niedziela, 27 stycznia 2013

Natura Siberica - ochrona i odżywienie - moja recenzja szamponu

Natura Siberica - kolejna rosyjska perełka. Szampony z serii cieszą się głównie dobrymi opiniami w internecie. Do zakupu przekonał mnie przede wszystkim jednak bardzo dobry skład. Czy się sprawdził? Od razu mówię, że tak!:)


Cena i dostępność
Dostępny głównie w internecie - mój zakupiłam w setare za ok 20zł/400ml. Po przeliczeniu jednak okazuje się, że był to opłacalny zakup - szampon nie wymaga podwójnego użycia przy okazji mycia włosów nawet po olejku, dobrze się pieni, jest wydajny, dość gęsty. 

Opakowanie
Dla mnie wszystkie szampony powinny mieć takie buteleczki! Nakrętka jest bardzo poręczna - nie przecieka - wystarczy tylko kliknąć z lewej strony a szampon już jest gotowy do użycia. Napisy, a zwłaszcza charakterystyczny srebrny znaczek NS starty był od kiedy do mnie przyjechał, ale bardzo mi to nie przeszkadza ;) Buteleczkę na pewno zachowam do dozowania innych szamponów.

Skład
Aqua with infusions of:  Organic Anthemis Nobilis Extract, Organic Saponaria Officinalis Extract, Organic Acorus Calamus Root Extract, Organic Origanum Vulgare Extract, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Rhodiola Rosea Extract, Pinus Sibirica Extract, Gypsophila Paniculata Extract, Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein,  Berberis Sibirica Extract,  Potentilla Supina Extract, Arctium Lappa Extract, Benzyl Alcohol,Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Cl 75810, Beta Vulgaris, Maltodextrin, Citric Acid, Parfum.

Jak wszystkie szampony Natura Siberica tak i ten stworzony został na bazie wody z ekstraktami. Tym razem jest to płyn na bazie Różeńca Górskiego i Mleczka Cedrowego z dodatkiem olejku z Ałtajskiego Rokitnika. W całym swoim składzie posiada aż 12 substancji pochodzenia roślinnego - sosna syberyjska, gipsówka błyszcząca i inne.
Różeniec Górski posiadający unikatowe właściwości przywraca włosom ich naturalną życiową energię i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
Mleczko cedrowe, nazywane inaczej „Mleczkiem Młodości” zawiera ogromną ilość naturalnej substancji odmładzającej- witaminy E.
Olejek z Rokitnika Ałtajskiego odżywia komórki włosów.

W szamponie zastosowano tylko dwie substancje myjące, w  dodatku łagodne, co sprawia, że będzie się nadawał do włosów delikatnych, nawet do codziennego stosowania. W drugiej części składu znajdziemy także buraka czy nawilżającą glicerynę. Burak ma działanie antyseptyczne i regenerujące, tonizuje, jednak najczęściej wykorzystywany jest jako naturalny barwnik kosmetyczny.
Substancje pomocnicze znajdujemy w drugiej części składu (czyli jest ich bardzo mało)
Szampon nie zawiera SLS, silikonów czy parabenów.
Podsumowując będzie to szampon odżywiający i wzmacniający osłabione włosy. Zawiera w sobie wiele odżywczych substancji. 

Działanie

Szampon jest bardzo delikatny a mimo to dokładnie myje włosy. Ma lekki zapach, choć na początku wydawało mi się że z nutką płynu do naczyń to teraz się do niego przyzwyczaiłam ;). Moje skłonne do przesuszenia włosy na długości bardzo go polubiły - Po jego zastosowaniu ładnie błyszczą, nie puszą się, są proste i świeże. Czy kupię ponownie? Jest to jedno z odkryć ostatnich dwóch miesięcy - na pewno do niego wrócę (na razie zużyłam 3/4 butli, ale używam go prawie codziennie) :)

Miałyście ten lub inny szampon z serii? :)
Jaki jest Wasz ulubiony szampon?

25 komentarzy:

  1. dużo blogerek chwaliło produkty tej marki a ja mam na nie od dawna ogromną ochotę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go;) ale czuję się zachęcona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę mojej Julii ten szampon :)
    Ja obserwuję, będę wpadał częściej i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u nas, bardzo łatwo można wygrać bon na super ciuszki ;)
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ulubionego szamponu, ciągle szukam ideału. Zachęciłaś mnie tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam natura siberica neutralny i jestem zakochana! Na pewno kupie jeszcze jakis z ns ale o tym Twoim czytalam ze niektorych podraznia a ja mam strasznie wrazliwa skore glowy:( szkoda bo sklad ma cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o neutralnym u Simpre:D ale nigdzie go jeszcze nie widziałam w internecie ;) zamówię w paczce z balsamem jak tylko mi się rzuci w oczy

      Usuń
  6. Tyle dobrego się naczytałam o tych szamponach, że niedługo sobie któryś z nich kupię:)

    OdpowiedzUsuń

  7. Ja też miałam szampon neutralny z tej serii. Dzisiaj rano zużyłam jego resztkę :) Byłam z niego bardzo zadowolona. Jest bardzo delikatny i niesamowicie wydajny. Kupiłam go w sklepie Kalina. Widzę, że w tej chwili go tam nie ma, ale w Kalinie są częste dostawy towarów więc "upolować" go nietrudno.
    Korci mnie jeszcze szampon do włosów tłustych z tej serii i pewnie kupię go jak zużyję trochę tych, które mam w zapasie.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie widziałam go ostatnio w Kalinie ;) ale jak tylko się pojawi zamówię sobie jest bardzo wychwalany:D

      Usuń
  8. nie miałam, ale zapisałam na listę do zakupów;) mój ulubiony to YR - z białym łubinem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zachęcający produkt. NAturalnu i niedrogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie szampony NS. Z pewnoscie jeszcze kiedys jakis sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome post.
    Also see my page :: discount Chi flat irons

    OdpowiedzUsuń
  12. naturalny, niedrogi i nie znany jak dla mnie ale bardzo interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam 2 szampony Natura Siberica i najbardziej spodobał mi się różowy - jest moim numerem 1 wśród szamponów. W najbliższym czasie mam zamiar kupić trzeci - Ochrona i Energia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba będzie moim kolejnym zakupem ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. No i po raz kolejny żałuję,że nie mam żadnych rosyjskich kosmetyków. Natura Siberica tak niesamowicie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze żadnego rosyjskiego szamponu, ale przymierzam się do zakupów ;) na razie moimi ulubionymi szamponami są te z Eubiony, żałuję, ze już się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon wydaje się być całkiem fajny, a cena nie jest jak dla mnie aż tak wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  19. oo dzięki Ci za tę recenzję, 20zł za 400ml to mało w porównaniu do eko-szamponów, które można kupić w sklepach... chyba się skuszę :)/navy

    OdpowiedzUsuń
  20. składam teraz zamówienie, nie wiem na który się skusić, Ty mnie bardzo zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to numer jeden wśród szamponów od grudnia :)

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.