wtorek, 30 lipca 2013

Zestawienie sklepów z kosmetykami rosyjskimi, gdzie kupimy najtaniej? :)

Jako, że sama jestem częstą klientką sklepów z kosmetykami, ostatnio szczególnie rosyjskimi i sama przed każdymi kolejnymi zakupami borykam się z tym, który wybrać - chodzi oczywiście o to, aby w jednym miejscu znaleźć wszystko czego mi trzeba no, a najlepiej żeby jeszcze rachunek nie przyprawił mnie o mały zawrót głowy. 
Idąc tym tropem postanowiłam przygotować dla was małe zestawienie, najbardziej popularnych sklepów z kosmetykami rosyjskimi :)

Pod uwagę wzięłam przede wszystkim sklepy, w których sama robię zakupy, ale i te proponowane do zestawienia przez was, i tak mamy: setare.pl, ukrytewslowach.pl, kalina-sklep.pl, prostoznatury.pl, skarbysyberii.pl, bioarp.pl, ekopiekno.pl, kokardi.pl

Produkty wybrałam tak, aby w każdym z wymienionych sklepów można było je zakupić, a więc znalazły się tutaj wszechobecne balsamy propolisowe, toniki wzmacniające Babuszki Agafii, Szampony Baikal Herbals, Balsamy Marokańskie czy maski Babuszki Agafii (jajeczna, drożdżowa i łopianowa).


Niebieskie ceny - to ceny produktów, które aktualnie są w promocji. 
Niebieskie tło - oznacza kwoty najniższe, tło błękitne -II i III miejsca jeśli chodzi o ceny. 

I tak oto możemy uznać, że kosmetyki w najniższych cenach kupimy aktualnie w sklepie ukrytewslowach.pl, jednakże musimy się spieszyć ponieważ wszystkie podane w tabeli ceny to ceny promocyjne, które szybko mogą ulec zmianie :) 
Kolejny najtańszy ze sklepów to kokardi.pl - poza kosmetykami rosyjskimi dostaniemy tam takie marki jak alverde czy balea i zoeva, których często nie dostaniemy w innych sklepach. Dzięki temu zrobimy dość tanie zakupy w jednym miejscu - a więc za wysyłkę zapłacimy tylko raz. Sama jeszcze nie zdecydowałam się na zakupy w kokardi, ponieważ czekałam na szampony NS.
Więc nigdy nie zapominam także o kalina-sklep.pl i setare.pl. W kalinie na co dzień możemy zrobić bardzo owocne zakupy w niskich cenach. Setare znów co chwila proponuje promocyjne ceny wysyłek - aktualnie wysyłka pocztą polską kosztuje tylko 4zł :)) Poza tym uwielbiam bezpośredni kontakt w setare z dark_lady, który mamy dzięki temu, że prowadzi bloga :). 
Najdrożej wyjdą nas aktualnie zakupy w Skarbach Syberii, jednak warto czaić się tam na naprawdę częste promocje i korzystać z kodów rabatowych u różnych bloggerek czy facebooku, np. 30% :) - dzięki nim za powyższe zakupy zapłacimy także w okolicach 70zł.

Myślałam także o zestawieniu sklepów z półproduktami, co wy na to? :)

50 komentarzy:

  1. ooo super zestawienie, nie znałam tego sklepu ukrytewslowach.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie!
    Rabaty blogerek na Skraby Syberii to nawet 30% ( ja mam taki) a wtedy wyjdzie jako jedna z tańszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Pomysł ze sklepami z półproduktami bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie, teraz będę wiedzieć gdzie kupić taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post:) Od jakiegoś czasu ogrom stron, które oferują rosyjskie produkty po prostu już mnie przerasta:P Super, że zrobiłaś takie porównanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :* Kurczę, nie jest najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty!:) Jesteś w pierwszej czwórce, w dodatku masz najtańszą wysyłkę everywhere :)

      Usuń
    2. Zawsze to jakieś pocieszenie:)

