niedziela, 8 grudnia 2013

Spis postów - październik i listopad (2013); nowa seria/akcja na blogu :)

Serie wpisów
Przygotowując dla was ten spis doszłam do wniosku, że muszę stanowczo nadrobić pisanie recenzji niektórych nie-nowości w mojej włosowej (i nie tylko) kosmetyczce :)
Wyniki ankiety
Baner akcji
Chciałam was jeszcze poinformować, że to dzięki wam (a przynajmniej tym które udzieliły odpowiedź do ankiety) :)))
Od piątku startuje nowa seria postów - tym razem polegająca na tym, że co tydzień na blogu będą pojawiały się wpisy dotyczące pielęgnacji twarzy. Ale żeby zmobilizować się do regularnej pielęgnacji, w tym trudnym dla naszej skóry zimowym okresie, a wpisy nie były "gołosłowne", postanawiam mocno zaangażować się i stosować wszystkie opisywane produkty, maseczki, olejki oraz inne :)

Będzie mi bardzo miło jeśli i wy zechcecie włączyć się do akcji i przez najbliższe dwa miesiące będziecie pisać i wykorzystywać zaproponowane metody.


Zasady wspólnej serii 
1. Każda z uczestniczek przeznacza jeden dzień w tygodniu (tu: piątek) jako "dzień dla twarzy"
2. W związku z tym proponuje na swoim blogu (nieprzymusowe, ale zachęcające :)) posty dotyczące pielęgnacji twarzy (minimum 4-5 postów)
3. Akcja trwa 2 miesiące :)
4. Na moim blogu pojawia się post podsumowujący całej akcji, gdzie uwzględnione zostaną wszystkie wasze pomysły :)
Formularz będzie czynny do najbliższego czwartku włącznie, ale lista będzie ukazywała się systematycznie poniżej.

Poza tym...
miłego tygodnia :*


LISTA UCZESTNICZEK :) - czyli na tych blogach będą pojawiały się piątkowe wpisy

5 komentarzy:

  1. Hmm... chyba się zgłoszę :-D tylko nie wiem czy uda mi się pisać co tydzień :-(
    Do kiedy będzie trwać akcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zobowiązaniowe pisanie co tydzień :) to ma być zabawa, nie przymus :)))
      Dobrze byłoby aby w czasie akcji powstało ok 4-5 postów :))
      A co do czasu trwania to tak jak we wpisie grudzień, styczeń :)

      Usuń
  2. ojej ja w piątek zawsze mam najmniej czasu:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam zgłosić się do akcji :) Jedno tylko małe pytanie dotyczące akcji wysłałam na Twojego maila. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo się wahałam, ale w sumie... No skoro Ty organizujesz, no musiałam :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.