poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Olejek Awokado - mój ulubiony olejek do suchych włosów

Olejek dostałam od Iwony i... niemal od pierwszego użycia stał się moim ulubionym! :)


Krótko o olejku z awokado
Olejek bogaty jest przede wszystkim w witaminy A, E, C, D, PP, K, witaminy z grupy B oraz takie minerały jak potas, wapń czy żelazo. Dlatego może być on stosowany bezpośrednio na skórę z dużym powodzeniem. Ja nie stronię także od używania go na skalp, ponieważ świetnie nawilża skórę głowy. Jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), dlatego sprawdzi się na włosach wysokoporowatych i suchych.
Olejek wykazuje silne właściwości wygładzające (także włosy), regenerujące, łagodzące oraz opóźniające procesy starzenia. 

Olejek z awokado w praktyce
Dla mnie i moich notorycznie suchych włosów ten olejek to prawdziwa bomba nawilżająca :) Dlatego w lipcu należał to najczęściej stosowanych przeze mnie produktów, włosy olejowałam niemal co każde mycie :)! Włosy po jego użyciu stają się sypkie i miękkie. Dodatkowo ładnie błyszczą, co mogłyście zobaczyć na mojej śród miesięcznej aktualizacji.
Uwielbiam jego działanie na skórze głowy. Poza nawilżeniem zapewnia dostarczenie mikroelementów i witamin. 
Olejek zdarza mi się stosować także na twarz - szczególnie na noc. Dzięki temu rano skóra jest wypoczęta, jasna, a wypryski wyraźnie złagodzone. 

Dostępność i cena: Sklep NVC1 (Natura dla piękna) 12,10zł / 50ml

Miałyście olejek avokado? Jak zapatrujecie się na jego działanie?

Aktualnie większość mojego czasu spędzam na moich między semestralnych urzędniczych praktykach. Straszne nudy ;) Ale postaram się dla Was coś naskrobać jeszcze w tym tygodniu. :)

23 komentarze:

  1. Moje włosy się nienawidzą z awokado, nie ważne, czy surowe, czy olej, czy w masce, zawsze reagują puchem. A są proste i średnio/nisko porowate. Za to inne oleje z tej grupy uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesienią zaczynam olejowanie, na pewno wypróbuję ten olej, mam bardzo suche, wielokrotnie rozjaśniane włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. przez ten post zaczęłam żałować, że kiedy się wahałam, kupiłam sojowy a nie awokado ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie olejowałam włosów regularnie
    zniechęca mnie chyba fakt, że mam wielkie problemy z oceną stanu włosów
    nie widzę efektów
    chyba nie potrafię odczytywać ich potrzeb :/

    OdpowiedzUsuń
  5. tez go miałam, ale akurat mam tluste wlosy, wiec troche mi przeciazal :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam nie mogę się napatrzeć po lewej str na Twoją włosową przemianę. WOW!jestem pod ogromnym wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na stronie fitomed jest 150ml za 14 zł :)
    Ja mam i tez go lubię jednak moim ulubionym jest makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie skończyłam praktyki:D
    Od awokado zdecydowanie wolę jojobę, ale szkoda mi go do włosów, bo jest genialny w pielęgnacji mojej problematycznej cery.

    OdpowiedzUsuń
  9. To muszę się na niego skusić i ja.
    Moje włosy potrzebują zawsze konkretnego nawilżenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja wam powiem że u mnie nie widzę żadnej różnicy jakim olejem naolejuję włosy argan, malina, bawełna, śliwka, makadamia, brokułowy, obecnie konopny otworzyłam...ogólnie widzę efekt po olejowaniu i mega to lubię (olei używam z przerwami od ok 2 lat) natomiast u mnie każdy olej działa na włosy tak samo (super miękkie, nawilżone, sypkie)..co do olejów do twarzy to już jest inaczej, niektóre bardziej mi odpowiadają, inne bardziej się błyszczą, kolejne wolniej wchłaniają..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze... ciekawa jestem jakby sprawdził się na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym go wypróbowała, kiedyś używałam takiego z ZSK ale dolewałam go do masek i niezbyt pamiętam jak działał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba trzeba będzie zakupić :-)
    A jak aplikowałaś ten olej, możesz zdradzić ;-).
    Bo mam podobny typ włosów do Twojego i jakoś olejowanie na suche włosy na noc daje średnie efekty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek z awokado jest dla mnie kosmetycznym cudem roku:) Świetnie nawilża i zmiękcza skórę, stosuję go też pod oczy. Olej awokado kupiłam w moim ulubionym sklepie marokańskim marokogust.com Olejek nie podrażnia, a raczej łagodzi wszelkie podrażnienia. Skóra wygląda pięknie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałam go kupić! Jak wszystkie kosmetyki, o których ostatnio piszesz, jako o pielęgnacyjnych hitach. Czyli jednak intuicja mnie nie zawodzi :) Nieco gorzej jest z funduszami... Królik z poprzedniego wpisu cudowny! A o swoich modyfikacyjnych patentach mam zamiar napisać w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę jak najszybciej zacząć powiększać swoją kolekcję cudów do włosów :) Koniecznie przetestować olej kokosowy i awokado właśnie. Tylko jakoś nie mogę się za to zabrać. Jak już zaczynam wybierać produkty do zakupu to wychodzi mi koło 50 zł, a szkoda mi pieniędzy, chociaż jakbym kupowała pojedynczo (tą samą ilość za te same ceny) pewnie by mi się nie wydawało, że tyle straciłam, tak bardzo mądra ja.. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam olejek z avokado z planeta organica ale nie stosowałam go nigdy do włosów ale spróbuje na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałam różne oleje, ale czystego oleju z awokado nigdy. Skoro to taka "bomba nawilżająca" to na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.