środa, 31 października 2012

Październikowy rachunek sumienia - relacja z realizacji postanowień/denko/plany na listopad


Mam duże wyrzuty z racji wszystkiego co działo się w ostatnim miesiącu. Albo raczej z powodu rzeczy, których nie udało mi się osiągnąć. Moje włosy potrzebują ratunku fryzjerskich nożyczek z powodu przesuszenia końcówek - nawet wstępne domowe podcięcie nie daje mi spokoju i planuję wypad do fryzjera. Nie ma powodów do dumy - oby listopad był lepszy :)

Październikowy rachunek sumienia


  • Doprowadzić do końca II część kuracji Seboravitem (I część) /

Moja II część kuracji była mocno zaniedbana - raz wcierałam co dzień, potem zaś przez 4 dni zapominałam. Przypominam, że pierwotnie kuracja ma zawierać 3 części po dwa tygodnie każda- wcieranie co 2 dzień. (klik) - tak naprawdę dzięki temu zapominaniu doszłam do pewnych wniosków, ale o tym już wkrótce :)

  • Zdać wam relację z miesięcznego stosowania maski Lactimilk
  • Wypróbować dwie odżywki Isany (brzoskwiniową i jasno różową) /□ 

Udało mi się wypróbować jasnoróżową :)

  • Złożyć zamówienie półproduktowe. 

W moich półproduktach nadal cicho i pusto :>

  • Wypróbować maseczkę z glinką białą na skalp 
  • Rozpocząć miesięczną kurację siemieniem lnianym 

Rozpocząć to być może i rozpoczęłam... pijałam siemię przez tydzień - na tym się skończyło

  • Nadal dbać o zmniejszenie przetłuszczania skóry głowy. 

Osiągnięte!:)))

  • Częściej związywać włosy!  
  • Zakupić kilka nowych, miękkich frotek lub bawełnianych, szerokich gumek  



Z dziewięciu postanowień udało się zrealizować w całości tylko 4... Mam wielką nadzieję, że przyszły miesiąc będzie bardziej owocny!

Denko
Na pocieszenie - w ciągu ostatniego miesiąca udało mi się przeprowadzić spore denko włosowe :) Co wykorzystałam w tym miesiącu?

1. Odżywkę Bananową The Body Shop - dostałam od koleżanki, której nie pasowała. Dla mnie także stanowczo za lekka, wcale nie ułatwia rozczesywania włosów. 
2. Szampon Bananowy TBS (ta sama seria) - O ile odżywka się nie sprawdziła, to szamponu używałam sukcesywnie :) Dobrze się pieni, zmywa oleje, ładnie pachnie. 
3. Isana z Babassu - akurat z tego denka się średnio cieszę... nie udało mi się zrobić żadnych zapasów na Isanę, więc nadal za nią rozpaczam
4. Facelle (różowy)
5. Olejek ze słodkich migdałów
6. Olejek rycynowy
7. Maska Biovax do włosów blond (jedna z moich ulubionych)
8. Olejek musztardowy, który dostałam od Dark_lady - jego recenzję możecie przeczytać tutaj Próbka wystarczyła mi na baaardzo długo!
9. Mgiełka Pilomax

Ku końcu zbliżają się także maska Henna Wax Treatment i jedwab Biovax :)

Listopadowe postanowienia

Z racji tego, że ogrom planów na październik zaowocował włosową klapą aktualne postanowienia będą bardziej treściwe i możliwe do zrealizowania przy małym nakładzie sił

1. Zwiększyć liczbę dni/nocy olejowych :)
2. Pleść warkocze - doszłam do wniosku, że kucyki pomimo delikatnych gumek niszczą, moje skłonne do łamliwości, włosy w miejscu ucisku. 
3. Podciąć końcówki 3-4cm (warunek na już!)
4. Nadal: Uzupełnić zbiory półproduktowe


Ps. Przepraszam za brak mailowego odzewu - dziś zrobię sobie wieczór z kubkiem kakao i waszymi mailami!:)

Wszystkim, którzy jutrzejszy dzień spędzą na odwiedzaniu grobów bliskich życzę spokojnej (bezkolizyjnej) jazdy - już dziś miałam wątpliwą przyjemność mijać trzy wypadki samochodowe.

Już wkrótce:
Aktualizacja włosów -drżę!:) 
Plan zapuszczania w akcji frombodytohair 

11 komentarzy:

  1. Co Ci tak przesuszyło końcówki?
    Podobają mi się bardzo Twoje zakładki po lewej stronie bloga, sama je robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum Biovax niestety - efekt pojawił się przy regularnym stosowaniu, na początku nie zauważyłam wpływu.

      Zakładki? Sama :) Dziękuję:D

      Usuń
  2. Ty przynajmniej rozpoczęłaś kurację- ja nie wypiłam nawet kubeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się do siemienia już z miesiąc. Piłam przez dwa tygodnie, potem mi się nie chciało robić (oh, zalewanie wrzątkiem nasionek mnie wykaaańcza XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego zużyłaś
    ja również muszę sie zmobilizować do związywania włosów ;/ a szczególnie na noc

    OdpowiedzUsuń
  5. hej pisałaś gdzieś o tym piciu siemienia?

    oraz mam takie pytanie w jaki sposób używasz olejek rycynowy? bo mam buteleczkę w domu, ale samodzielnie jest za tłusty do smarowania skalpu:/ a nie chcę by się zmarnował jak jego poprzednik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o siemieniu, ale nigdy strikte :) wiadomości przewijały się pomiędzy wierszami, ale może faktycznie coś stworzę. Chyba, że chcesz wiedzieć coś konkretnego to pytaj:D

      O używaniu olejku rycynowego akurat pisałam bardzo dokładnie!:D
      http://blondregeneracja.blogspot.com/2012/07/moje-pierwsze-olejowanie.html - drugi podpunkt ;]

      Najłatwiejszym jest nałożenie go na mokre/wilgotne włosy i nałożenie najpierw maski/odżywki, aby sobie mógł zemulgować. Potem łatwo schodzi. Ja jakoś na skalp nie lubię go nakładać, nie omijam skóry głowy, ale także się na niej nie skupiam. Jeśli chce żeby olejek trafił i tam robię sobie rosół rycynowy:D. Łatwo się zmywa, nie wyrywa się włosów, a efekty takie same :)

      Przypomniałaś mi, że miałam kupić rycynę!:*

      Usuń
  6. A ja nawet niczego nie planuję na kolejny miesiąc,bo wiem że i tak nic nie zrobię. Uwielbiam robić wszystko na spontan. Zazdroszczę obowiązkowym osobom :) Czekam na Twoją aktualizację,szybciutko dodawaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale z Ciebie leniuszek! :) hehe, żartuję ;)
    Gratuluję sporego denka, u mnie jak zwykle bardzo słabo. W tym miesiącu nie zdenkowałam nic włosowego...
    Ja również powoli przygotowuję się do podsumowania miesiąca ;) Aż sama jestem ciekawa, jak to będzie wyglądać na porównaniu zdjęciowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez musze zaczac olejowac wlosy, podciac je ale to moze jak dojade ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. plany plany plany, wstyd mi ich nie wypełniać publicznie dlatego się motywuję ;)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.