sobota, 29 marca 2014

Ankieta do pracy dyplomowej z nagrodami :) - Wygraj Kompaktowy TT i/lub dwie koszulki włosomaniaczki :)

Kiedy rok temu prosiłam Was o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej dla mojego T. spisałyście się ponad nasze oczekiwania! Zdobyliśmy ponad 200 odpowiedzi, które zaskakiwały nas kreatywnością czytelników i dały mi poczucie, że mogę na Was naprawdę liczyć :)
Dzisiaj to ja potrzebuję Waszej pomocy!

Kilkukrotnie mówiłam Wam, że studiuję na kierunku zupełnie nie związanym z tematyką włosową, a już na pewno nie kosmetyczną. Jestem na trzecim roku gospodarki przestrzennej na Uniwersytecie Ekonomicznym - to kierunek interdyscyplinarny, skupiający się na nieruchomościach, planowaniu przestrzennym z namiastką urbanistyki i budownictwa, a moja praca dotyczy Partycypacji społeczności lokalnych w procesach planowania przestrzennego - krótko mówiąc - kreowaniu przestrzeni. Liczę, że moje czytelniczki nie są wrażliwe tylko na piękno włosów, ale również na ład i porządek miejsca, w którym żyją. 

Zorganizowana na blogu ankieta dla czytelników podpowiedziała mi, że tak jak ja macie naprawdę różne zainteresowania - także studiujecie lub ukończyłyście bardziej techniczne klasy czy kierunki. Być może są wśród Was osoby które udzielają/ły się w Razie Młodych lub czymś podobnym więc... 

nie pozostaje mi nic innego jak prosić Was o wypełnienie ankiety i zaprosić do tego znajomych :)


Dzięki odpowiedziom mam nadzieję zebrać ponad 300 ankiet (ponieważ jest to badanie ogólnopolskie) dlatego przygotowałam dla Was także mini-nagrody, które mam nadzieję, że będą motywatorem do udzielenia pełnych odpowiedzi, a być może i zaproszenia znajomych do wzięcia udziału w ankiecie - jeśli jesteście naprawdę zdeterminowane do zdobycia TT możecie zaprosić do wypełnienia ankiety także rodzinę, przyjaciół :)
Udostępnienie jest oczywiście dodatkowo punktowane i zwiększa szansę na zdobycie szczotki :))

Ankieta jest krótka i mam nadzieję, że pomimo swojej znacznie odbiegającej od włosów tematyki nie okaże się bardzo uciążliwa.

*konkursu dotyczą cztery ostatnie pytania i rzecz jasna nie będą one zawarte w ankiecie do pracy dyplomowej ;)

Ankieta będzie aktywna do momentu zebrania minimalnej liczby odpowiedzi.
Nagrodami-motywatorami są:
Tangle Teezer kompaktowy i dwie koszulki włosomaniaczki - zostaną więc nagrodzone trzy osoby.

[Ankieta została zakończona]
Dziękuję za wzięcie udziału wszystkim uczestnikom!

40 komentarzy:

  1. uwielbiam ankiety! a jeśli jeszcze coś można przy tym zgarnąć to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłane:) zaprosiłam też siostre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona :) Co prawda nie przesłałam dalej ale będę zachęcać to wypełniania znajomych :)
    Nie mogę się dodać do Twoich obserwatorów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola, Dziękuję! :) Hmm... może spróbuj odświeżyć stronę? Albo znów coś kombinują googlo-mistrze... :)

      Usuń
  4. Wypełnione;)

    Odnośnie dodawania do obserwatorów google- u mnie działa tylko "ręczne" dodawanie bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypełniona, już rozsyłam do znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to dobry pomysł po umyciu włosów i nałożeniu maseczki oraz foliowego czepka wyjść na słońce w celu podwyższenia temperatury pod czepkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robiłam i nic złego się nie stało, ale miałam nieprzezroczysty czepek.

