wtorek, 5 lutego 2013

Podsumowanie wspólnej akcji zapuszczania i aktualizacja włosów w lutym


Dokładnie 21 października poinformowałam was o moich przystąpieniu do akcji frombodytohair wspólne zapuszczanie włosów - klik
- 1 listopada postanowiłam uwiecznić włosy z początku kuracji
- 25 listopada musiałam jednak podciąć włosy ze względu na maksymalne przesuszenie końcówek serum A+E
- 2 lutego wykonałam zdjęcie kontrolne zakończenia kuracji :)

zdjęcie można powiększyć
Plan kuracji prezentowałam wam w tym wpisie. Ale prawdę mówiąc uczelniane zawirowania nie pozwoliły mi trzymać się go do końca. Jak wyglądała pielęgnacja skóry głowy przez ostatnie 3 miesiące?

Cz. I Listopad
Przerwanie kuracji Joanna Rzepa z powodu wzmożonego wypadania

Cz. III Styczeń
Seboravit x 5


Jak widać styczeń to był totalny misz masz - korzystałam z tego, co akurat wpadło mi w łapki. 

Efekty?
Jestem bardzo zadowolona! pomimo braku regularności... włosy rosły jak na drożdżach a ich długość powoli zbliża się do wymarzonej długości do zapięcia stanika :) W przyszłym tygodniu mam zamiar je odrobinkę skrócić żeby końcówki odżyły.

Aktualizacja włosów
LUTY


Jak już mówiłam wcześniej włosy urosły dość sporo. Na zdjęciu z lutego są rozpuszczone z nocnego warkocza stąd falowanie (w sumie lubię je takie :) są lekkie i wyglądają bardziej naturalne)
Styczeń nie był dla nich łaskawy ze względu na kompletny brak czasu na pielęgnację. 
Korzystałam głównie z szamponu NS (recenzja), odżywki - garnier avokado i balsamu marokańskiego. Oczyszczałam je kilkukrotnie szamponem z SLS (Joanna Rzepa wzmacniająca). 
Maskowałam bingo spa ze spiruliną i Biovax z keratyną. Prawie cały miesiąc chodziłam w rozpuszczonych włosach, dlatego czuję, że wymagają podcięcia. W przyszłym miesiącu zaczynam regularne wcieranie kozieradki i walkę o zagęszczenie  :)

bez lampy, naturalne światło
z lampą

Jak wam minął styczeń?

38 komentarzy:

  1. Ale urosły:D Mojego przyrostu nie widać nawet-.-
    Wciąż pełne blasku i takie mięsiste;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Twoje już są tak długie, że jak urosną 1cm to wydaje się mało :D - inna skala

      Usuń
  2. Bardzo szybko urosły, do tego są takie lśniące i zdrowe, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dużo urosły, gratuluję :) piękna długość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy!:) i przyrot widać doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  5. widać przyrost i polepszenie kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala, pięknie urosły :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać efekt :) super przyrost :) wow
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy w wersji falowanej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej , ale urosły! Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sporo urosły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow nie dość, że sporo urosły to wyglądają pięknie! :) Ja za bardzo skupiłam się na zapuszczaniu i przez to moje włosy zrobiły się znów suche.. Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie urosły i ślicznie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że urosły! są mięsiste, nawilżone tylko ich dotknąć;D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, szalony przyrost! gratuluję i zazdroszczę, oby tak dalej :)
    dzięki za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woo ! ale urosły :OOO Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na Twoje włosy, zaczynam żałować okrutnie, że wyłamałam się z akcji... buuuuuu!

    Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie nie ma czego!:) Twój bob jej przepiękny ;) do twarzy Ci

      Usuń
  16. ale przyrost! super:) też brałam udział w akcji ale co chwilę podcinałam haha więc nie widać przyrostu, ale pocieszam się, że są zdrowe chociaż:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny przyrost! Jak myślisz, głównie czego jest zasługą? Tego Seboravitu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę pewnie wszystkiego po trochu. Z seboravitem bardzo się polubiłam - o czym pisałam już na blogu w recenzji.
      Nie bez znaczenia był też olejek musztardowy i laurowy, które skradły moje serce ;)

      Usuń
  18. Ale urosły, aż z wrażenia kliknęłam Seboravit na dozie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyrost jest ;D Świetnie :)
    A włoski piękne i jakie zdrowe o.O :D

    OdpowiedzUsuń
  20. widać, że urosły, widaaać! :)
    zapraszam na moją aktualizację włosową - diametralna zmiana po dwóch miesiącach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. duży przyrost, tez bym tak chciała ;p
    a włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow;) ale efekty, u mnie było w poście jak to na dzień dzisiejszy wygląda, przyrost na +, chociaż raz podciełam minimalnie i wizyta u fryzjera też już umówiona, ale ogólnie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy pięknie urosły i szybko. Widać zmianę na lepsze. Też walczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka zmiana!

    Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dużo ci te włosy urosły. Zazdroszczę takiego przyrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale Ci urosły włosy, mi żeby tyle urosły to rok to za mało...ale nie tracę nadziei ;)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  28. W czasie tej kuracji wgl nie podcinałaś końcówek? Bo właśnie też przymierzam się do zapuszczania i zupełnie nie wiem co jaki czas je podcinać. Od sierpnia tnę 0,5 cm odżywczo co 6 tygodni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podcinałam :) wspominałam o tym we wpisie no i widać to w zdjęciu z 25 listopada;)

      Usuń
  29. W świetle naturalnym wyglądają nawet piękniej niż z lampą błyskową. Co to za magia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* Chociaż nadal twierdzę że lampa czyni cuda pod względem ujednolicenia koloru :))

      Usuń
  30. w lutym od tyłu jak inna osoba :D
    Jaki to kolor włosow ?:)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.