piątek, 16 listopada 2012

Wspólne zapuszczanie włosów - wzrost włosów - tajna broń? Na pewno nie jedna! / Liebster Blog (pytania od Careaboutmyself)

EDIT: Dziewczyny, orientujecie się czy w Super Pharm możemy dostać produkty fitomedu?:) A szczególnie ten krem ? :D
Moje uczestnictwo w akcji Wspólnego zapuszczania zostało bardzo dokładnie przemyślane i podzielone na 3 etapy :)

Etap I - od 1 listopada do 1 grudnia - trwa

Etap II - od 1 grudnia do 1 stycznia
Etap III - od 1 stycznia do 1 lutego


Jako pierwszego zdjęcia do akcji użyłam tego z listopadowej aktualizacji :) Jednakże już niedługo pojawi się kolejne, które oznaczać będzie drugi początek, ponieważ zamierzam ściąć najbardziej zniszczone końcówki, których trochę się nazbierało zwłaszcza dzięki Silikonowemu Serum Biovaxa i chodzeniu w rozpuszczonych włosach.

Plan akcji
Mam kilka tajnych broni na każdy etap zapuszczania włosów :)
Cz. I
Olejek laurowy, który dostałam od Blisko natury :) O jego właściwościach możecie przeczytać tutaj. Recenzja na pewno się pojawi, już kilka osób o to pytało :)
Wcierka Joanna Rzepa - stosowana przeze mnie codziennie (po każdym myciu). - uwielbiam sposób aplikacji! Buteleczkę na pewno zachowam :)
Cz. II 
Powrót do olejku Himalaya, który tak bardzo polubiłam - zwłaszcza ze względu na babyhair!
Dalsze stosowanie wcierki Joanna Rzepa :)
Cz. III
Powrót do Seboravitu oraz Jantaru, mam zamiar stosować je na zmianę :)
Stosowanie olejku musztardowego na skalp. :)




Pytania od Careaboutmyself


brunet czy blondyn? jaki jest twój typ;>?
Od zawsze Brunet!:) Może dlatego, że sama jestem blondynką ;]
długie paznokcie czy krótkie i wygodne? co wolisz?
Średnie :) Nie lubię szponów, ale bardzo krótkich także. Wygodne, 0,5 mm za opuszkiem:)
mieszkanie urządzone nowocześnie czy w starym , oldschoolowym stylu? jak byś urządziła lub jak już wygląda już Twoje własne :) ?
Uwielbiam jasne, przestronne, przejrzyste i duże pomieszczenia - drewniane podłogi, białe ściany, szerokie, podwójne drzwi i fajny kolorystyczny akcent :)


źródło: internet


co gorsze- wąż czy pająk?
Wąż – większy ;)
laptop czy komputer stacjonarny? z czego do nas piszesz;) ?
Z laptopa! Nie zamieniłabym go na nic innego, pamiętam dawne męczarnie ze stacjonarnym:D!
tapeta na ścianie, farba z efektami (np.  czy zwykła farba?)
Lubię biel, beż, przygaszony błękit, z jakimś mocniejszym akcentem na głównej ścianie ;)
buty zimowe- emu, na słupku,płaskie, na obcasie, trapery? co aktualnie nosisz?
Aktualnie nosze popularne „łyżwy” na stabilnym, szerokim obcasie, są bardzo wygodne, mają lekko traperową podeszwę ale nadają się także do spódniczki :) Lubię też klasyczne, skórzane, płaskie kozaki.
spodnie czy spódnica?
Uwielbiam sukienki, kiedyś nosiłam częściej, teraz z wygody i braku czasu na przemyślenia nad stylizacją ubieram jeansy ;)
sukienka rozkloszowana czy ołówkowa?
Mam kilka kwietnych rozkloszowanych spódniczek, które bardzo lubię szczególnie latem. Czuję, że w spódnicach ołówkowych dodaję sobie lat – noszę tylko od większego święta ;)
klasyczna elegancja czy wyróżniający się styl? jak się ubierasz?
Ani jedno ani drugie :) Chyba nie wyróżniam się za bardzo z tłumu, lubię kolorowe koszulki połączone z prostymi spodniami – uczelniany standard.
balerinki, trampki czy obcasy?co preferujesz na co dzień, gdy na zewnątrz jest ciepło?
Balerinki latem, trampki na uczelnie (wygoda), obcas i platforma uratują każde grube nogi na imprezach i w święta :D lubię wszystkie opcje!



Interesuje was recenzja
Baikal Herbals – szampon - do włosów cienkich i delikatnych?
:D 

19 komentarzy:

  1. koniecznie muszę spróbować tej rzepy! w związku z tą akcją chciałam pić drodże, dałam radę przez 2 dni.. ale będę robić podejście drugie:D a od środka nie będziesz się jakoś wspomagać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam kurację tranem :) na razie kontynuuję aż do końca opakowania.

      Usuń
  2. Chętnie przeczytam recenzję tych produktów
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pomysleć nad swoim planem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie niezbyt się wspomagam, jeśli chodzi o porost ;p ale planuję to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Twoja recenzje ten olejek himalaya przywiozlam tu ze soba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:D ja go uwielbiam jeśli chodzi o nowe włoski:D

      Usuń
    2. Jak tylko wykoncze macerat z opuncji to zaczne go testowac :D, mam nadzieje, ze tez bede miec po nim wysyp nowych wlosow :).

      Usuń
  6. widzę ostro działasz, ja zaczęłam łykać tran;) oraz robię tydzień przerwy w intensywności pielęgnacji i zaraz wracam ze zdwojoną siłą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również go uwielbiam,kuracja Joanną przyniosła mi nieoczekiwane zmiany- włosy przestały tak wypadać,a jeśli chodzi o recenzje-koniecznie napisz,zastanawiam się nad kupnem.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, chyba mi otworzyłaś oczy na serum a+e mówiąc o tym co zrobiło twoim końcówkom... nie tak dawno podcięłam swoje i również zrobiły się jakieś sianowate, regularnie stosuję serum już jakiś czas, ale nie myślałam,że może to być jego sprawka. chyba czas zaopatrzyć się w jedwab;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że interesuje :) czekam na recenzję! co do butów, na co dzień chodzę raczej w płaskich (balerinki, trampki), ale obcasy też lubię :) co do 'etapów' zapuszczania, to bardzo dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię takie jasne wnętrze :)
    a recenzja oczywiście, że interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wahalam sie dzis nad seboravitem i jantarem - i padlo na jantara :) dzisiaj zaczynam kuracje, zobaczymy jak zadziala :)
    tez lubie rozkloszowane spodniczki, wygladaja tak slodko i dziewczeco ;))
    pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. rozpisałaś się w odpowiedziach widze ;) ale to dobrze, bo było co czytać ;)
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wąż, wąż, wąż, wąż...
    Straszne zwierzę Q__Q

    OdpowiedzUsuń
  14. Informuję panienkę, że została zaproszona do akcji pt. "Jesienne umilacze" :3
    Sądzę, że należy ci sie chwila relaksu, przyjemności... całemu ciału! Nie tylko włosom ;3.

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.