niedziela, 6 października 2013

Posty września i informacje ogólne :)

Dzisiaj mam dla was spis postów z ostatniego miesiąca, które postanowiłam wprowadzić na bloga jako regularne posty oraz jako zakładkę w panelu bocznym. [KLIK] Nie wiem jak u was, ale mnie bardzo dobrze przegląda się takie zestawienia, bo z łatwością wynajduję informacje, które z jakiś powodów mi umknęły.

Poza tym mam dla was także kilka informacji ogólnych :)


SPIS POSTÓW - Wrzesień 13`
Porady
Bezpieczna stylizacja włosów - kosmetyki
Moje pielęgnacyjne MUST TRY - włosy
Jak uczynić fale na chuście? (Patent Cholery Naczelnej:))
Wybieramy olejek do skóry głowy

Suplementacja i dieta
Pestki dyni na piękne włosy
Czosnek

Seria - posty czytelników - Mój kosmetyczny hit
Gosia o Olejku Saç Bakım Yağı - Talya

Recenzje

Pielęgnacja twarzy

Inne

Blondregeneracja prywatnie
Blondregeneracja prywatnie - 50 faktów o mnie

Informacje ogólne
Chciałabym bardzo podziękować wszystkim dotychczasowym autorkom postów do serii Mój Kosmetyczny Hit. Wasze wpisy były bardzo ciekawe i myślę, że nie tylko ja mogłam z nich skorzystać :)) Za mną już próba matowego lakieru z mąką ziemniaczaną w roli głównej, zakup Isany Oil Care oraz zakupowa przygoda z kosmetykami na bazie rokitnika, o których pewnie wkrótce wam opowiem.

Tym samym chciałabym nagrodzić jedną z was małym upominkiem... 
Wybrałam wpis, który trafił nawet do najpopularniejszych postów miesiąca :)))
Nagroda poleci do... 
Puszysławy!
Proszę Cię o maila z adresem, paczucha jest już zapakowana i czeka na nadanie:)

Posty możecie zobaczyć tutaj w etykiecie Mój kosmetyczny hit. No i nadal można się zgłaszać:)
[Szczegóły serii]

Nadal trwa konkurs pod znakiem Sesy. Tutaj zgłoszenia przyjmuję jeszcze przez półtora tygodnia :) [klik]
Po pierwszym użyciu czarnej maski marokańskiej zastanawiam się.... jak mogłam bez niej wcześniej funkcjonować:D! Moje włosy ją kochają.

Miłego tygodnia:*

7 komentarzy:

  1. O jak fajnie wszystko poukładane:)No i gratulacje dla Puszysławy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym spisem ;) Można wszystko, łatwo znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czarna maska jest na mojej liście marzeń :) a teraz zachwycam się maską Natura Siberica ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo lubię takie spisy postów :) Uwieliam zaglądać na Twojego bloga, jest prześliczny i merytoryczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy też kochają czarną maskę marokańską! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże ja uwielbiam Twojego bloga <3 Nie dość, że jest kopalnią wiedzy, to zawsze wszystko przemyślane, staranne i Ty taka skrupulatna :)))) Takie zestawienia są świetne i bardzo pomocne, rewelacyjna jesteś :-***

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.