środa, 12 marca 2014

Gdzie kupujecie najczęściej? - Cz. I PÓŁPRODUKTY - wyniki ankiety

Już od dłuższego czasu w panelu bocznym podwieszona była ankieta dotycząca preferencji zakupowych. A wszystko po to by już wkrótce przyjść do was z trzema najczęściej wybieranymi wśród włosomaniaczek sklepami. Całość postanowiłam podzielić na dwie części - tą bardziej klarowną poświęconą półproduktom oraz tą, w której nastąpił wielki misz masz głosów i niezdecydowanie - dotyczącą zakupów kosmetycznych w ogóle. W głosowaniu wzięło udział ponad sto osób. 
Liczę, że dzięki takiemu zestawieniu poznamy kilka nowych miejsc do których warto zajrzeć i dowiemy się przede wszystkim - dlaczego warto :) Dla porównania za około półtora roku znów przeprowadzimy takie głosowanie - zobaczymy co się zmieniło!:)

  • Jeśli chodzi o pierwsze miejsce wyniki wcale nie są zaskakujące - najwięcej głosów zdobył sklep Zrób Sobie Krem. W ogólnym rozrachunku głosowało na niego prawie 70 dziewczyn. Najmocniejszą stroną sklepu okazało się duże zaopatrzenie - jak wiadomo przy internetowych zakupach najważniejsze staje się uniknięcie podwójnych opłat za wysyłkę. Wiele z was może skorzystać także z możliwości połączenia zakupów z kolorówką ;) Co więcej według Was sklep posiada konkurencyjne ceny - sprawdziło się to w zestawieniu, które przygotowałam dla was kilka miesięcy temu. Kilkanaście dziewczyn wspomniało także o miłej obsłudze i możliwości odbioru osobistego (Adres sklepu: woj. Dolnośląskie, Prochowice)
  • Dużym zainteresowaniem cieszyła się także Biochemia Urody. Dwadzieścia cztery głosy zebrane przez BU zostały przede wszystkim poparte faktem miłej obsługi oraz dużego wyboru produktów. Ja od siebie dodałabym fenomenalne opisy produktów - zwłaszcza w częściach dotyczących zastosowania. Zazdroszczę tym, które mogą odebrać produkty BU osobiście, chociaż i cena wysyłki nie jest tutaj wygórowana - od marca możecie zamawiać z biochemii z nową, obniżoną wysyłką - 9,90zł bez względu na ilość produktów. Polecam także zajrzeć do działu promocyjnego - aktualnie kilka ciekawych hydrolatów w obniżonej cenie - promocje zmieniają się i trwają 1-3 dni :)
  • Trzeci, z najczęściej wybieranych przez was sklepów to e-naturalne. Jego główną zaletą jest bogaty asortyment i możliwość odbioru osobistego. E-naturalne wprowadziło swoje produkty w dwóch sklepach stacjonarnych - we Wrocławiu przy ulicy Rydygiera 25/27 oraz w Węgrowie (woj. Mazowieckie) [więcej informacji]
  • Minimalnie z podium odsunięte zostały mazidła jednak nie mogę o nich nie wspomnieć :) Mazidła to dla mnie sklep ze świetnym receptariuszem, według was sklep cechują niskie ceny, duży wybór asortymentu i miła obsługa. :)
Najczęściej wybierane sklepy z półproduktami kosmetycznymi:
  • Zrób Sobie Krem (Główne plusy: duże zaopatrzenie, niskie ceny)
  • Biochemia Urody (Główne plusy: miła obsługa, duży wybór)
  • e-Naturalne (Główne plusy: duże zaopatrzenie, dwa sklepy stacjonarne)
  • Mazidła (Główne plusy: niskie ceny, duży wybór)
Pozostałe wymienione przez Was sklepy:

Ufff! Ogarnięcie wyników zajęło mi blisko 3 godziny ;) Boję się co będzie w przypadku sklepów z kosmetykami w ogóle :)

Z serii zakupów:

14 komentarzy:

  1. jejciu nawet nie wiedziałam, że istnieje taki sklep jak Eco Spa czy Naturalis kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś z tych kilku wymienionych sama robiłam zestawienie przed zakupem i mój wybór padła na ZSK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół produkty zamawiam w ZSK. Nie wiedziałam że e-naturalne ma sklep stacjonarny we Wrocławiu, muszę zainteresować się ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zamawiam na e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wyguglować gdzie konkretnie są te sklepy stacjonarne E- naturalne we Wrocławiu. Osobiście zamawiam tylko z ZSK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Półprodukty zamawiam tylko w ZSK ;) Ani razu się nie zawiodłam.

    zapraszam :) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie jestem na etapie kupowania półproduktów, ale przyznam szczerze, że już myślałam o mleczkach roślinnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cały czas boję kupować półprodukty, sama nie mam pojęcia dlaczego. Ale za każdym razem, gdy próbowałam się "przemóc" wchodziłam na ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robilam juz zakupy w ZSK, pozostalych sklepow wczesniej nie znalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Naturalis, mimo że asortyment nie jest jakiś wielki, to kontakt z właścicielką świetny, nawet jeśli chodzi o doradzanie w recepturach :)

    Najczęściej kupuję właśnie w Naturalisie, Zrób sobie krem i ostatnio na E-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam o mazidłach ;) Tam najczęściej zamawiam półprodukty do twarzy, żeby ukręcić jakieś bogatsze serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Umarłam, jakie na BeautyEver są genialne produkty! Ja zawsze {2x} kupowałam na ZSK, ale już więcej nie będę tam zamawiać. Na e-naturalne i BE mają znacznie większy wybór różnych ciekawostek, tak mi się widzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zestawienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przymierzam się do eco spa!

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.