poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje pierwsze zamówienie z kolorówki, Tag - It's only a picture

Kolorówka na start

Już drugi miesiąc mam zamiar korzystać z obszernych zbiorów kosmetyków włosowych tylko i wyłącznie.
Więc... mogłam pozwolić sobie na małe szaleństwo w postaci zakupów na kolorówka.pl.

Lista zakupów
Lista zakupów zawiera wszystko to co potrzebne będzie do stworzenia trzech sztuk podkładów sypkich, jednego korektora oraz dodatkowo delikatnie połyskującego cienia do powiek w odcieniach beżu :)
Jeśli będziecie ciekawe to zdam relację ze stosowania podkładu mineralnego do cery jasnej oraz maskującego korektora na mojej skłonnej do podrażnień i ekstremalnie suchej skórze.

- Sericite Mica & Mirystynian Magnezu, 10 g
- Dwutlenek tytanu, 10 g
- Tlenek cynku, 10 g
- Krzemionka, 10 g 
- Puder jedwabny mikronizowany, 5 g 
- Azotek boru, probka ~5 ml 
- Color Blend Nude, 10 g 
- Pudelko na puder sypki z sitkiem  40 ml
- Pojemniczek z sitkiem 8 ml, 1 szt., 
- Sericite Mica Mat, probka ~5 ml 
- Stearynian magnezu, probka ~5 ml
- Tlenek cynamonowy, probka ~5 ml
- Caramel ~5 ml - połysk
- Tlenek pastelowy ~5 ml


It's only a picture TAG
Zostałam otagowana przez Joasię z bloga kosmetykipannyjoanny.blogspot.com, za co bardzo dziękuję, bo Tag bardzo przypadł mi do gustu :)


Zasady
Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
Otaguj 7 osób :) 


Codziennie widzisz
Latem - tak tak... mieszkam na odludziu :D
zimą ;)
Ubranie, w którym mieszkasz
czarne legginsy, czarny t-shirt ;)

Właśnie tęsknisz za
wiosną!:)

Coś nowego
zakupy z kolorówki ;)

Piosenka, która za tobą chodzi

Metalica

Nagłówek twojego tygodnia
tygodnia, miesiąca... :)
Czym chciałaś być jako dziecko
architektem krajobrazu ;D Padło na Gospodarkę przestrzenną,więc blisko ;))
Nigdy nie rozstajesz się z
niestety :>
Co można znaleźć na Twojej liście życzeń

serduuuszka
 Twoja miłość od pierwszego wejrzenia
teraz już trochę większy ;)
Zdjęcie tygodnia
u mnie: przed ostatniego tygodnia
szkolne lodowisko ;)
 Ulubione słowo/ wyrażenie

Najlepszy moment roku
ubiegłego roku
spontaniczna wycieczka do Warszawy ;)
Zapraszam do zabawy!

Pytania:
Codziennie widzisz
Ubranie, w którym mieszkasz
Ulubiona pora dnia
Właśnie tęsknisz za
Coś nowego
Piosenka, która za tobą chodzi
Nagłówek twojego tygodnia
Najlepszy moment tygodnia
Czym chciałaś być jako dziecko
Nigdy nie rozstajesz się z
Co można znaleźć na Twojej liście życzeń
Twoja miłość od pierwszego wejrzenia
Coś co robisz przez cały dzień
Zdjęcie tygodnia
Ulubione słowo/ wyrażenie
Najlepszy moment roku
Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić

15 komentarzy:

  1. Też tęsknię za wiosną;) czekam na nią z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się właśnie przymierzam do zakupów kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten TAG jest świetny, dziękuję za wyróżnienie :-) Piękny psiaczek i cudowny widok latem - miałam kiedyś podobny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tęsknię za latem! wakacje nad jeziorem ze znajomymi, codziennie plaża i spacerki po lesie z moim psiakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam nic z kolorówki :)
    dzięki za otagowanie - tag równiez przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego miksowania własnego podkładu, ja korzystam z gotowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój powstał z przepisu Italiany... :) Napiszę więc o nim wkrótce

      Usuń
  7. Czekam na Twój kolorówkowy miks,choć sama idę w stronę gotowych minerałków. Ciekawy tag,inny niż reszta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa co powstanie z zakupów z kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo fajny tag i sympatyczne odpowiedzi :) W kilku podpunktach bardzo podobnie czuję/mam a Twoj psiak wyglada prawie jak moj:) Daj znac co z kolorowka,co dobrego ukrecisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ukręcone... :D pozostaje stosowanie ;) Na pewno się podzielę wrażeniami

      Usuń
  10. dziękuję za tag:)

    a do kolorówki przymierzałam się już kilka razy, ale cały czas szkoda mi troszkę pieniędzy i brak odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z tymi egzaminami to prawda,jeszcze nie studiuję ale ile ja sie fryzur nauczylam gdy zblizał się jakiś wazny egzamin to szkoda liczyc :D uwaga-matura za 3miesiące więc tańce,makijaze i wszystko bede miala w jednym paluszku,hah :D Twój piesio to wyżeł niemiecki ?:>

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.