wtorek, 2 lipca 2013

Lipcowa aktualizacja włosów

Krótko o pielęgnacji w czerwcu
W czerwcu moja pielęgnacja ograniczyła się do wcierania ampułek Seboradin (kilka słów więcej już wkrótce :)), co drugi dzień używania szamponu Neutralnego Natura Siberica + do oczyszczania Seboradin, oraz maski Stapiz Sleek Line, o której pisałam wam nie dalej jak wczoraj.  Do zabezpieczania przysłużył mi się ten olejek Z.ONE. Włosy olejowałam przed każdym myciem sposobem OO (olejek+odżywka), o którym pisałam wam tutaj.

Inne
W przerwach pomiędzy egzaminami udało mi się podciąć włosy u nowej fryzjerki :).
Niestety nie jestem zbytnio zadowolona - zostały skrócone o ok 4 cm, no i nie układają się najlepiej. Czerwiec uważam jednak za miesiąc przełomowy ponieważ udało mi się zupełnie zniwelować cieniowanie włosów. 

Z tego samego powodu zauważyłam zmniejszone do zera falowanie i wywijanie się włosów (dlatego zdjęcia z aktualizacji uważam za fenomen ostatniego miesiąca, ponieważ są to fale stworzone przez francuza, w którym spędziły całą noc :)) - PS. Fale zniknęły po ok 30 minutach od zrobienia zdjęć ;)

Zwykle czesane szczotką z włosia. Rozczesywane Tangle Teezer.

Zdjęcia


Od ostatniego tygodnia jestem dumną posiadaczką soczewek kontaktowych :) Jeśli także się zastanawiałyście nad rezygnacją z okularów, to piszcie. Jako świeżak chętnie podzielę się z wami swoimi spostrzeżeniami za i przeciw :)

37 komentarzy:

  1. soczewki są mega-wygodne zwłaszcza na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym patrzeć na te piękne włosy godzinami :) na pewno odżyły trochę po tym ścięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow no wyglądają co raz lepiej :) Ja też teraz stosuję metodę OO bo tylko wtedy widzę jakiekolwiek efekty stosowania olei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pierwszy tydzień z soczewkami był okropny, miałam wrażenie, że coś mi wpadło do oka, a zakładanie soczewek zajmowało nieraz nawet pół godziny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż ściąganie to dla mnie nadal koszmar :D

      Usuń
  5. Soczewki to świetna altwernatywa dla okularów - szczególnie latem, kiedy chcemy uniknąć dziwnej opalenizny na twarzy:)
    A włoski są coraz piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Soczewki - jak dla mnie jedyna możliwa opcja. A długo nie mogłam się do nich przekonać. Mam niewielki problem z szybkim wysuszaniem się powierzchni oka.

    Kiedy moje włosy będą tak wyglądać? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym soczewki, jednak na razie finansowo nie mogę sobie na to pozwolić.

    heh a ja jak zeszłam z cieniowania to jakiś miesiąc później pocieniowałam na nowo .. ehh i oczywiście żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio przestawiłam się na soczewki, ale czasem zwyczajnie z lenistwa sięgam po okulary :) Czy znasz może jakieś sprawdzone i niedrogie źródło w sieci, gdzie można kupić soczewki? U okulisty strasznie zdzierstwo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Twoje wlosy coraz piekniejsze!:)

      Usuń
    2. Moje soczewki są toryczne (dla astygmatyków), przez to niestety są droższe od normalnych (iWEAR) - na razie wyposażyłam się w 4 opakowania w vision express, tam też miałam badanie :) za miesięczne zapłaciłam 45zł - jednak przez zbyt długie oczekiwanie w ramach rekompensaty dostałam dwie paczki (tych samych soczewek) gratis :) Łącznie jestem zasoczewkowana na najbliższe sześć miesięcy :D Na razie nie szukam nic tańszego, bo niestety z przesyłką wychodzi na to samo.

