czwartek, 20 lutego 2014

Akcja motywacja - wyniki konkursu motywacyjnego :)

Nadszedł wielki dzień, na który wiele z was czekało. Do akcji spłynęło łącznie 489 głosów, jednak nie wszystkie mogły zostać uznane. Jest to dość przykre, ale w 27 przypadkach próbowano nieco oszukać  i tak przecież mało napięty regulamin i pojawiały się głosy od tych samych użytkowników. Zdziwił mnie także fakt, że te fałszywe głosy przydzielane były najczęściej dwóm uczestniczkom. Więc moim zdecydowanym krokiem było po prostu nie branie pod uwagę owych 27 głosów zarówno w przypadku wylosowania koszulki jak i zliczania punktów do nagrody głównej. Ale nie przedłużając... 

Główną nagrodę otrzymuje dziewczyna, która zdobyła dokładnie 101 ważnych głosów ;) Co stanowi ok 20% wszystkich nadesłanych odpowiedzi. Serdeczne gratulacje należą się...

Drogą losowania wybrałam także jedną z osób głosujących, która zadeklarowała chęć otrzymania koszulki włosomaniaczki, a jest nią właścicielka maila meggie3@xxx :)
Na wiadomość z adresem od głosującego oczekuję przez tydzień. Po tym czasie nagroda w postaci włosowej koszulki trafi do innego włosowego konkursu. 

Oczywiście na miano pięknych włosowych przemian, dających nadzieję zasłużyły także inne dziewczyny - dużą ilość głosów od czytelników zdobyły Czarnulahc, Tinka22 oraz Lena. Wszystkie uczestniczki dowiodły, że jeśli się chce to naprawdę można i przede wszystkim WARTO ;)

Jeszcze raz dziękuję wam za przesłanie wszystkich zdjęć waszych pięknych włosów. Mam nadzieję, że zabawa wam się podobała i przede wszystkim zmotywowała obserwatorów do dbania o piękne włosy. Album włosowych przemian i adresy blogów dziewczyn znajdują się cały czas pod tym adresem, więc jeśli kiedyś braknie wam sił to polecam zajrzeć ;) Aż serce rośnie!

Gratuluję wszystkim uczestniczkom!

Jeśli nie znudziło wam się głosowanie chciałam was poinformować, że ku mojemu zaskoczeniu dostałam się do konkursu bloger-roku i jeśli podoba wam się to co tutaj wyczyniam będzie mi bardzo miło jeśli oddacie na mnie swój głos :)

27 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni : ) Zasłużyła na wygraną. Ma piękne włosy. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję obu dziewczynom :)
    Cudowne przemiany, idę znowu oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratululuję! :) a link do albumu chyba zrobię zakładkę z tym albumem na przeglądarce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) należało się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Efekty rzeczywiście godne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :)
    bo naprawdę zasłużona zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Należało się zwyciężczyni !:) Dziękuję za wyróżnienie :** To ogromny motywator! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Moim zdaniem Madziku w pełni zasłużyła na nagrodę, włosy przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Naprawdę super przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, metamorfoza godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Dziewczyn :)! 3mam kciuki za konkurs bloger roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurra! Gratuluję! :)

    Nie myślałaś może o tym, żeby organizować taką akcję cyklicznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie inna z was podrzuciła mi ten pomysł mailowo :) więc kto wie, być może za rok również spróbujemy akcji motywacji :)!

      Usuń
    2. Jestem bardzo, bardzo, bardzo na tak! :)

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej, niesamowita przemiana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn :)
    Przypomniawszy sobie wszystkie uczestniczki, nie mogę nadal wyjść z podziwu do włosów Leny! Do tego jeszcze ten kolor! Baaajkaa *__* !
    Brawo jeszcze za pomysł przeprowadzenia takiego konkursu:)!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje dziewczyną ;) Naprawdę piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna akcja! Gratulacje dla wszystkich slosowych piękności:) Paulinko, może wygrana dziewczyna oraz 3 wyróżnione podzieliłyby się z nami informacjami jak pielęgnują swoje włosy i czym?? Ja np jestem bardzo ciekawa co przyczyniło się do tak spektakularnych efektów:) Tym lepiej bo mamy tu 4 całkiem różne wloski pod kątem kolorów i chyba rodzaju:) Pozdrawiam, Marta. T

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje, nie wiem czemu jakoś nie zauważyłam tej przemiany jest piękna! Wszystkie przemiany są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To my dziękujemy za taką akcję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni :) Moja faworytka nie wygrała niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację, naprawdę zwyciężczyni zasłużyła! Ale też reszta dziewczyn zasługuje na duuże uznanie i podziw, pozytywne zaskoczenie! :))
    -Pino

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni- piękne włosy:)

    masz mój głos Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No piękne włosy, nie mogę się napatrzeć ^^ a głos oczywiście oddany, życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.