wtorek, 20 listopada 2012

Baikal Herbals - Szampon objętość i siła do włosów cienkich i delikatnych

To drugi szampon z serii Baikal Herbals, 
który mogłam przetestować, jesteście ciekawe, który z nich okazał się lepszy? 
Zapraszam do długo wyczekiwanej recenzji :)
Cena: 13-14zł/280ml
Dostępność: niestety stacjonarnie słaba, głównie dostępny przez Internet (bioarp.pl, setare.pl)

Opakowanie: Z twardego, białego plastiku, z srebrną nakrętką, która świetnie nadaje się do spieniania/rozcieńczania gęstego szamponu. Kilkukrotnie wyślizgnął mi się z dłoni (opakowanie jest okrągłe) ale nic się nie stało. Bardzo estetyczne więc ładnie prezentuje się na półce.

Wydajność: Jeden z bardziej gęstych szamponów jakie miałam. Kiedy byłam w połowie buteleczki dolałam do niej trochę wody, żeby rozcieńczyć szampon bezpośrednio – na następny dzień był tak samo gęsty jak przed wymieszaniem więc nadal spieniam go przed użyciem w nakrętce z odrobiną ciepłej wody.

Producent: Pielęgnacja włosów cienkich, matowych, pozbawionych objętości, łamliwych. Szampon przywraca włosom zdrowy wygląd, blask i elastyczność. Wyśmienicie oczyszcza i wzmacnia włosy , które staja się zdrowsze , bardziej puszyste i pełne objętości. Pieni się bardzo dobrze, przez co jest wydajny.
Szampon nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz PEG.

Skład
INCI Aqua with infusions of: Thymus Vulgaris Extract, Helichrysum Аrenarium Extract, Sphagnum Extract, Organic Spiraea Ulmaria Extract, Organic Borago Officinalis Oil; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Chitosan*, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

Szampon ma lepszy skład niż jego fioletowy kolega przede wszystkim dlatego, że nie posiada niepotrzebnego silikonu, za to znajdujemy tu wodę z masą fajnych ekstraktów i jeden olejek - mają one właściwości łagodzące, wzmacniające, nawilżające i odżywiające. (5)
Tymianek (Thymus Vulgaris Extract) – poprawia strukturę włosów, przywracając im naturalny blask. Działa antyseptycznie, bakteriobójczo, grzybobójczo. 
Nieśmiertelnik (Helichrysum Аrenarium Extract) - Wzbogaca korzenie w witaminę C i K chroniąc włosy przed uszkodzeniem. 
Biały mech ( Sphagnum Extract) – nasyca włosy  mikroelementami. Sprawia, że stają się mocne i sprężyste.  
Wiązówka błotna (Organic Spiraea Ulmaria Extract)  - delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne. 
Ogórecznik lekarski (Organic Borago Officinalis Oil) - ze względu na zawartość krzemionki i cynku, ogórecznik zalecany jest w przypadku nadmiernego wypadania i łamliwości włosów. *
Substancje myjące użyte w szamponie uważane za jedne z łagodniejszych, a jednocześnie zapewniają dobre działanie myjące. Zapach i substancje pomocnicze pojawiają się przy końcu składu (śladowe ilości). W drugiej połowie składu znajdziemy ciekawy i rzadko spotykany składnik 'Chitosan' – jak wykazały badania nie wywołuje on podrażnień, poprawia jędrność poprawiając i utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia w skórze **

Moja opinia
Od kiedy go mam myję nim włosy prawie codziennie. Wcześniej nakładam odrobinę odżywki (Różowa Isana) na długość – tak naprawdę robię to przy każdym myciu. Pięknie pachnie, ma ładny kolor (bladoróżowy)– co na pewno umila stosowanie. Dodatkowo posiada ciekawy (ze względu na ekstrakty) skład. Dzięki niemu mogę nadal myć włosy wieczorem, a rano włosy są świeże i sypkie.  Oleje zmywa, jednak przy rycynie pojawił się mały problem (najpierw zmoczyłam włosy, nałożyłam odrobinę facelle, spłukałam, kontynuowałam mycie Baikal Herbals – nie ma sensu męczyć się niepotrzebnie, skoro wiem, że z moich włosów rycyny nie zmyje). Nigdy nie splątał włosów, co często zdarza się w szamponach z dużą ilością roślinnych ekstraktów. Jest bardzo delikatny - nie przesusza włosów nawet przy codziennym stosowaniu. Moja skóra głowy go uwielbia!:)

Skład +
Opakowanie (ładne, wytrzymałe) +
Wydajność (dobra) +
Utrzymanie świeżości +
Reakcje alergiczne (brak) +
Przesusznie skóry głowy (brak) +
Cena (mógłby być odrobinę tańszy :)) +/-
Dostępność (byłoby miło gdyby zaczął pojawiać się stacjonarnie) +/-

Czy kupię go ponownie? Na pewno! Podbił moje serce :)

20 komentarzy:

  1. O, Sagę o Ludziach Lodu też czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cena nie jest zła, ale z dostępnością gorzej a szkoda - bo bym z chęcią zakupiła po takiej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że dobre produkty są tak słabo dostępne :/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie stosowałam produktów tej marki, mam nadzieję że juz niedługo to się zmieni...ale jak na razie mój cel to zużyć to co mam i idzie mi całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała, ale niestety nie widziałam go nigdzie stacjonarnie :/ A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle razy tu byłam i nie wiem dlaczego nie należę do grona obserwujących, ale już to się zmienia ;)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ucieszyła mnie ta recenzja, właśnie zamówiłam sobie ten szampon i trochę się obawiałam, że będzie plątał włosy, jak większość ziołowych, albo że włosy będą przesuszone albo będą się bardziej przetłuszczać...Jednak dokonałam dobrego wyboru ;) I zgodzę się, że Baikal Herbals ma piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro podbił serce, warto wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ale inny rodzaj i nie moglam nim umyc wlosow :/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak już miałabym zamawiać, pewnie wybrałabym którąś odżywkę zamiast szamponu, bo bardzo dobrze mi się używa mój balsam babydream ;) ale może kiedyś, jak będę miała dużo pieniążków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc spojrzałam na kosmetyk i przeczytałam "Bankai" O-O'
    Po przeczytanie recenzji jestem go baaardzo ciekawa :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Już któryś raz natykam się na pochlebne zdanie o masce kallos latte, chciałabym jej spróbować tylko nie wiem jak z dostępnością, można ją kupić w drogerii? Najlepiej jakieś sieciowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sieciowej nie wiem, nigdy nie spotkałam:) ale w każdym sklepie fryzjerskim (nawet 15zł za 500ml) :)

      Usuń
  13. Moje serce podbił szampon turecki planeta organica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, ja mam odpowiednik przeciw wypadaniu wlosow, ale mi je przetluszczal ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. szampon wygląda rewelacyjnie, stworzony dla mnie, ojjjjj znowu kusisz ;) tez lubię Batmana i sushi ;) miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.