poniedziałek, 18 lutego 2013

Nowości INCI i krótka ankieta włosowych preferencji :)

Nie wiem czy zauważyłyście ale po raz kolejny udało mi się zaktualizować listę składników INCI dostępną w tej zakładce - dzięki współpracy w uzupełnianiu składów dla setare.pl wpłynęło sporo nowości w zakresie ekstraktów, wyciągów i olejków roślinnych :)


Pojawiła się możliwość ściągnięcia najnowszej wersji składników w formacie PDF ;)

A dzisiaj mam dla was zobowiązujące (dla mnie) pytanie :)
jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem już wkrótce dowiecie się o co chodzi

Wolałybyście/chciałybyście/preferujecie/marzycie... A czy B?

56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To wcale nie gażet nic tak świetnie nir rozczesuje wlsoów jak TT! Nie ciągnie i jest dobre nawet do gęstych włosów oraz kręconych :)

      Goraco go polecam :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie B! I nie mam zamiaru kupować TT, za drogi to raz, a 2 za mało włosów jednak mam do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz miec dużo wlosów :) Ja mam 3 na krzyż i to moja ilubiona szczotka :)

      Usuń
  3. Lubię obydwie TT i naturalne włosie, ale preferuje TT, czyli A :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym A, bo mam falowane włosy więc B by się nie sprawdziło. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz, że A :D chociaż B nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie mam w planach B, chociaż A kusi, kusi. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam B i uwielbiam- dla moich delikatnych włosów jest idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy moich włosach sprawdza się niestety tylko grzebień z szerokim rozstawem zębów. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mam B i uwielbiam, ale chciałabym mieć też A kompaktową do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wiem nie mam tego ani tego

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm sama nie wiem może A? Tak niech będzie A :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie właściwie C czyli drewniany grzebień :D ale jeśli miałabym wybierać z tych dwóch to pewnie A ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja posiadam A bo moich wlosow tym B bym nie rozczesala a szkoda:-(

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba A ;) chociaż nie wiem, nie testowałam jeszcze żadnej z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe pytanie, od dawna mam zamiar kupić TT albo szczotkę z naturalnego włosia
    czekam na odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, wypróbowaloby się w końcu A :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadna u mnie by sie nie sprawdzila,jedynie grzebien :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam B, ale marzy mi się A :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome article.

    My website; zulutrade

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna lista! Już drukuję :) A co do szczotek to chyba bym wybrała B..chciałam kiedyś bardzo mieć TT, ale kupiłam szczotkę Donegala z miedzią i się w niej zakochałam. Ma bardzo podobne igiełki do TT i dzięki temu nie szarpie, pięknie rozczesuje i przyjemnie masuje :) Mój mąż nawet sam z siebie mi powiedział, ze ją bardzo lubi (a ma kręcone włosy do ramion). Dostałam też niedawno Rossmanową szczotkę jonizującą i teraz mam komplet wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  22. B bo posiadam, i mam takie miłe włoski po rozczesaniu i niestety trochę naelektryzowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj umyć szczotkę delikatnym szamponem i nałożyć na kilkanaście minut odżywkę bez silikonów ;) powinna przestać elektryzować

      Usuń
  23. Posiadam B, Ale chciałabym A :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam D-tanglera, więc w sumie mogłabym zaznaczyć, że wolę A, ale... ostatnio spróbowałam włosianej i przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. z A mialam już doczynienie, więc B bym chciała ogromnie mocno

    OdpowiedzUsuń
  26. najchętniej i A i B :) chociaz bardziej A

    OdpowiedzUsuń
  27. Obecnie A, ale ostatnio B, nie jestem w 100% pewna swojej odpowiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepiej obydwie C:
    jednak chyba bardziej B :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam obie i wolę A, może po prostu z B nie umiem odpowiednio korzystać :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie zdecydowanie B nie wiem czym zachwycają się tak tym TT

    OdpowiedzUsuń
  31. posiadam A i szalu nie ma ;d chcialabym B, musze w koncu upolowac swojego dzika ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. ja używam B, uważam to za najlepszym z akcesoriów, które służą nie tylko do rozczesywania włosów, ale i do pielęgnacji, bo zamykają łuski włosowe, przez co włosy się tak nie puszą i ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.