niedziela, 16 lutego 2014

Piątek dzień dla twarzy: Podsumowanie postów na waszych blogach (styczeń)

Wraz z tym wpisem dobiegł koniec akcji "Piątek dzień dla twarzy" :) Serdecznie dziękuję za udział wszystkim uczestniczkom, bo niektóre pomysły były naprawdę niesamowite! Z uporem śledziłam wszystkie blogi, na których seria się pojawiała, przeczytałam każdy wpis (nie każdy komentowałam ze względu na sesyjny no-time), ale dzięki wam znalazłam kilka pomysłów, które na pewno trafią do mojej regularnej pielęgnacji twarzy :) Ogromnie się cieszę, że po grudniowym podsumowaniu wymieniałyście się sposobami i testowałyście produkty lub sposoby prezentowane w ramach akcji. Mam także nadzieję, że zapał do regularnej pielęgnacji twarzy nie zniknie wraz z akcją!

Tym razem wpisów pojawiło się naprawdę sporo - bo aż 27! :) Jest co czytać! Ja pozwoliłam sobie oznaczyć  ♥  te, które moim zdaniem musicie zobaczyć! Zmieniłam także formę przedstawienia zestawienia - teraz podział ze względu na kategorię, nie na tydzień, kiedy pojawiał się wpis
Ponieważ nie chcę rezygnować ani z regularnej piątkowej pielęgnacji twarzy, ani z pisania wam o moich poczynaniach, serię "Piątek dzień dla twarzy" zastąpią u mnie wpisy "IMS - Improve my skin", które będą traktowały o pielęgnacji i twarzy w ogóle.
Linki:

14 komentarzy:

  1. Moja droga! Wiem, że zrezygnowałam z prezentowania postów. Całkowicie zmieniłam rozpiskę pisania na blogu i jakoś tak wyszło. Ale nadal uważam tą akcję za zdecydowanie najfajniejszą spośród tych, które dane mi było obserwować ; )
    Nie wiem, czy zauważyłaś, że przypadkowo usunęłam Twój komentarz pod postem o zdjęciach. Przeczytałam go na szczęście na poczcie. Zasady nie będą wymagały odpowiedzi na każdy temat ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D A co do komentarza - zauważyłam! Ale myślałam, że przeglądarka mi świruje ;)

      Usuń
    2. Haha, skopiowałam i napisałam, że to Ty napisałaś -.-

      Usuń
  2. Nie dołączyłam do akcji, ale dzięki niej zaczęłam się zastanawiać nad pielęgnacją cery. Dzięki Twoim wpisom zaczęłam zmiany i to na lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała akcja;) Muszę koniecznie znaleźć czas na taką intensywną pielęgnację twarzy chociaż raz w tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiernie mi miło, że przy moim poście jest serduszko :))))
    Kurcze muszę przyznać , że trochę mi szkoda zakończyć tą akcję bo była to niewątpliwie motywacja do wygospodarowania sobie tego jednego dnia dla twarzy ;) Aż sama zastanawiam się nad jakąś fit akcją.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wyróżnienie mojego posta :) Bardzo miło było brać udział w Twojej akcji :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie od jakiegoś czasu wzięłam się za pielęgnację twarzy, więc na pewno wykorzystam kilka wpisów:) świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Akcja :) W styczniu wyjątkowo dbałam o swoją cerę, bo wiedziałam, że muszę o czymś pisać na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja;) ile postów do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.