sobota, 6 kwietnia 2013

Aktualizacja kwietniowa


Przyszedł i taki czas kiedy trzeba dokonać kolejnej aktualizacji :) Czego używałam w marcu?

W tym miesiącu minimum pielęgnacji, minimum produktów i lekki przesusz na długości. 

Szampony: Natura siberica (recenzja), który właśnie dzisiaj się skończył :( oraz Babuszki Agafii, który skończył się już kilka dni temu (recenzja). Oba szampony będę bardzo dobrze wspominać, a do NS mam nadzieję jeszcze wrócić :) Tym czasem w kwietni planuję Love2Mix z proteinami pereł (nawilżający) oraz do oczyszczania Family Classic (z oliwą z oliwek) - jego butla jest tak duża, że nie mam pojęcia kiedy ją wykorzystam. 

Maski/odżywki/balsamy: Szczególnie często stosowałam Balsam Marokański (o którym już pisałam i podtrzymuję opinię :); Stosowałam także Balsam Fiński też Planeta Organica, którego recenzję planuję na przyszły tydzień :) 
poza tym skupiałam się na wykończeniu wreszcie maski Bingo z kaszmirem, do której dodawałam mleczka pszczelego
przed myciem najczęściej stosowałam garnier z Avokado oraz garnier z olejkiem arganowym, a także balsam Family classic z oliwkami 

Olejki: Standardowo olejek musztardowy (możecie przeczytać o nim tutaj) oraz nafta która zimą jest moim obowiązkowym produktem :)

Wcierki: Samorobiona wcierka z kawą, ziołami i chińskim olejkiem miętowym (dopiero pod sam koniec miesiąca) - na pewno zdam relację ze stosowania i efektów ;]

Inne: Serum na długości (klik), glinka biała jako dodatek do szamponu (klik), czesane szczotką z włosia, kilka razy Jedwab biovax



Włosy w marcu wyglądały tak

Teraz i ja mam masażer do skóry głowy :) - zakupione w biedronce, wraz z suplementem Vitalsss (pokrzywa, skrzyp, witaminy, cynk) - szukajcie w okolicach kasy, ja wychodziłam już zrezygnowana a okazało się, że masażery stoją obok gum do żucia:)



34 komentarze:

  1. już biegnę do biedronki po ten masażer ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądaj ą na takie mięsiste i nawilżone;D
    Okaz zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy są taakie piękne :)
    Ja swój masażer kupiłam już w czwartek i otworzyłam chyba wszystkie w poszukiwaniu z niebieską rączką! (:P) no ale w końcu znalazłam :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      Niebieską rączką?:D ja lubię taki malinowy kolor:D

      Usuń
  4. Twoje włosy są już takie długie! Poza tym bardzo zdrowo wyglądają. Ale nie wiem, czy coś przegapiłam, czy one nie były bardziej blond wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były :D - zima i brak słońca daje się we znaki w postaci szarości niestety :))

      Usuń
  5. masażer mam i ja z witaminkami... fajna rzecz, i w dodatku sie opłacało! :) ja nawet nie nie wiedziałam ze rączki mają kolory, u mnie jest zwykła, srebrna ... ale ma przecież przede wszystkim masowac, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta fryzurka :). Moje tez sie wysuszyly od lekkiej pielegnacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na relację z efektów po wcierce! :) A masażer muszę koniecznie kupić. Mam nadzieję, że znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz piękniejsze masz te włosy :)... Widzę delikatne fale... Czy próbowałaś kiedyś stylizacji włosów w fale? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam próbowałam :) swego czasu nawet nosiłam (miałam wtedy 4 warstwy cieniowania :D), ale kiedy włosy ścięte równo to są proste jak druty :) fale ze zdjęcia to efekt chodzenia w koczku - mój jedyny element stylizacji :D

      Usuń
  9. Piękny kolorek!Cudne włoski!No i masz masażer-a ja nie-O!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to samo miałam. Zadecydowałam postawić na minimalizm w pielęgnacji i dostałam przesuszenie na długości. I sprawdziło się przysłowie "dobrymi chęciami..." :)

    Bardzo ładne to upięcie na ostatnim zdjęciu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. A dopiero co byłam w Biedronce i właśnie wyszłam bardzo zawiedziona. Nie przyszło mi do głowy żeby rozejrzeć sie przy kasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. taki masażer to baaardzo przyjemna "sprawa"
    mam pytanie jak i w czym poprawiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie zarówno kadruję jak i dodaję ew. napisy w photoshopie:)
      Kiedyś do kadrowania używałam głównie picassy, do napisów gimpa, ale PS wygrał ze względu na połącznie 2w1 ;]

      Usuń
  13. Ja jutro lecę po ten masażer i tabletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam ten masażer z biedronki:)
    a Twoje włosy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym ten masażer ;) A ja go w Bierze nie widziałam ;((

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki biedronce poznałam przyjemność masażu jakiej nie dawały mi moje dłonie xD
    (jak to brzmi xDDDD)
    Tylko co do suplementu nie jestem przekonana(awersja do wszelkiego rodzaju witaminek pochodzenia nienaturalnego-> tabletki, syropy...)

    OdpowiedzUsuń
  17. także nie lubię truć się tabletkami, zwłaszcza, że od kilku ładnych lat łykam tabletki anty - także bardzo dobrze Cię rozumiem :) Ale ten akurat suplement mam zamiar wykorzystać - może dlatego, że bardzo lubiłam swego czasu skrzypowitę i chciałabym mieć porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. akcja masowania :) kto wie czy nie dobry pomysł byłoby zorganizować taką na blogu :D

      Usuń
  19. No tak są kobiety na tym świecie których natura obdarzyła doskonałymi włosami!! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to chyba nie mnie :D Ale mimo wszystko dziękuję :))

      Usuń
  20. Twoje włosy są bardzo podobne do włosów BlondHairCare :) równie piękne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o reny :D takiego komplementu to się nie spodziewałam :D chociaż BlondHairCare to faktycznie chyba moja włosowa siostra :))

      Usuń
  21. ładnie i jaka ciekawa fryzurka na 3 zdj.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your blog! Definitely following now, stay in touch xx

    thedailysugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie wyglądają! :))
    ja miałam zakupić ten masażer , ale w końcu stwierdziłam, że i tak pewnie nie będę mieć czasu masować, więc nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę piękne włosy. Takie naturalne, błyszczące, wypielęgnowane :) Powodzenia w dalszych etapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy od razu widać, że zdrowe i zadbane;)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.