niedziela, 23 marca 2014

Ogłoszenia blogowe...

Jak już pewnie zauważyłyście blog uległ delikatnej metamorfozie - nie tylko wizualnej. 
Po pierwsze - menu główne. Wydaje mi się być bardzo użyteczne, ale wolałabym żeby to dla Was było - nie dla mnie ;) Jeśli będziecie miały chwile zajrzyjcie do niego - znajdziecie tam na bieżąco aktualizowane informacje zakwalifikowane do odpowiednich kategorii. 
Sama używam przeglądarki Chrome więc będę wdzięczna za wiadomości, komentarze, a nawet screeny jeśli coś nie działa w Waszych przeglądarkach ;)


Powyżej menu głównego i banera znajduje się menu kontaktowe - z kontaktem dla czytelników i dla firm. Wasze menu jest nieco bardziej rozbudowane ponieważ to jest ten czas kiedy przestaję ogarniać wiadomości od Was jeśli nie są odpowiednio opisane. Mam nadzieję, że chociaż większość z Was zastosuje się do tych próśb, bo bardzo ułatwi mi to pracę, a Wy będziecie miały pewność, że wasza wiadomość dotarła i została przefiltrowana do odpowiedniego folderu.


Udało mi się uprzątnąć i posegregować także zakładkę z recenzjami kosmetycznymi [tutaj] Nadal będę odpisywać i uważnie czytać komentarze pod nimi więc jeśli Wy chciałyście zobaczyć u mnie jakąś recenzję lub polecić jakiś kosmetyk piszcie  zgodnie ze starym przyzwyczajeniem komentarze w tej zakładce :)

Aktualnie na blogu będą pojawiać się regularnie wpisy z serii Improve my skin - w każdy piątek.

Jeśli jesteście zainteresowane wpisem z serii Gość na blogu i chcecie przedstawić nam swoją metamorfozę mile widziane są wiadomości mailowe. 

Mniej regularnie (według weny) będą pojawiać się przerwane wpisy z serii W I T (Wtorkowe Inspiracje Tematyczne) oraz Blondregeneracja prywatnie

Przewiduję także możliwość powrotu Poniedziałkowego Przeglądu Blogów :)

Ahoj!:)

24 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ;) jest jasny, klarowny tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon, bardzo przejrzysty i prosty co z decydowanie działa na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tutaj ładnie, wszystko usystematyzowane, odpowiednio podzielone tematycznie. Najważniejsze, że piękna dziewczyna dalej wygląda zza literki :) Bardzo lubię taki przejrzysty układ bloga, sama ostatnio rozważam przejście na "pure look", ale bardzo ciężko mi się rozstać z moim banerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany oczywiście na plus :) Może nabiorę odwagi i napiszę do Ciebie e-mail z metamorfozą, chociaż na razie nie jest na bardzo wybitna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wszystko to ładnie wygląda. Robisz to wszystko sama, czy blogger oferuje jakieś szablony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloger oferuje oczywiście szablony i ten prezentowany na blogu ma bazę spod jednego z szablonów bloggera ;) Dodatki graficzne, zmiany, logo, menu - DIY ;)

      Usuń
  6. Duży plus za te "porządki" :) Teraz dużo łatwiej będzie znaleźć to co nas interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie to się należy jakaś nagroda! Za pomysły, chęci i przede wszystkim wykonanie. Nawet nie chcę wiedzieć ile pracy to kosztowało. Ja ledwo ogarniam jakieś (nierozwijane!) karty na górze bloga dzięki etykietom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie, ile pracy musiało kosztować Cię zrobienie menu. Ja swoje odwlekam już od roku : D Na szczęście wkrótce skończą mi się wymówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj... co najmniej 3 godziny wymyślania, zmieniania i poprawiania ;) ale było warto

      Usuń
  9. Mi od razu przypadł do gustu nowy wygląd. Powinnam za mój się bardziej zabrać, zwłaszcza za menu, które u Ciebie jest jak dla mnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana na lepsze;) Robi się tu coraz klarowniej. No i bardzo podobają mi się twoje ogromne, kwadratowe ikony społecznościowe! Teraz nie sposób je ominąć, aż chce się klikać;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie i tak świeżo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo czytelne menu, musiałaś się sporo napracować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie chciałam zrobić u mnie na blogu takie menu, ale kompletnie nie wiem jak ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywne zmiany, u mnie wszystko dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chciałam zastosować to u mnie ale nie umiem tego ogarnąć :-)
    Fajny pomysł !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz jest super, bardzo czytelnie i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd bloga jest rewelacyjny! Obserwuję, bo kusi mnie zafarbowanie się na blond...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cały blog to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.