sobota, 20 kwietnia 2013

Love2Mix z proteinami pereł i jagodą Acai - szampon nawilżający

Dzisiaj recenzja, nad którą nie musiałam się zbytnio zastanawiać- od pierwszego użycia praktycznie wiedziałam co sądzę o tym szamponie i że będzie on szamponem "do zadań specjalnych" :)


Love2Mix organiczny szampon nawilżający do włosów suchych 
ekstrakt z jagód Acai i proteiny perły
Pierwsze wrażenie:
1. Dobrze wykonana i estetyczna butelka
2. Ładny, przyjemny, nienachalny zapach
3. Bardzo gęsta, troszkę żelowata konsystencja

Cena i dostępność:
Tak jak większość rosyjskich produktów dostępny przede wszystkim w internecie. Mój kupiony został na bioarp.pl 
Cena to ok 17zł/360ml

Skład:
Aqua with infusions of Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract, Pearl Extract, Organic Angelica Archangelica Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, , Benzyl Alcohol, Pearl ProteinSodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Beetroot Red, Chlorophyllin-cooper complex.

Szampon stworzony jest na bazie wody z ekstraktem z jagód acai, pereł oraz Litwora Arcydzięgiela. Zastosowane ekstrakty będą się nadawały do pielęgnacji suchych włosów, którym brak jest blasku i życia. Jagoda zapewnia nawilżenie suchym włosom, nadanie blasku i elastyczności. Tytułowe perły są skoncentrowaną substancją odżywczą i wzmacniającą. Proteiny perły składnikiem budulcowym wnętrza muszli ostryg i samej perły, sprawiają, że włosy stają się tak samo gładkie i błyszczące jak perła. Doskonale odbijają światło. Ekstrakt z Litwora zapewnia działanie łagodzące i bakteriobójcze, przyspiesza gojenie się skóry.
W drugiej części składu znajdujemy jeden emolient i antystatyk, a także czerwonego burka (Beetroot Red). Burak ma działanie antyseptyczne i regenerujące, tonizuje, jednak najczęściej wykorzystywany jest jako naturalny barwnik kosmetyczny - tak jest i tutaj bo, nadaje szamponowi piękny różowy kolor :)
Substancje aktywnie myjące zastosowane w szamponie należą do łagodnych.
Dużym plusem jest, że substancje pomocnicze tzn. konserwanty i zapach znajdują się dopiero w drugiej części składu składu. Szampon nie zawiera SLS, parabenów i silikonów. 

Działanie - czyli trzy słowa ode mnie:
Jest to szampon nadający się do włosów suchych i bardzo suchych - naprawdę nawilża najbardziej łamliwe i przesuszone, rozjaśniane nawet końcówki. Włosy po nim są autentycznie bardziej błyszczące i miękkie
Nie można o nim powiedzieć, że jest to szampon typowo oczyszczający, dla mnie jest to szampon do zadań specjalnych  - stosuję go przede wszystkim przed zastosowaniem proteinowych odżywek albo płukanek z ziół - dzięki temu moje włosy nie wiedzą już co to przesuszenie na długości, bardzo ładnie mienią się w słońcu i nabrały miękkości :). Raczej nie sprawdzi się na włosach mocno przetłuszczających się.

Pozdrawiam z czepkiem na głowie - w czasie pierwszego rozjaśniania korzeniem rzewienia ;) 

19 komentarzy:

  1. jak zwykle kusisz mnie swymi recenzjami, kolejny kosmetyk dopisany do mojej listy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć,że nie jestem sama :) .Nie wiem czy mój portfel to wytrzyma

      Usuń
  2. będę musiała go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się ten i z papryczką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad zakupem jego bratem z efektem laminowania, ale chyba jednak skuszę się na ten :) I daj znać koniecznie jak wyjdzie z korzeniem :) Kusi mnie taki zabieg, ale obawiam się, że moich włosów nie ruszy i tylko niepotrzebnie jeszcze bardziej je wysuszy (ostatnio ich nawilżenie woła o pomste do nieba)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś na pewno go kupię! A to nawilżenie końcówek szczególnie mnie kusi.
    Co do rzewienia- tez planuję go użyć na włosy. Ciekawa jestem więc efektów, jakie osiągniesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że mogłabym się skusić, jakoś odżywki love2mix mnie nie kręcą, ale ten szampon całkiem inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję mango i awokado, lubimy się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chili (myję nim cały czas, jestem w nim zakochana!) oraz awokado (lekkie rozczarowanie), ale chili to zdecydowanie mistrz! Następnym razem oprócz papryczki też kupię ten z acai, kolejna blogerka chwali go za nawilżenie, a tego nigdy dość! :-)

    Buźki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię ten z chili :) Jest świetny na porost włosów :D

      Usuń
  9. ale mi narobiłaś ochoty na niego! :) bardzo lubię produkty love2mix (mam tylko dwie maski, ale wystarczyło do zakochania się w firmie :D )

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się jakiś produkt z tej serii ;p Najbardziej jednak kusi mnie ta odżywka z efektem laminowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki ,,agent do zadań specjalnych'' :). Zachęciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa tego rozjaśniania, bo planuję w najbliższym czasie się za to wziąć, ale boję się o moje, ledwo co odratowane chemicznym rozjaśnianiem włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  13. takiego efektu od szamponu oczekuję, pewnie go kupię gdy wykorzystam to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jagody acai są mega zdrowe i mega pyszne :) w Poznaniu jest kawiarnia co sprzedają acai polecam rzeczywiście są takie dobre jak je opisują!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jagody acai najlepsze są w postaci "żywej" można je zamówić już w Polsce albo spróbować w Poznaniu w Cafe Sorrir. Podobno można też je u nich kupić!

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.