      Usuń
  7. Dziewczyny mam pytanie. Jakiś czas temu kupiłam mocznik. Teraz zastanawiam się w jaki sposób mogę go wykorzystać. Dodaje go do masek, robię płukanki, a co myślicie o mgiełce? Gdyby tak zmieszać mocznik z wodą i spryskać tym włosy przed suszeniem? Jak myślicie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypełniłam ankietę i przesłałam, zaproszę brata i męża.
    Mam jedną uwagę odnośnie pytania o wiek w ankiecie - jest źle skonstruowane, bo jak ktoś ma 25 lat to nie może nic zaznaczyć, bo jest opcja "mniej niż 25 lat", a potem "26-35 lat" - to tak na marginesie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypełnione i udostępnię na fb.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dziwnie wygląda nazwa województwa "Zachodnio-Pomorskie", przyzwyczaiłam się, że wszyscy piszą to razem :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzysz, że nawet się nie zorientowałam i promotor również? Tak byłam przekonana o kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim, że nawet nie pomyślałam o innej pisowni. Dziękuję, chociaż teraz już za późno na zmianę to w pracy na pewno pojawi się "zachodniopomorskie" ;)

      Usuń
  11. Uzupełniłam i umieszczę informację o niej na swoim blogu :)
    Na pewno uda Ci się zebrać odpowiednią ilość ankiet! Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ankieta wypełniona! I, swoją drogą, bardzo ciekawa, i potrzebna - dzięki Tobie uświadomiłam sobie, jak mało wiem o przestrzeni w swoim mieście, i nawet dotarłam do odpowiednich informacji w Internecie. Gratuluję pomysłu na temat i życzę powodzenia przy tworzeniu pracy (i na obronie!). A za konkursowiczów trzymam kciuki; sama nie startuję, bo już mam TT, więc mam nadzieję, że nagrody trafią do naprawdę "potrzebujących" włosomaniaczek i porządnie je uszczęśliwią. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Wiolu!:) Dziękuję za miłe słowa :) Temat jest naprawdę ciekawy - zwłaszcza moment analizy przypadków zastosowania procesów partycypacyjnych - obyśmy jak najwięcej mogli w przyszłości decydować o naszej najbliższej przestrzeni żeby być z niej w pełni zadowolonymi ;)

      Usuń
  13. wypełnione i udostępnione na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypełnione :)
    Obserwuję!
    http://secretofmybeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wypełnione :) przez fb w świat poszło ;)
    życzę powodzenia w analizowaniu późniejszych ankiet, wiem że to nie łatwa praca bo sama niedawno skończyłam je analizować a i tak mam poprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypełnione i wstawione na blogu. Oryginalny temat wybrałaś, ale i ciekawy. Uzmysłowiłam sobie, że moja gmina tak naprawdę nie dba o udział mieszkańców w decyzjach. Przykre, ale mam nadzieję, że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ankietka wypełniona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wypełnione udostępnie moim znajomym ze studiów będzie nas duuzo:D

    OdpowiedzUsuń
  19. bez nagród tak samo bym pomogła wypełnić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ankietę już wypełniłam i wysłałam. Temat bardzo ciekawy, tak się składa, że interesuję się uczestnictwem mieszkańców w życiu społecznym. Podsyłam przykład sondy na temat zagospodarowania placu katedralnego w Elblągu:
    http://www.elblag.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=5553:plac-katedralny-ktor-wersj-wolisz&catid=1:miasto&Itemid=2

    Niestety po zakończeniu głosowania okazało się, że Urząd Ochrony Zabytków odrzucił obie koncepcje:
    http://dom.elblag.net/artykuly/urzad-ochrony-zabytkow-odrzuca-dwie-koncepcje-skwe,9886.htm

    A tu przykład protestu mieszkańców: http://elblag.wm.pl/167525,Mieszkancy-zapowiadaja-blokade-placu-budowy-nowego-sadu.html
    Niestety nic nie wskórali, inwestycja jest już w trakcie budowy.
    Powodzenia w pisaniu pracy, na pewno będzie interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  21. O, rozmawiałam dziś z kuzynką przy kawie o tym temacie:P Chyba studiujecie ten sam kierunek:) Biorę się do wypełniania!

    OdpowiedzUsuń
  22. wzięłam udział,ankieta bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wypełniłam i udostępniłam tutaj https://www.facebook.com/brokatwspreju :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O proszę proszę, dzioucha ze Śląska :D Jako, że studiujemy w tym samym mieście to z chęcią wypełniłam ankietę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gotowe :) poinformowałam również znajomych drogą pantoflową :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a kiedy wyniki? Bo nie widziałam nigdzie... :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Będą będą :) w tym tygodniu na pewno, mam niestety małe komputerowe problemy :))

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.