środa, 14 listopada 2012

Włosowe inspiracje ;) / *Liebster Blog 1* (pytania od Dannan Tuatha)


Dziś dawka kolorowych, różnorodnych zdjęć i obrazków, które udało mi się skompletować przez ostatnie kilka miesięcy (wszystkie podchodzą z otchłani internetu :)) Być może staną się dla was inspiracją albo po prostu nacieszycie nimi oczy - ja bardzo lubię oglądać takie włosowe zdjęcia :D

1

2

3

4

5

6

7

8

9
Lubicie takie włosowe inspiracje?;) 
Dla mnie to przyjemne pochłaniacze czasu!


Kilkukrotnie zostałam nominowana do Liebster Blog za co bardzo dziękuję i zapraszam serdecznie na blogi dziewczyn :)

Pytań jest dużo (aż 55!:)) więc postaram się aby każda z was otrzymała odpowiedzi na swoje (czasem bardzo dociekliwe pytania :D) w osobnej notce przy okazji innych włosowych nowinek - co by nie zanudzić czytelniczek ciągłymi odpowiedziami:D Swoje pytania umieszczę pod ostatnim postem poświęconym  Liebster Blog - zabawa więc trochę się przeciągnie

Rozpoczynam od pytań, które otrzymałam od Dannan Tuatha :*
1. Dlaczego założyłaś bloga i czy posiadasz tylko jednego? (możesz podać adresy innych blogów)
Nie miałam komu już ględzić z moimi włosowymi nowinkami:D Nie chciałam zamęczać najbliższych i chłopaka ;) Mam tylko jednego bloga na blogspocie (blondregeneracja) i nigdy nie zakładałam innego
2. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Wiosna – moje urodziny :D, ładna pogoda,zdejmujemy wtedy niewygodne krępujące kurtki ;)
3. Ulubiony kosmetyk z górnej i dolnej półki?
Górnej? Zależy kto co przez to rozumie :) z droższych rzeczy - Legendarne już perfumy Chanel , z tańszych – wszystkie moje maski do włosów?:D
4. Twoje kosmetyczne szaleństwo. O co dbasz najbardziej? Włosy? Paznokcie? Twarz?
To chyba jasne - choć staram się w równym stopniu dbać o wszystko kosmetyki włosowe dominują niezaprzeczalnie :D
5. Twoje ulubione zajęcie poza blogowaniem?
Hmm, spanie?;)
6. Fantastyka i bujanie w obłokach czy realizm i twarde stąpanie po ziemi? 
Różnie:)
7. Czym się aktualnie zajmujesz? Praca? Studia? Słodkie leniuchowanie? Pochwal się.
Studiuję dziennie Gospodarkę Przestrzenną ;) dodatkowo pracuję w weekendy z „moimi” dzieciakami (już kiedyś o tym pisałam) :)
8. Twoja największa wada?
Chyba to, że wszystko chcę zrobić na 120%...
9. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
Z wygłupami z kuzynką ;) – też sypałyście babci sól do kawy i próbowałyście piec dżem w piekarniku?
10. Humanista czy umysł ścisły?
To akurat wiąże się z tym moim 120% - nie potrafię się określić – wszystko na więcej niż trzeba. Od dziecka uczę się języków, lubię to, jednocześnie nigdy nie miałam problemów z matematyką czy statystyką no i studiuję to co studiuję ;)
11. Wierzysz w duchy?
Haha:D Nie wierzę, ale boję się gałęzi za oknem rzucających cień ;)





19 komentarzy:

  1. Uwielbiam włosowe inspiracje :) Fajne fryzury na 4 i 5 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie 5, ciekawe czy udałoby mi się coś takiego zrobić u siebie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam:d kompletnie nie wiem jak to jest skonstruowane żeby się trzymało:D

      Usuń
  3. Świetna fryzura pod piątką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura z 4 zdjęcia jest przeurocza!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh tez musze znalezc czas da tego tagu i rowniez ilosc pytan ktora mi sie uzbierala zniecheca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I moje włosy własnie popadły w kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne odpowiedzi, z chęcią przeczytałam :) jak byłam mała, bałam się cienia krzesła, na którym wisiały ubrania i oczka w drzwiach, straszyło mnie ;) soli do kawy nie sypałam, ale woreczki napelnione wodą z okna rzucałam z koleżankami i siostrą prosto w przechodniów ;)) fajny ten TAG. Inspiracje cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem wpisuję w grafice google "długie włosy" albo "długi warkocz" i oglądam :) Lubię popatrzeć na piękne włosięta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robiłam w dzieciństwie "zupę" - sypałam przyprawy do zimnej wody w garnku i mieszałam ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:D w sumie brakowało ci trochę mięsa i warzyw:D

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.