      Usuń
  7. Ojej :) Potrzebowałam właśnie takiego zestawienia :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podczas roku akademickiego mam dostęp do stacjonarnego sklepu ' ukryte w słowach'. Jednak ceny bez promocji nie są tam zbyt zachęcające ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wiedzieć gdzie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupowałam w Skarbach Syberii i wyszło naprawdę niedrogo - ze względy na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiefzialam, zw bioarp jest jednym z najdrozszych;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W lawendowejszafie jest promocja -20% do jutra! Ceny atrakcyjne i bez promocji, dodatkowo szeroki asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaję się od dawna na balsam babuszki Agafii na kwiatowym propolisie, więc dzięki za taki post :D Ale dla mnie bardziej liczą się koszty przesyłki- bo co z tego, że balsam kosztuje 18 zł, skoro za przesyłkę zapłacimy 15? :( Aktualnie najlepsze koszty przesyłki są na eko-piękno.pl, tylko że narazie akurat ten produkt jest niedostępny, no cóż, pecha mam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zestawienie i na pewno niejednej osobie się przyda. Nieźle się napracowałaś :) Jednak uwzględniając rabaty w Skarbach Syberii (dzięki naszym blogerkom) suma wychodzi równo 70,35 zł. Oznacza to, że jednak tam jest najtaniej i wcale nie trzeba się spieszyć, żeby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele sklepów zyskuje dzięki dodatkowym rabatom, które nie sposób było wziąć mi pod uwagę :) Czasem też duże znaczenie ma przesyłka, która jeśli zamawiamy niewiele może mieć duże znaczenie.

      Usuń
  15. Świetne zestawienie.
    Już dawno czaiłam się na zakupy w kokardi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z tym zestawieniem. Niw widziałam jeszcze takiego wpisu na żadnym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. miło poznać inne, tanie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie uwzględniłaś sklepu triny, który też ma całkiem tanie produkty i przesyłkę. Wychodzi dobra cena nawet bez promocji, a już po jednym zakupie za mniej niż 50zł dostałam 5% rabat. Żeby nie było, nie płacili mi za reklamę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jestem w stanie znać wszystkich sklepów i asortymentu :) A i na facebooku dziewczyny nie podały tego sklepu do zestawienia. Na pewno pojawi się jednak w kolejnym zestawieniu za jakiś czas.

      Usuń
    2. też właśnie lubię ten sklep :) dobre ceny, bardzo miły kontakt i prawie zawsze dorzucają jakiś gratis :)

      Usuń
  19. jak dobrze, że wiekszość blogerek jest aktywna w tym gorącym okresie i robi takie ciekawe zestawienia:** ja niedawno robiłam zakupy w :Skarby Syberii", ponieważ skorzystałam ze zniżki z bloga "słodki miód" więc jeden kosmetyk wyszedł mi gratis:)....ale to nie koniec....po otrzymaniu przesyłki okazało sie, że brakuje jednego kosmetyku (maski drożdzowej) a olejek do włosów był mcno oblepiony i brudny....napisałam maila z prośbą o dosłanie braku...dosłali i brakującą maskę i kolejny, czysty olejek z czego bardzo się cieszę:)) więc polecam ten sklep. Zaciekawiłaś mnie sklepem "ukrytewewłosach" którego nie znam, może następnym razem zakupy zrobię u nich:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podsumowanie i czekam na post z półproduktami bo takie zakupy mam w planach;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio była darmowa wysyłka w kokardi więc nie mogłam przepuścić takiej okazji, ceny mają bardzo atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super podsumowanie, jednego czego mi brakuje u Ciebie żeby pamiętać o takim poście to bannera z bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner do bloglovin znajduje się w panelu bocznym (serduszko) :))

      Usuń
  23. Ostatnio zrobiłam zamówienie w skarbysyberii za 100zl, z rabatem 30% i darmowa wysyłka. Kupiłam sprawdzone muszmiecie i nowe kosmetyki, które chciałam przetestować. Nie mogłam oprzeć się promocji 11,90 zł za szampony Love2Mix i wzięłam 4 butelki. Dodatkowo za 13 zł szampon Planeta Organica turecki hammam. Z balsamów 2 butelki "Obj & nawilżenie", który uwielbiam oraz balsam fiński (miałam Aleppo i marokański, ten fiński to przy nich jakas kpina).

    Dodam, ze w moim rodzinnym mieście mam siedzibę Kaliny, a mimo wszystko opłacało mi się bardziej zamówić w Internecie na skarbysyberii - jeśli w Kalinie dodaja 4zl - 5 zl na kazdej butelce to chyba coś nie halo...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam sklepu ukryte w słowach i zaskoczyło mnie, że tam jest najtaniej ;) Myslałam, że skarbysyberii przodują, ale to pewnie przez te liczne promocje mam takie wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł na post! Ja najczęściej robię zakupy w kokardi, bo kosmetyki mogę odebrać osobiście, albo w setare. No i właścicielka sklepu kokardi, także pisze bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ukryte w słowach nie znałam :) ale mają fajne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ukryte w słowach to Cosmeceuticum :) W Lublinie ten sklep jest stacjonarnie w dwóch miejscach, na Krakowskim Przedmieściu i w Galerii Olimp (stoisko). Z tego co wiem, to nowy sklep i istnieje stacjonarnie tylko w Lublinie. Odkryłam do kilka miesięcy temu, chyba jakoś niedługo po powstaniu i jest świetny. Na Krakowskim obsługa przemiła :) Baaardzo polecam (piszę o nich już na kolejnym blogu, jeżu, chyba muszę im o tym wspomnieć przy okazji kolejnej wizyty w sklepie, może dostanę jakiś suwenir :D)

    OdpowiedzUsuń
  28. kupuję na kalinie, a ostatnio też w lawendowej szafie (mają też zniżki i duży wybór;))

    OdpowiedzUsuń
  29. hej ;)
    czytałam post http://www.blondhaircare.com/2013/06/pod-lupa-pielegnacja-wosow-moniki.html?m=1 i zobaczyłam twój komentarz o odżywce b/s z Joanny. którą dokładnie odżykę miałaś na myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna Naturia Len i Rumianek, chociaż z tą Wrzosem także polecam :)

      Usuń
    2. dziękuję :*

      Usuń
  30. Pierwszy raz słysze o sklepie ''ukryte w słowach'' :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewa - Fryzjerka31 lipca, 2013 18:59

    Jestem klientką "UkrytewSłowach" i szczerze polecam :) Zawsze dostaję imienne podziękowabnie za zakupy i próbkę czegoś ciekawego :) Ale inne sklepy też zamierzam wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post ;-) Zwłaszcza, że planuję takie zakupy. Ostatnio Twój blog coraz bardziej mnie zaskakuję, bo każdy post odkrywa dla mnie coś nowego, nad czym się kiedyś zastanawiałam ;) I czekam na ten z półproduktami :D

    OdpowiedzUsuń
  33. NARESZCIE! Doczekać się nie mogłam takiego zestawienia sklepów.. Dobrych sklepów dla włosomaniaczek i nie tylko. CHWAŁA CI! Dzięki wielkie. :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również muszę pochwalić sklep Ukryte w Słowach i przyznam szczerze, że dla mnie jest to najlepszy sklep, zdecydowany NR1 - dlatego, że... no i tu można by wymieniać. Po pierwsze i najważniejsze - jeszcze nigdy mnie nie zawiedli a robię u nich zakupy od dawna i często. Tak jak wspomniała koleżanka - zawsze otrzymuję imienne podziękowania, próbki, często gratisy, NAWET W POSTACI PEŁNOWARTOŚCIOWYCH KOSMETYKÓW. przesyłkę mam zaraz na drugi, góra trzeci dzień po zamówieniu. same produkty jak również paczka są tak zabezpieczone, że choćby nimi kurierzy czy poczta rzucali to nie ma prawa się nic stać. Polecam i zachęcam bo naprawdę warto! A poza kosmetykami można również kupić sobie u nich ciekawą książkę i dobrą herbatkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo lubię sklep kokardi ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja zaproszę do sklepu www.kosmetykirosyjskie.pl, na początek 10%rabatu dla nowo zarejestrowanych i darmowa dostawa od 90 zł

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zestawienie :) Ja akurat robię zakupy na www.arianatury.pl Byłam w zeszłym roku na wczasach we Władysławowie to właśnie mieli tam swoje stoisko z kosmetykami rosyjskimi. Teraz niestety pozostaje mi sklep internetowy!
    co mi się podoba to, że mają co tydzień nowe promocje i np dużo kodów rabatowych, ostatnio było -15% na całe zakupy. Dla mnie bomba taka promocja ;) aa i u nich promocję się łączą czyli kod rabatowy obejmuje kosmetyki również w promocji, także w ogóle bomba hihi :):) Polecam szczerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zamawiałam niedawno u Kaliny z racji darmowej wysyłki i wydaje mi się, że się opłaciło, ale następnym razem zrobię chyba takie zestawienie i będzie lepiej. Dziękuję za pomysł:)
    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Heh no to kamień z serca. Ja kupuję np maskę drożdżową za 13,99 a szampon propolisowy za 18,99 więc wychodzi że mam taniej niż jak w tym zestawieniu :) Sklep Serce Natury jest stacjonarnie w Lublinie, ja kupuje osobiście bo jest blisko, ale z tego co wiem można zamawiać też internetowo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja kupuję na bioema.pl , tam ceny są wporządku. Z tego co widzę sklepu nie ma w zestawieniu

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.