czwartek, 21 sierpnia 2014

Zregeneruj swoje włosy po wakacjach - Konkurs z marką Seboradin

Cześć dziewczyny! Przychodzę dzisiaj do Was z bardzo miłą wiadomością o drugim konkursie z marką Seboradin :)

Rok temu, jako moje czytelniczki mogłyście zdobyć między innymi kurację z naftą kosmetyczną Seboradin, tym razem nagrody są aż cztery, ale dostosowane do koloru Waszych włosów, które mogą przecież potrzebować intensywnej regeneracji po tegorocznych wakacjach.


Dzięki marce Seboradin w konkursie nagrodzone zostaną aż cztery osoby.
Zwycięzca nagrody głównej zdobędzie cały zestaw kosmetyków Seboradin dopasowany do pielęgnacji jego koloru włosów. Dla pozostałych trzech osób mamy balsamy Seboradin z zielonej lub niebieskiej serii.

Serdecznie zapraszam Was do udziału w konkursie!


R e g u l a m i n
  1. Konkurs trwa od 21.08 do 4.09 włącznie
  2. Sponsorem nagród jest firma Seboradin.
  3. W konkursie wyłonionych zostanie czterech zwycięzców (w tym jedna nagroda główna)
  4. Za nagrodę główną rozumie się zestaw trzech kosmetyków marki Seboradin
  5. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w terminie do 5 dni od daty zakończenia konkursu
  6. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na łamach bloga we wpisie konkursowym, a zwycięzcy zostaną poinformowani mailowo
  7. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy czytelnicy bloga i osoby, które polubiły fanpage MocWłosów na facebooku (www.facebook.com/MocWlosow)
  8. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe.
  9. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji i rozwiązania konkursu.
  10. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach

Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród osób,
które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe! :)


WYNIKI KONKURSU Z SEBORADINEM


Dziękuję wszystkim uczestnikom za bardzo wartościowe odpowiedzi. Z nadesłanych opisów i recept już wkrótce powstanie na blogu przewodnik zawierający kilkadziesiąt najważniejszych zasad regeneracji nawet najbardziej zniszczonych włosów! Tymczasem nagrody wędrują do...
  • Cały zestaw marki Seboradin do włosów blond: Rogaczki kosmetyczne [blog]
  • Balsam do włosów ciemnych: kaaarooolinciaaa
  • Balsam do włosów ciemnych: Natalia Karolina W
Do zwyciężczyń wysłałam już wiadomości mailowe, zainteresowanych zapraszam do przeczytania ich odpowiedzi [klik].

12 komentarzy:

  1. Super konkurs :) dużo dobrych opinii słyszałam na temat tych produktów ale nie miałam możliwości ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział. :) Ciekawy konkurs oraz pytanie konkursowe. Baaardzo się rozpisałam. :)
    Pozdrawiam, Marzena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Z Waszych odpowiedzi będzie niezły poradnik :)

      Usuń
  3. Świetny blog, będę tu zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbuje i ja :) Powodzenia dziewczyny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana a ja zauważyłam, że to do wczoraj było dopiero jak wysłałam.... Spostrzegawczość poziom hard.

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.