środa, 28 sierpnia 2013

Sierpniowo-wrześniowa aktualizacja włosowa :))

Jako, że w sierpniu było mi bardzo nie po drodze do aktualizacji, to dzisiaj przedstawiam wam moją sierpniowo-wrześniową aktualizację włosową. Będzie już na wrzesień, a tak jakby robiona jeszcze w sierpniu :)). 

 

Włosy mają się dość dobrze. Na początku sierpnia zostały przeze mnie podcięte. Głównym powodem podcięcia była chęć rozpoczęcia zapuszczania (tak wiem, brzmi to dość śmiesznie :)) ale dzięki niemu będę mogła pozwolić sobie na odpuszczenie fryzjera prawdopodobnie aż do listopada. 
Tak jak wam już mówiłam, najczęściej w tym miesiącu stosowałam serum Babuszki Agafii na porost włosów, o efektach miesięcznego wcierania napiszę już wkrótce :). 
Poza tym, włosy są zadowolone z bardzo częstego olejowania (tutaj w głównej roli awokado, arganowy oraz najnowszy nabytek, o którym napiszę wam w kolejnym - olejek w sparyu z siemienia lnianego). Mówiąc o bardzo częstym olejowaniu mam na myśli przed każdym myciem :).
Najczęściej stosowanym szamponem był ten - organiczny szampon Skin Blossom. Co do odżywek i masek to na zmianę używałam Skin Blossom, Stapiz Sleek Line (czyli mojej maski czerwca), maski drożdżowej i Ruskiej Bani (wzmacniająca korzenie włosów)

Dla porównania 27 sierpnia tamtego roku moje włosy wyglądały tak:

34 komentarze:

  1. Ładnie urosły i wygładziły :)
    Dla mnie marzy się serum Agafii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo zdrowo i jaka wielka zmiana w porównaniu z zeszłym rokiem! Kurcze bardzo bym chciała, żeby moje włosy też tak szybko rosły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy, cudownie błyszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy takie zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też olejuje przed każdym myciem i jestem meega zadowolona:D Śliczne są :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zdrowe! Ostatnio zastanawiałam się o Agafi :-) Ile za niego dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że przez ten rok Twoje włosy nabrały dużo elastyczności, wcześniej wydawały się bardziej sztywne. Bardzo lubię patrzeć na Twoje włosy, są dla mnie dużą motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow są teraz piękne no i jakie długie :) No i jak na blond włosy przepięknie się błyszczą! Sama mam aktualnie na głowie 2 kolory brąz i rudy i różnica w blasku pomiędzy nimi jest bardzo widoczna, więc tym bardziej trzeba docenić blask Twoich blond włosów :) Gratuluję wielkiego włosowego postępu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci podrosły włosy :) Ja sama będę musiała zrobić wreszcie zdjęcie, a zabieram się do tego jak pies do jeża. Dzisiaj oczywiście nie zrobię, bo mam tłustawą łepetynę...

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają super :) Ja również olejuję przed każdym myciem i teraz widze różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy z miesiąca na miesiąc coraz piękniejsze!
    Ciekawa jestem co nam napiszesz o tym serum Agafii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie dociążone, lśniące włosy :) Lubią zupełnie inne oleje niż moje. Olejuję co drugie mycie, bo myję codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O losie jak Ci szybko te włosy rosną! Również kupiłam to serum i namiętnie stosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super przemiana, chociaż rok temu nie było też aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne włoski! duża poprawa włosków ;)
    zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne włosy, zauważalnie zdrowsze, takie mięsiste :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A masz jakąś określoną długość, do której dążysz?

    W końcu ogarnęłam moje włosy! Co prawda wypadają, jak wypadały (joanna rzepa nie pomogła), ale za to są błyszczące i w dobrym stanie, jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym aby sięgały lekko zapięcia stanika :) Moje aktualnie nie wypadają (ale przede mną powrót na uczelnię :D)

      Usuń
  18. Zyskały zdecydowanie na blasku i mięsistości :)
    W porównaniu z 2012 wyglądają rewelacyjnie :)
    Widać, że są zadowolone z pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przed każdym myciem je olejujesz?! ;O o matko, jak Ty musisz być zorganizowana żeby się z tym wszystkim wyrobić :D

    Ale piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje włosy! :) Są takie mięsiste! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne <3
    nie tylko są znacznie dłuższe niż rok temu, ale też bardziej błyszczą i wyglądają na zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądają, chciała bym aby moje były już takie długie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Masakra, jak urosły ... Nie wiem, jak ty robisz! :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Podcięcie włosów to najlepszy krok w zapuszczaniu włosów ;) A włosy przez ten rok wyraźnie zyskały na nawilżeniu, widać, że są takie mięciutkie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy,takie nawilżone *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na recenzje serum Agafii ;) sama zamówiłam 2 buteleczki i mam nadzieję, że przyśpieszy porost

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz ładne włoski, a co najważniejsze naturalne. Też bym najchętniej olejowała przed każdym myciem ale niestety nie mogę sobie na to pozwolić. Brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Łooo! Mam nadzieję, że skoro zaczęłam regularne olejowanie co mycie w czerwcu tego roku, to doczekam się takich gładkich włosów na przyszłe wakacje! Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.