środa, 3 kwietnia 2013

Wpis tagowy, 10 pytań i moje kosmetyczne dziwactwa; czytamy i zmieniamy myślenie :))


Odpowiadamy na zaległe Tagi

Pierwszy od Joasi 

Ulubiony film.
Mój gust filmowy jest bardzo eklektyczny – jest jedna zasada: film powinien być lekki i przyjemny, jednym słowem ma kojarzyć się ze słowem 'relaks', a jeśli w kinie to musi być bardzo, bardzo kolorowy. Do kina chodzę głównie dla efektów, dlatego byłam min. na Avatarze, Batmanie, Iron Manie. Komedie lubię, ale w domowym zaciszu – w kinie są dla mnie zazwyczaj rozczarowaniem (np. Ted). Lubię też filmy familijne (Pie), thrillery, romantyczne – generalnie wszystko poza horrorami, których się boję :D
Ulubiony produkty do ust.
Miętowy wibo, carmexyyy – lubię kiedy ziębi :)
Czy masz rodzeństwo?
Tak, młodszego o 8 lat brata ;)
Ulubiony kolor.
Ostatnimi czasy brudny błękit, na ścianach podoba mi się zgaszona biel :D Tak naprawdę lubię wszystkie kolory od brązów, po odcienie malinowe, a i turkusy. Nie lubię czerwonych kwiatów.
Jaki jest Twój kolor oczu?
Zielono-błękitno-szary – w zależności od pogody, nastroju i towarzyszących kolorów
Motto na dziś.
Motto na zawsze - Jeśli masz coś zrobić jutro zrób to dziś.
Ile masz par butów?
1, 2, 3… 7, 8, 12… a takich, w których chodzę na co dzień, czy te leżące od dwóch sezonów też się liczą?:D
Ulubiony podkład?
Nie jestem jakąś specjalistką od makijażu – podkład ma być lekki, nie musi mocno kryć, ważne aby nie zapychał – od 3 lat kupuję antybakteryjny podkład Soraya (najjaśniejszy), kosztuje jakieś 13zł, słabo kryje, ale ładnie wyrównuje koloryt skóry, nie podkreśla suchych skórek - próbowałam się przestawić na coś innego (z różnorodnej półki cenowej), żaden inny się nie sprawdził na mojej atopowej skórze.
Kiedy masz urodziny?
W uwielbianym przeze mnie miesiącu – ciepłym, słonecznym, pachnącym wiosną Maju 
Czy lubisz wiosenne porządki?
Ja w ogóle nie lubię porządków :D Ale jak już są zrobione to czuję się o połowę bagażu lżejsza – przy wyrzucaniu staroci nie mam skrupułów - lubię uczucie odświeżenia :); wiosenne porządki to u mnie także kolejne przemeblowanie :)))
1 Lubisz czytać? Co i jakich ilościach?
2 Kiedy rano wstajesz to...
3 Czym dla Ciebie jest odpoczynek?
4 Czy jest coś czego w życiu chciałabyś spróbować, ale coś Cię powstrzymuje?
5 Jeśli wakacje to koniecznie...
6 Ulubiona pora roku?
7 Koty, psy, chomiku, rybki...? (Twój stosunek do zwierząt)
8 Najbardziej nie lubisz, kiedy ktoś... (?)
9 Twoim najgorszym przyzwyczajeniem jest...
10 Ulubione łakocie? :)

Do zabawy zapraszam: Henrietta, Basia, Hidoi-Hime, Makapaka, Demene  :))

 

Drugi tag od Fellogen 

1. W pewnym momencie zapomniałam jak używa się odżywki 'normalnie' - przed czy po myciu :D
2. Lubię czytać to co napisze na kosmetykach producent - aby potem wgłębić się w skład i zazwyczaj stwierdzić 'taka szuja' :P
3. Kosmetyki (poza szamponem) powinny mieć mniejsze opakowania - spora część bardzo mi się nudzi zanim dobrnę do 3/4 opakowania, leżą potem nie używane przez 3 miesiące, aby przeżyć długą młodość
4. Nie wyjdę z domu bez pomalowania rzęs - mimo, że noszę okulary z grubymi oprawkami, a makijaż pod nimi mało co widać
5. Mówię, że szczotki myję raz w tygodniu - chociaż najchętniej robię to co drugi dzień, nie ma dla mnie nic bardziej obrzydliwego niż pozostałe w szczotce włosy, kurz i ... (nie chcę sobie wyobrażać co jeszcze :D)

Taguję wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć :) - mile widziane odpowiedzi w komentarzach

Liceum wyrwało ze mnie całą ochotę na czytanie książek, wracałam tak zmęczona, że popołudnia i wieczory spędzałam w łóżku. Mniej więcej od końca matur powróciłam do regularnego czytania,
a od jakiegoś pół roku czytam intensywnie i zawzięcie. Zaczynając od trzech tomów Greya, przez pięć tomów Wiedźmina (którego nadal czytam i jestem zachwycona), kilka innych książek po drodze, literaturę studencką (SESJE ;)) dziś zaczynam kolejną... 
Hit ostatniego czasu, którego jestem bardzo bardzo ciekawa


Widziałyście film? Czytałyście? Jestem ciekawa jakie są wasze wrażenia :)

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie :*
    Co do książki to nie czytałam, ale zamierzam obejrzeć film ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmin <3333 też nie oglądam horrorów, a tym bardziej nie czytam takich książek, moja wyobraźnia nie dałaby mi spać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałyśmy film i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedźmin! <3 Przeczytałam całą serię prawie 3x. (Prawie, bo wtedy jeszcze nie miałam swoich książek, a w bibliotece zabrakło Pani Jeziora :x)
    Polecam też Trylogię Husycką Sapkowskiego. Bardzo, bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Poradnik Pozytywnego Myślenia.Świetny polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam jakiś film o pozytywnym myśleniu, ale jaki dokładnie to już nie pamiętam :P pozytywnie nastawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się przydał taki poradnik... beznadziejna pogoda i jak się tu uczyć do testów? uwielbiam biologię i chemię a w taką pogodę nawet na nich nie jestem w stanie się skupić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi trzylogia o Grey'u niesamowicie nie przypadła do gustu, choć czyta się lekko i szybko. I Carmex'ów, w przeciwieństwie do Ciebie- nienawidzę :)
    Poza tym powodzenia w czytaniu literatury do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam film i jest świetny. bardzo przyjemnie się go ogląda, bo jest taki zwyczajny. więcej takich historii, poproszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także przymierzam się do obejrzenia filmu i postanawiam sprawdzić za co główna aktorka dostała Oscara

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam film i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po Wiedźminie polecam Achaję Andrzeja Ziemiańskiego (trzy pierwsze tomy, ostatnio - najnowszy Pomnik Cesarzowej Achai - napisany strasznie na siłę), książka o wartkiej akcji, z dużą dozą humoru i fantastycznym językiem, charakterystycznym dla polskiej fantastyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Avatara urzekła mnie przede wszystkim dopracowana grafika i efekty specjalne ;p Też mam brata jednak jest tylko o 2 lata młodszy

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.