piątek, 7 grudnia 2012

Grudniowa aktualizacja włosowa

Za oknem zimno, które daje się we znaki. Złapało mnie poważne przeziębienie - chociaż i tak należy wspomnieć, że do tej pory unikałam nawet jesiennego kataru. :)

Tak czy siak przyszedł czas na aktualizację włosową. Ostatni miesiąc był dla moich włosów bardzo łaskawy.  Polubiliśmy się z jesienią. Zapraszam was na porcję zdjęć grudniowej aktualizacji włosowej.


Włosy są w dużo lepszym stanie niż w zeszłym miesiącu.
Przede wszystkim nie są już takie suche :)
Dobrze zrobiło im 3cm podcięcie. 

Na pierwszym zdjęciu są po rozpuszczeniu z koczka-ślimaka - musicie wybaczyć im to śmieszne falowanie.
Drugie zdjęcie jest z rana, zaraz po myciu i naturalnym wysuszeniu. 
(Nawiasem mówiąc robienie zdjęć w grudniu do aktualizacji to nie lata wyzwanie) ;)


Dostałam o jednej z was pytanie jak spinam grzywkę żeby nie przeszkadzała podczas mojego zapuszczania
Proszę, tak: 

;)

Taka spineczka może i wygląda dość infantylnie, 
ale nie znalazłam lepszego sposobu dla siebie ;) 
Ważne żeby była czarna, ewentualnie kremowa. 

Włosowe Pudełeczko
Pozwólcie, że pochwalę się wam także moim własnoręcznie wykonanym pudełeczkiem na włosowe bibeloty :) przepis znalazłam na http://pinterest.com, chciałam nawet go dla was odnaleźć ale przejrzałam już tak wiele stron i nici ;)


Kichnięciem zakańczam tą krótką notkę :) Nic tu po mnie, czas się kurować pod ciepłą kołdrą.
Już nie mogę się doczekać tych wszystkich paczek, które wędrują do mnie pocztą :D
Udanego weekendu :*



21 komentarzy:

  1. Piękne, lśniące, śliczne, uwielbiam je!!! :D Pudełeczko na bibeloty bardzo fajne - ja wszystko wrzucam do szuflady (jak Herbert ;)). Zdrowiej w takim razie Kochana, nie daj się przeziębieniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak patrze na zdjęcie włosów z marca i teraz to , aż mi dech zapiera ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko. A z grzywką robiłam to samo:)
    Obserwuję i liczę na to samo: http://xxstarrynightbluexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spineczka wcale nie jest infantylna :) Wyglada normalnie a lepsze to,niz wyrywające włosy normalne wsuwki :) Bardzo ładne,lśniące włoski :))

    OdpowiedzUsuń
  5. podobnie spinam ostatnio grzywkę:) ładnie Twoje włoski wyglądają, też muszę koniecznie podciąć końce

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawilżone i mięsiste! Nic tylko macać:D
    Najlepiej wygląda porównanie z lewej strony bloga. Motywujesz!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie mięciutkie i gęste-śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej! Fajny pomysł na grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zazdroszczę Tobie...
    Moje włosomaniactwo zaczęło się też w marcu 2012, a ja nadal nie mam takich pięknych włosów jak Ty:)...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też zawsze spinam włosy taką spineczką i wcale nie wygląda to infantylnie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. gigantyczna poprawa od marca. gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, no widac ze mają się włosy lepiej ;) ostatni miesiąc ogólnei dla dziewczyn byl raczej dobry. A pudełęczko bardzo mi sie podoba ale sama mam juz milion róznych pudełeczek/kartoników/szklaneczek/słoiczków itp więc wybacz, że sobie odpuszczę ;)
    Btw, jesli jesz czasem dropsy z okrągłych opakowaniach (takie jak np. z lidla) pulmoll'ki itp - to to są bardzo ciekawe opakowania które warto czasem do czegoś zatrzymać. w jednym np. mieszam maski a w innym robie sobie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Twoje włosy, ach! ;)
    i super spinasz grzywkę,! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też jestem na etapie regeneracji włosów... mam nadzieję że jak najszybciej wrócą do dawnej formy;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie lśnią *.* ech, też uważam, że zimowe aktualizacje włosów są bardzo problematyczne ;p w ogóle robienie zdjęć czegokolwiek rośnie do rangi wielkiego wyzwania.
    zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  16. What's up to all, how is all, I think every one is getting more from this web site, and your views are good in support of new visitors.

    Here is my blog post galaxy s3
    Also see my site -

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne włosy, też chcę takie :D
    zdjęcia zimą to trudne zadanie, ja robię przy oknie, przed południem
    po rozjaśnieniu wychodzą całkiem przyzwoicie, ale ostrość nie jest jakaś super :P

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.