niedziela, 5 maja 2013

Jamaican black castor oil (JBCO) - afrykański cud na porost włosów?


Dziś chciałam przedstawić wam produkt do pielęgnacji, nad którego kupnem mocno się zastanawiam. Powstrzymuje mnie na razie jedynie fakt, że z brytyjskiego Amazonu wysyłka darmowa jest do polski jedynie pod warunkiem wydania ponad 25 funtów, ale kto wie, czy wkrótce faktycznie się nie zdecyduję :)

Jamaican Black Castor Oil
Czarny olejek rycynowy z Jamajki

O czym dokładnie mowa?
O olejku, który króluje w wielu upiększających włosy i twarz zabiegach w Ameryce.
Pochodzi ze wschodniej Afryki, od lat ok. 4 tysięcy lat był stosowany do celów medycznych.
Jak to zawsze w olejach bywa i Jamaican Black Castor Oil posiada kwasy tłuszczone Omega, które zapewniają skórze i włosom zdrowie i przyspieszenie regeneracji.

Czym różni się od zwykłego olejku rycynowego (Castor Oil)?
Różnica polega na tworzeniu. Jamaican Black Castor Oil to organiczna i 'surowa' wersja olejku rycynowego.  Surowa oznacza tyle, że przeszedł on mniejszą ilość procesów przetwarzania, a więc zachował więcej oryginalnych właściwości, które pozytywnie odbijają się na zdrowiu naszych włosów i skóry głowy.

Stosowany...
Przeciw wypadaniu włosów i łysieniu, w celu wzmocnienia włosów słabych i łamliwych, zapewnia głębokie odżywianie i leczy problemy skóry głowy, stosowany także do OCM (Oil Cleansing Method) i zabezpieczania końcówek.
Także do stosowania dla jasnowłosych :)



Anglojęzycznym polecam:
5 Ways to use Jamaican Black Castor Oil [klik]
jamaicancastoroil.com [klik]
curlynikki.com [klik


Cena i dostępność
Dostępność w Polsce zerowa, ale może wkrótce....
Sama odsyłam was do Amazon.co.uk, gdzie za 8oz. (236ml) musimy zapłacić ok 48zł. (z darmową wysyłką pod warunkiem większych zakupów - ponad 25 funtów) :)

Źródła zdjęć: [1] [2] [3]

24 komentarze:

  1. wygląda fajnie, ale odczuwam jakąś niechęć do o.rycynowego;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłabym się gdyby tylko nie ta dostępność,może poczekam aż w Polsce bedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaką to ma skuteczność naprawdę i sama chętnie przetestowałabym na swoich zakolach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby dostępność była lepsza to bym się zastanawiała nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że zapowiada się ciekawie. Obecnie stosuję olej arganowy ale chyba jeszcze za wcześnie żeby mówić o efektach.

    OdpowiedzUsuń
  6. a na ebayu go nie ma? ;) zaraz sprawdzę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najtańsza opcja, jaką znalazłam to 36,86 zł + 19,64 zł za przesyłkę :) jak dla mnie to i tak za dużo na olej, ale może Ty się skusisz? :)

      Usuń
    2. Caravely, masz literówkę w tytule posta. :D A coś przeciwko wypadaniu włosów by mi się przydało, ale chyba postawię na Jantar i Babuszkę Agafię. Nie umiem używać rycynowego :D

      Usuń
  7. Dla mnie chyba za drogo jak na olejek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie nie jest zbyt tani:) Cena coś około khadi.

      Usuń
  8. Hmm raczej się nie skuszę na tan olej nawet gdyby był dostępny w Polsce. W ogóle oleje jakoś niezbyt pomagają mi w zagęszczeniu włosów czy w przyspieszeniu porostu. Zdecydowanie wolę wcierki typu Jantar itp :) Aczkolwiek fajnie byłoby gdyby większa ilość dziewczyn mogła wypróbować ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przekonałaś mnie, nie robiłam jeszcze zakupów na amazonie, więc zobaczę co i jak tam działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie rycyna działa całkiem nieźle.
    Jej lepsza wersją mogłaby na prawdę podgonić przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tych olejkach. Ale chyba ze względu na dostępnośc nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. pozostanę póki co przy tej 'tradycyjnej' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie myślałaś o zorganizowaniu wspólnych zakupów z innymi bloggerkami? