poniedziałek, 10 marca 2014

Kim są moi czytelnicy? Ankieta dla czytelników bloga :)


Ankiety czytelnicze pojawiają się na blogach końcem lub początkiem roku u wielu blogerów i blogerek. Przyznam się wam szczerze, że tak naprawdę ja dopiero niedawno poczułam jak ważne jest poznanie swoich czytelników i ich preferencji. Tym samym i na BLONDREGENERACJI zagościła ankieta dzięki której będę mogła Was lepiej poznać i prze-aranżować wygląd bloga oraz proporcje treści - to w końcu Wy tutaj zaglądacie mniej lub bardziej chętnie z konkretnych powodów :)!
Starałam się jak mogłam, by ankieta nie była zbyt długa, a jednocześnie zawierała wszystkie elementy. Ostatnie - opisowe pytania są dowolne, jednak będzie mi bardzo miło jeśli nakreślicie tam kilka słów od siebie :) 

Bardzo mocno liczę na Wasz udział w ankiecie.
Z góry bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas i za to że odwiedzacie BLONDREGENERACJĘ!:)

Miłego wieczoru :*

11 komentarzy:




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.