wtorek, 3 grudnia 2013

Wtorkowe Inspiracje Tematyczne - Fryzura: "Korona" [2]

Nie mogę uwierzyć, że już grudzień!

Mimo, że w serii W.I.T. postanawiam sięgać różnych, nie tylko włosowych inspiracji, to na drugi rzut Fryzura typu "Korona" :)


Jej dumną posiadaczką w publicznym życiu codziennym jest była ukraińska wicepremier - Julia Tymoszenko. "Korona" Tymoszenko wygląda zawsze tak samo i jest bardzo daleka od  współczesnej, bardziej luźnej i wolnej wersji tej fryzury. Mnie jeszcze nie udało się dojść do perfekcji w jej wykonywaniu, czego głównym powodem może być wciąż zbyt krótka i wychodząca grzywka (sięgająca aktualnie do połowy szyi).


Podoba wam się ten typ fryzury?:) 

źródła [1] [2]

15 komentarzy:

  1. mi mama plotła taką jak na pierwszym zdjęciu;p

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba, ale za nic nie umiem takiej zrobić :/ jestem fryzurowym beztalenciem niestety :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszych zdjęciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę znowu sobie taka wypleść na głowie. :) Mi bardzo podoba się korona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;-) szkoda, że nie umiem sobie takiej zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, podoba! Lubię takie romantyczne fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korona bardzo ładnie wygląda, ale niestety nie umiem jej zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie :) ale jak samemu sobie zrobic takie cudo??

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda. Ale mam chyba zbyt krótkie włosy, żeby móc ją sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam mała mama mnie tak czesała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ale kurcze zrobić to masakra:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda, ale z wykonaniem gorzej;/

    OdpowiedzUsuń
  13. czemu nie. Warkocze to romantyczne fryzurki jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.