sobota, 10 maja 2014

Maska miesiąca - moje idealne zastępstwo dla Bioetki, Kallosa albo Stapiz Sleek Line

Do masek Chantal byłam nastawiona raczej sceptycznie, głównie przez brak informacji w internecie o chociażby składzie. Po jej wypróbowaniu stwierdziłam - objawienie dla moich i (mam nadzieję) Waszych włosów, dlatego niedługo później na blogu mogłyście zdobyć zestawy z maską w roli głównej :)



Skład maski Waniliowej Chantal z mojego opakowania:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extratc, Panthenol, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutyparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid.
Zgodnie z analizą cosdna większość składników przed zapachem to składniki "zielone" (poza glikolem propylenowym). Znajdziemy tam antystatyk, emolienty, glicerynę, tytułowy jedwab hydrolizowany, jeden emolient suchy tworzący warstwę zapobiegającą utracie wilgoci w postaci - Dimethiconol, ekstrakt z wanilii i nawilżający pantenol (niekoniecznie w tej kolejności)

Czym maska zachwyca?
Swoją dokładnością w działaniu zgodną ze składem - to miłe jeśli używasz jakiegoś produktu i widzisz jak niemal każdy kolejny jego składnik z początkowej listy przyczynia się do osiągnięcia zamierzonego przez producenta efektu. Maska nawilża i działa 100% antystatycznie. Po jej użyciu nie moje włosy nie potrzebują zabezpieczenia końcówek, ani innych "dodatków" dlatego pojechała ze mną między innymi na całą majówkę i była niezawodnym sprzymierzeńcem. 
Co więcej produkt ma idealną konsystencję i piękny, delikatny zapach :). Zastąpiła mi już mlecznego Kallosa i Bioetikę, głównie dlatego, że jest dużo łatwiej zatrzymuje wodę wewnątrz włosa, a teraz przymierza się do Stapiz Sleek Line, który się kończy i pierwszy raz jakoś mi go nie brakuje. 



Ten i inne produkty Chantal można kupić jedynie przez internet na www.chantal.com.pl natomiast całą serię Chantal Prosalon (profesjonalne kosmetyki do salonów fryzjerskich) można kupić na www.prosalon.eu, oraz w niektóre z nich dostępne są w HEBE (już się na nie czaję :))

Cena: 13,20zł / 500g (informacja ze strony producenta)

Maska Waniliowa ma również swoje siostry - odżywczą z kokosem i regenerującą z mlekiem i miodem, używałyście którejś z nich?

Linki:

29 komentarzy:

  1. Skoro jest w Hebe, to pewnie prędzej czy później trafi w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie bym wszystkie te maski do wlosow przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o żadnej z nich, ale po Twoim wpisie już wiem że się na nie przyczaję, tym bardziej że zarówno Kallos jak i Stapiz Sleek Line należą do moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio miałam problem z kupieniem masek Sleek Line. Nie ma ich (i najprawdopodobniej nie będzie już w Hebe). Tak samo jest z wieloma hurtowniami fryzjerskimi. Pozostają tylko zakupy przez internet. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i jestem mega z niej zadowolona. :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W Wispolu jest teraz promocja na nie - 9.99/500ml :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak: Tytuł posta to jak objawienie z nieba :) Skończył mi się wszystkie maski więc przetrząsam blogosferę w poszukiwaniu kandydata idealnego, Wszystkie trzy maski miałam - Kallos - super, Stapiz - Cudowny wynalazek za grosze- Bioetika - najgorsze G pod słoncem :) no ale jeśli coś jest w stanie być tymi 3 maskami w jedynym to musi być ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że zapach ma słodkawy, bo za takimi nie przepadam, no ale musiałabym powąchać :) I zaciekawiła mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tej maski i tej z miodem :) a powiedz mi czy Twoim zdaniem sprawdzi się na dosyć zniszczonych włosach? (głównie końce tak ok 5 cm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak wygląda skład tej z miodem, ale waniliowa ma w składzie wysoko emolienty, które chronią przed utratą wody, więc powinna nadać się do suchych i zniszczonych włosów jak najbardziej :)

      Usuń
    2. To świetnie- Dzięki

      Usuń
  10. zastępstwo dla Bioetki, Kallosa????????????
    to coś dla mnie :D
    dzisiaj będę w HEBE zobaczymy czy będzie na moim zadupiu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz zabiorę się za przekopywanie ich strony :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale chcę kupić *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa maska choć składem może nie przypaść mojej skórze głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ją niedawno w jakiejś małej drogerii ale jej nie kupiłam. Teraz pewnie się skuszę bo moja maska już się kończy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować koniecznie tej maski. Świetne opakowanie, wielki plus za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakby maskę dałoby się kupić w UK może bym się skusiła (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam, ale skoro są w hebe, to w przyszłym miesiącu będzie moja:)
    carmeninstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli wersja kokosowa pachnie tak, jak sobie to wyobrażam, mogłabym mieć ją dla samego zapachu. Jeśli dodatkowo działa podobnie, jak ta opisana przez Ciebie, to po prostu muszę ją mieć;) Rozglądam się za czymś nowym, po eksperymentalnych dwóch miesiącach zupełnego odstawienia sklepowych kosmetyków do włosów zabieram się od początku za "normalną" pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie ją kupię skoro jest w Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tania ta maska, więc pewno kupię i podzielę się z siostrami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się w takim razie na nią skusić.
    Moim włosom brakuje tego zatrzymywania wody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej maski nie miałam, ale odżywkę do włosów przetłuszczających się, która niestety ma za dużo protein w składzie i moje włosy jej nie polubiły:/ Może się kiedyś na tą skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachęcająco piszesz, jak trafię, kupię:))

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.