wtorek, 27 sierpnia 2013

Odżywka organiczna do pary, czyli Skin Blossom

Dopełniając włosowe informacje z użytkowania kosmetyków Skin Blossom dzisiaj zapraszam was na recenzję odżywki organicznej do pary z tym szamponem :) Czy sprawdziła się równie dobrze?

Dostępność i cena
Podobnie jak szampon odżywka Skin Blossom pochodzi ze sklepu Biopiekno i dowiecie się o niej najwięcej tutaj. Kupić można ją za cenę 40zł za dość dużą jednak pojemność bo 350ml.

Producent
Podobnie jak szampon SB, tak i odżywka posiada certyfikat Soil Association oraz Vegan Society. Producent podkreśla jej specjalną formułę uwzględniającą min. olejek z nasion drzewa Pracaxi o właściwościach silnie nawilżających. Poza tym wspomina o dobroczynnym rozmarynie (o jego znakomitych właściwościach pisałam min tutaj), bergamotce czy wyciągu z olejku Palmarosy. Odżywka wg. producenta ma głęboko odżywiać, nawilżać i pozostawiać włosy miękkie oraz błyszczące. Produkt przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów włosów, również dla wrażliwej skóry głowy.

Skład
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin*, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Cocoglycerides, Isopropyl Myristate, Pentaclethra Macroloba Seed Oil*, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Oil*, Citrus Bergamia (Bergamot) Oil*, Citrus Limonum (Lemon) Oil*, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Sweet Orange) Oil*, Cymbopogon Martinii (Palmarosa) Oil*, Sodium Benzoate, Tocopherol (Vitamin E), Citral, Geraniol, Limonene, Linalool

* Certified as Organically Grown

Wszystko co na początku składu to woda oraz emulgatory, włącznie z gliceryną. Isopropyl Myristate jest emolientem tu otrzymywanym z roślin. Później same dobrocie - olejek z pestek owoców Pracaxi (Pentaclethra Macroloba), pochodzących z lasów tropikalnych, mają za zadanie przede wszystkim nadawać miękkości i połysku. Następnie mój ukochany aloes, a raczej puder z soku liście aloesu, który łagodzi podrażnienia skóry głowy. Po drodze wkrada się konserwant, ale już później mamy wzmacniające i odświeżające olejki: bergamotka (Citrus Bergamia), cytryna (Citrus Limonum), limonka (Citrus Aurantifolia), słodka pomarańcza - o właściwościach łagodzących i coś dla blondynek... rozświetlających - (Citrus Aurantium Dulcis) oraz palmarosa (Cymbopogon Martinii). Łącznie siedem olejków roślinnych :); Sodium Benzoate to substancja konserwująca, następnie witamina E, oraz olejki eteryczne na samym końcu składu dające świeży i organiczny roślinny zapach rozmarynu i limonki. 

Działanie
Tak świetny skład nie może być zły :) Odżywka jest bardzo delikatna i lekka, daleko jej do obciążenia włosów, ale przy dłuższej aplikacji (na 20 minut pod czepek) zupełnie wystarczająca nawet dla moich sucharków. Włosy po jej użyciu są świeże, lekkie i bardzo bardzo błyszczące :) Tak jak wspomniałam pachnie świeżo i organicznie podobnie jak szampon z tej serii kosmetyków. Doskonale sprawdza się zarówno przed jak i po myciu pod czepek. Używając jej na 2-3 minuty ma się jednak wrażenie, że nie zabrało się wszystkiego co najlepsze, dlatego ja zawsze nakładam ją na dłuższą chwilę na odsączone z wody włosy.  Jej jedyny minus to fakt, że w przeciwieństwie do szamponu nie jest tak wydajna. Na jednokrotne użycie na moje średniej długości włosy muszę skorzystać z ok 5-7 naciśnięć pompki. Dlatego już zazdroszczę zwyciężczyni nowej buteleczki tego produktu! :) Moja zbliża się do dna. 


Dostępność♥ Cena♥ Wydajność Opakowanie♥ Skład Zapach i konsystencjaPrzed myciemNawilżenie Nabłyszczenie i sypkość włosów Przedłużenie świeżości♥ Delikatność dla skóry głowy♥ Częste stosowanie

9 komentarzy:

  1. Ja mam szamponik i właśnie zabieram się za jego testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tego produktu,ale recenzja jest bardzo ciekawa;)
    Gratuluję wygranym!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na tę odżywkę :)

    zapraszam do Siebie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego produktu, podoba mi się opakowanie :D
    gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę taką kupić a właśnie szukałam odpowiedniej dla moich długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i jestem na prawdę ciekawa produktów z tej firmy.
    Mam nadzieję, że będę miała okazję je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, nie słyszałam o niej jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A byłam tak blisko :)
    Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.