      Usuń
    3. ja kupuję soczewki i płyn tylko w gabinecie okulistycznym, u optyka bałabym się, tak samo bałabym sie robic badania u optyka, ale jak kto woli

      Usuń
    4. Moje badania robił zarówno optyk jak i pani doktor :) Poza okularami firmoo dwie ostatnie pary miałam właśnie z VS :)

      Usuń
    5. i jak się czujesz w soczewkach?:D

      Usuń
    6. szczerze? jakbym nigdy nie nosiła i nie musiała nosić okularów :)

      Usuń
  9. piękne włoski :D podcięcie dobrze im zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo x2.
    Za włosy i za soczewki.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę dokładnie ten sam typ włosa co moje :) z tym że moje to nadal lekkie sianko, ale jest już zdecydowanie lepiej niż przed świadomą pielęgnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włosy..patrząc na to starsze zdjęcie z lewej strony i teraźniejsze...łał :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również muszę wybrać się do fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  14. Są coraz piękniejsze! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę widocznego nawilżenia włosów:)
    Miłego korzystania z soczewek, życia sobie bez nich nie wyobrażam^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Może napisałabyś osobny post o soczewkach.Ja nosze okulary od 5 lat ale nienawidzę ich i chce nosić soczewki. Prawdę mówiąc boje się zmiany . POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcecie to bardzo możliwe że taki się pojawi :)

      Usuń
  17. noszę soczewki od ponad 2 lat i nie wyobrażam sobie życia bez nich :). Mi jeszcze do pozbycia się cieniowania duuużo brakuję :(

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam astygmatyzm i to mnie powstrzymuje przed soczewkami, więc liczę na relację z soczewkowania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy tylko ja mam ochotę "pomacać" te włosy :D ?
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze, jestem w szoku tak szybko rozprostowujących się fal, no ale.. takie uroki zdrowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne włosy :)
    A na soczewki też przesiadłam się niedawno - 2 miesiące temu. I jestem mega zadowolona, nie chcę więcej okularów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super że nie pofarbowałaś włosów, piękny balejaż masz i do tego NATURALNY! Szczęściara:) Z przodu włoski tez masz tej długosci co z tyłu? Co do falowania tez mam ten problem - mam włosy lekko cieniowane, które systematycznie podcinam (za Twoją namową zresztą;) i mam wrażenie że strasznie te pocieniowane kosmyki sie wywijają we wszystkie sstrony i falują, ale juz w przyszlym tyg znowu ciach ok 4 cm i mam nadzieje ze bede blizej celu i pozbede sie tego problemu:)p.s od jutra szukam kwiatków lipy na płukanki jak ladnie sie zasuszy mozesz liczyc na list;) pozdrawiam serdecznie!! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Marto pocieniowane włosy są lżejsze od całej reszty dlatego zawsze bardziej falują się niż pozostałe (niestety, chociaż dla falowanych pewnie i stety bo dzięki temu uzyskują wymarzony kształt fryzury :))
      Moje włosy z przodu niestety nie są idealnie równe, brakuje im jakiś 5 cm do pozostałych (nieszczęsna grzywka, która teraz już nie sprawia mi takich problemów jak wcześniej). Co do zapuszczania Twoich włosów to jestem absolutnie pewna że osiągniesz swój cel. Trzeba być systematycznym i już :).
      Czekam (myślę że nie tylko ja) także na aktualne zdjęcia Twoich włosów i opis pielęgnacji :)!

      LIPA!:) Płukanki z lipy są niesamowice nawilżające :)

      Usuń
  23. Z tymi soczewkami to trafiłaś idealnie. Nie chcę okularów, bo źle bym się w nich czuła. Mogłabyś mi powiedzieć coś na temat soczewek i czy rzeczywiście jest to taki duży wydatek jak twierdzą niektórzy? :) Czekam z niecierpliwością na odpowiedź :)
    PS. A włosy niezmiennie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy masz piękne, ale czy mi się wydaje, że jeden bok jest krótszy od drugiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam lekko przekrzywić głowę do pierwszego zdjęcia, bo na drugim już tego nie widać :))

      Usuń
  25. Masz piękne włosy i na dodatek w naturalnym złoto-miodowym kolorze <3 Puki nie masz siwych nie warto farbować. Ja mam już prawie 32 lata i na starość zachciało mi się powrotu do naturalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. woooooooow ale Ci się włosy poprawiły patrząc po gifie z lewej *.* pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudowne :O widać ,że są dobrze nawilżone:D

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.