poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów - tydzień III

Z racji, że "przespałam" świąteczny poniedziałek z wpisem z serii dziś podsumowanie dwutygodniowe

Henrietta - woda źródlana w myciu włosów [wpis]
O płukaniu włosów w wodzie źródlanej i jej wygładzających właściwościach możecie przeczytać u Henri :)
Sama nabyłam ostatnio filtr do wody z dzbankiem Brita i zamierzam wypróbować mycie bardzo miękką wodą- na pewno powstanie coś na ten temat, a tym czasem zapraszam was na jej bloga :)

Oncebauties - fryzura idealna [klik]
Fryzura ślubna - DIY at home :) - dla mnie bardzo delikatna, zwiewna, piękna! 

Kuferek - niedomycie włosów [klik]
Wpis dodaję ze względu na jego przydatność - jedna z moich koleżanek przy pierwszych próbach naftowania w ogóle nie umiała sobie poradzić ze zmywaniem, w powodem okazało się słabe rozpoznanie czy włosy są umyte jeszcze kiedy były mokre - real problem z życia wzięty :) 

mattbeautycare - swędzący problem - wrażliwa skóra głowy [klik]
Pielęgnacja wrażliwej skóry głowy jest dość trudna - wiem coś o tym (wcierki na alkoholu to trudny temat) - Tym razem jednak kwestia dotyczy swędzenia i o kilku prostych sposobach zapobiegania. Zachęcam do lektury i stosowania żelu aloesowego :)

Udanego tygodnia dziewczyny :*
Zgłoszenia do PPB przyjmuję na adres mailowy 
(autopromocja mile widziana)
blondregeneracja@gmail.com

8 komentarzy:

  1. Dopiero zaczynam moją przygodę z olejowaniem włosów, a już niestety zdarzyło mi się mieć przygodę podobną do Klaudii z Kuferka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta fryzurka ślubna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za wyróżnienie :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa razy nie udało mi się domyć olejku rycynowego i z tegoż względu zrezygnowałam z tego olejku, zatem wpis o niedomyciu włosów mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł z poniedziałkowym przeglądem ;p Zawsze to coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) nie każdy ma czas na przeglądanie blogosfery na bieżąco :)

      Usuń
  6. oooo mamo *.* dziekuje slicznie za umieszczenie mnie tutaj :* nie spodziewałam się!! :)))

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.