poniedziałek, 12 maja 2014

Jesteś włosomaniaczką? Sprawdź się ;) - włosomania z przymrużeniem oka czyli rozwiąż z nami krzyżówkę!

W ramach poniedziałkowej rozrywki mam dla Was coś co być może jednych zdziwi, innych trochę rozbawi, a dla innych będzie rozrywką na przykład podczas nudnych wykładów ;) Czyli włosomaniactwo z przymrużeniem oka - rozwiąż krzyżówkę włosomaniaczki i ożyw się nieco w nudny poniedziałek!! ;)

Across
8. Roślina, z której liści i pędów produkuje się hennę
9. Pełnią rolę cegiełki w pielęgnacji włosów
10. Metoda mycia z dwukrotnym zastosowaniem odżywki
12. Proces podczas którego zmienia się ładunek na powierzchni włosa, mający na celu zmuszenie odstających łusek włosa do przylegania, tym samym wygładzenie
14. W pielęgnacji włosów stosowany przez hinduski
16. Guru wśród włosomaniaczek
18. Najważniejsza pielęgnacji włosów i skóry
19. Metoda rozcieńczania szamponu

Down
1. Dostarczenie włosom zbyt dużej ilościu protein w pielęgnacji zewnętrznej
2. Substancje oblepiające włos, sprawiające, że włosy wydają się gładsze i bardziej błyszczące, chronią włosy przed zniszczeniami
3. Malutkie włoski, dopiero co wyrastające i bardzo dobrze widocznie przy linii czoła
4. Inaczej skóra głowy
5. Substancja powierzchniowo czynna, używana do silnego oczyszczania
6. Jest uwarunkowana ułożeniem łusek włosa
7. Małe proteiny, np. jedwabiu lub pszenicy
11. Bomba proteinowa dla włosów
13. Rewolucyjne gumki sprężynki
15. Imię producenta najsławniejszej szczotki w blogosferze
17. Higroskopijne substancje, dobrze rozpuszczalne w wodzie, mające zdolność do trwałego wiązania i zatrzymywania wody z otoczenia

19 komentarzy:

  1. Co z aktualizacjami miesięcznymi? My nadal na nie czekamy, a od kilku miesięcy zupełnie o nich zapomniałas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam że nie zapomniałam :) Powód jest zupełnie prosty - brak czasu. Mini aktualizacja pojawiła się na instagramie, bo szybsza fotka telefonem to mniejszy problem niż organizacja włosów, aparatu, fotografa i oświetlenia :) jak tylko uporam się z prywatą w postaci ostatniego semestru studiów na pewno powróci regularność nie tylko aktualizacji :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł, zostawiam sobie na wykład właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne :D bez ściągania znam odp na 11 pytań, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis ;d Dobra jestem nie myślałam że nie będę znać odpowiedzi na tylko dwa pytania;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, na większość pytań znam odpowiedź:)
    Pozdrawiam Paula:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A może tak odpowiedzi :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozgromiłam prawie wszystko w moment ale jednego nie wiem! :D 18. Najważniejsza w pielęgnacji włosów i skóry? :D Cierpliwość mi nie pasuje! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super miałaś pomysł z tą krzyżówką! :) Rozwiążę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziękuję za wspomnienie o sklepie w Kato gdzie można kupić tangle teezer za 35zł. Wczoraj byłam i zakupiłam :) Bez twojego wpisu pewnie bym sie nie zdecydowała - ze względu na cenę.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra pomysł! Jak znajdę dłuższą chwilkę - chętnie spróbuję sił!

    OdpowiedzUsuń
  11. haha przyda się jak nie ma nic do roboty w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł.
    Już zabieram się do jej rozwiązywanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wpis. Zaraz rozwiąże krzyżówkę i zobaczmy co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.