipca
blondregeneracja@gmail.com

Sama nie mogę uwierzyć w to jak dużo moje włosy urosły w przeciągu zaledwie kilkunastu dni... Dlatego postanawiam przedstawić wam aktualizację śród miesięczną :)


BYŁO:


Być może to spóźniony efekt stosowania ampułek Seboradin, które przedstawiałam wam niedawno, a być może włosy zdecydowały się przyspieszyć ze względu na stosowaną aktualnie wodę brzozową?:) Po ostatnim obcięciu urosły niesamowicie dużo i co dziwne, końcówki są w optymalnym stanie :)

Trzymajcie się ciepło :*

43 komentarze:

  1. Może to faktycznie przez wodę brzozowa. Swego czasu wcierałam i rosły jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po prostu oszołomiona Twoimi włosami. Śledzę Twojego bloga od niedawna, więc jeszcze nie zdążyłam wszystkiego przeczytać, ale patrząc na to jak ogromną przeszły przemianę (na animacji z boku), jestem zachwycona i pełna podziwu dla Ciebie:)
    Mam nadzieję że i mi uda się kiedyś doprowadzić włosy do tak dobrej kondycji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki i za Twoje włosy, bo na pewno Ci się uda:)! Cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość:)))

      Usuń
  3. śliczne włosy! ja sobie ostatnio zamówiłam serię Aleppo z tych kosmetyków, co dziewczyny wygrały :) nigdy nie miałam... w poniedziałek powinna przyjść paczka :)

    jako że interesujesz się kosmetykami do włosów, to informuję Cię o moim rozdaniu na blogu. do wygrania dwa oleje do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pasek! <3może ktoś od Ciebie się zainteresuje, bo na razie nie widzę wielkiego odzewu :) jednak nie wszystkie dziewczyny nałogowo olejują włosy jak np. Ty i ja :) a ten olejek jest bardzo fajny, mam oczywiście swój egzemplarz i jest naprawdę super :)

      Usuń
    2. czym więcej zgłoszeń tym więcej zabawy :)) A olejek wydaje się być naprawdę super :)))

      Usuń
  4. Ale urosły :D Jestem ciekawa dzięki czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo to widzę że masz tak samo "blisko" nad morze jak ja. :) Byłam tam rok temu, ale jechaliśmy samochodem robiąc przystanki w Ciechocinku i Toruniu. :)
    Zwyciężczyniom oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zainwestować w wodę brzozową bo moje włosy rosną jak gdyby chciały a nie mogły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy ;)) wodę brzozową mam i uwielbiam ;D . podobno firma gloria tez ma dobre te wody , widziałam w Auchanie za 2 zł;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, gęste włosy... nie wiem kiedy mi uda się uzyskać pełne objętości włosy... musiałabym chyba obciąć się 'na chłopaka' ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety nie są one takie gęste niestety :( A co do ścięcia na chłopaka, też niekiedy o tym myślę :D zwłaszcza przy 35 stopniach

      Usuń
  9. Gratulacje!!! Piękne włosy masz!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne masz włoski ;* i udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie podrosly, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam taki przyrost po ampułkach Seboradin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że to jednak one :) A raczej ich "spóźnione działanie".
      Wodę brzozową stosuję zaledwie od kilku dni aby mogła pomóc :))

      Usuń
    2. :( szkoda, ze dla mnie byly za slabe ani przyrostu ani ograniczenia wypadania. No chyba, ze tez zadzialaja z opoznieniem :D

      Usuń
  13. Po pierwsze serdecznie gratuluję zwyciężczyniom ankietowym :) Po drugie jestem mega powalona przyrostem Twoich ślicznych włosków, są w kapitalnym stanie, gapię się jak cielę na malowane wrota ;)
    Po trzecie życzę wspaniałej pogody i pełnego relaksu i beztroskich chwil odpoczynku nad Bałtykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, muszę sobie chyba sprawić taką wodę brzozową ;) Polecacie jakąś szczególną firmę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne masz włosy ;)
    życze w takim razie udanego wyjazdu i duuużo słońca ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje też niedawno tak śmignęły, szkoda tylko, że nadal lecą jak szalone! Ale Twoje piękne! <3 Jestem bardzo ciekawa działania CerkoGelu, który już od jakiegoś czasu mam zamiar kupić. Liczę, że nawilży i złagodzi nieco skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! to naprawdę duży przyrost, zazdroszczę :) życzę udanego wyjazdu!
    a zwycięzcom gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za przyrost!
    Gratulacje zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!
    Ta woda brzozowa zawsze mnie interesowała. Chyba coś czuję, ze stanie się moją nową wcierką za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczyna gratuluje a sama czekam na recenzje wody brzozowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I po takich postach jak ten tęsknie na nowo za długimi włosami... *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Już było losowanie?:O A miałam dzisiaj nabazgrać posta,gapa ze mnie:/ Gratulacje:) Ale masz piękne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje dla dziewczyn! no i udanego wypoczynku nad morzem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeeejku różnica ogromna! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podejrzane, ale moje włosy po cięciu u fryzjera także ostatnio sporo urosły, a przynajmniej tak się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję, ciekawi mnie Twoja opinia na temat wody brzozowej

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie Ty masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że wakacje tak szybko uciekają...nie?

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne włosy
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    ZAPRASZAM http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak blisko, a tak daleko :P

    A przyrost niesamowity. Chciałabym, żeby moje miały takie tempo - może choć raz w życiu miałabym długie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem co Ty z nimi robiłaś, ale zmiana jest niesamowita!! Zwłaszcza na tej animacji, łał :))

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.