czwartek, 10 lipca 2014

Gdzie kupujecie najczęściej? - Cz. II KOSMETYKI - wyniki ankiety

Dzisiejszy wpis to kontynuacja marcowej ankiety dotyczącej Waszych preferencji zakupowych :) Pierwsza część dotyczyła półproduktów i możecie zobaczyć ją tutaj [Gdzie kupujecie najczęściej? - Cz. I PÓŁPRODUKTY] wreszcie (!!) przyszła pora na podsumowanie dość niejednoznacznych wyników dotyczących sklepów z kosmetykami. 

  • Tak jak w przypadku półproduktów tak i w wypadku kosmetyków najwięcej, bo 33 głosy, otrzymał Rossman, tak więc stanął na pierwszym miejscu podium i znacznie wyprzedził inne drogerie, takie jak Natura czy Hebe. Zapewne większość, jeśli nie wszystkie z nas, przynajmniej raz odwiedziła każdą z wymienionych drogerii, ale przypomnę, że pytanie w ankiecie brzmiało o miejsce najczęstszych zakupów. Prawie 90% z Was, które głosowały na drogerię Rossman podkreśliło, że robi tam zakupy przede wszystkim ze względu na duży wybór i niską cenę. Od siebie dodałabym także dużą dostępność sklepów, która odgrywa u mnie znaczącą rolę jeśli chodzi o dokonywanie zakupów kosmetycznych. 
  • Wśród sklepów internetowych największą liczbę głosów zdobył sklep skarbysyberii.pl. Swój wybór uzasadniałyście przede wszystkim niską ceną i możliwością taniej wysyłki. Z tego co zdążyłam zauważyć sklep faktycznie dba o niską cenę, którą zapewniają liczne rabaty blogowe czy też Facebookowe. Do 15 lipca trwa tam promocja -23% VAT na wszystkie kosmetyki, a więc jeśli miałyście ochotę na zakupy to teraz jest chyba dobry moment :)
  • Na trzecie miejsce podium wskoczył sklep setare.pl, którego polubiłyście za możliwość taniej wysyłki i miłą obsługę (potwierdzam!:)). 
  • Poza podium wyskoczył sklep ukrytewslowach (aktualnie: ekodrogeria.com.pl), który swoje pozytywne oceny zebrał dzięki niskim cenom i dużemu wyborowi
Najczęściej wybierane sklepy:
Inne wybierane sklepy:
Wyniki ankiety zaprezentowały duże zróżnicowanie głosów, które świadczy o tym, że jednak wiele z Nas podchodzi do zakupów indywidualnie i szuka czegoś innego. Wydaje się warte zaznaczenia, że tylko kilka osób zadeklarowało, że swoje zakupy robi najczęściej w małych osiedlowych drogeriach.

Poprzednia część:
Inne aktualne informacje o zakupach znajdziecie klikając w menu główne:


16 komentarzy:

  1. Ja glownie kupuje produkty w sklepach stacjonarnych, Rosman lub Natura

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sklepy internetowe to dla mnie lawendowa szafa bije wszystkich na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem tym szczęśliwcem, że ecodrogeria (czyli to ukrytewslowach) jest u mnie stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sporo kupuję też w kosmyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe ja też głównie Rossmann i też często drogeria Firlit, fajnie uzupełniają się z Rossmannem:) Jak w jednej nie ma promocji na daną rzecz zapewne w drugiej jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najczęściej kupuję w Skarbach zdecydowanie dzięki obsłudze, cenie i dostępności produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze stacjonarnych drogerii to u mnie Rossman też wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dzisiaj byłam w hebe i powiem szczerze, że nie spodziewałam się ile dobroci tam przybyło! jednak rzeczywiście najczęściej zaglądam do rossa, bo mam bliżej. do natury czy sp musiałabym jechać do innego miasta więc jeśli miałabym kupić dużo to opłacałoby się jechać, ale jeśli miałabym jechać po konkretną rzecz to wydaje mi się to nieopłacalne. co do zakupów internetowych: nigdy nie mogę się zdecydować na jeden sklep, bo jest ich tyyyle, że głowa mała, więc rezygnuję i nie kupuję nic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z wymienionych sklepów najczęściej kupuję w Super-Pharm i Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba najrzadziej kupuję w Rossmanie :) Jesli chodzi o kosmetyki do włosów, to zdecydowanie rządzą sklepy internetowe z kosmetykami rosyjskimi i naturalnymi, ewentualnie sklepy Organique i The Body Shop, gdzie mają paru moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie- czy seria saboradin pomogła Ci docelowo na wypadanie włosów? pytam bo ostatnio bardzo mi wypadają i zastanawiam się nad kupnem szamponu i ampułek które miałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurację Seboradin traktowałam tylko wspomaganie walki z wypadaniem, które było spowodowane raczej stresem niż brakiem zainteresowania skórą głowy, dlatego efekty jeśli chodzi o wstrzymanie tego problemu były niewielkie. To czy w Twoim przypadku pomoże zależne jest od źródła wypadania włosów. Ampułki poradziły sobie natomiast z zachęceniem babyhair do wzrostu, których była cała masa po przeprowadzonej kuracji.

      Usuń
  12. Oj, mnie do ross i podobnych drogerii strasznie zraziła ochrona od samego wejścia traktująca człowieka jak złodzieja i wiecznie pootwierane i "przetestowane" wszystkie możliwe kosmetyki :/ Strasznie tego nie lubię, więc już jakiś czas temu przerzuciłam się na allegro i supplite, tylko jak chcę kupić jakiś nowy kosmetyk to dreptam do drogerii, ale takiej małej, wręcz osiedlowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z mojej strony dodałabym jeszcze hurtownie fryzjerskie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbliżej do ross :) Ogólnie to jestem zadowolona ale też mam taką uwagę do ochrony ....

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.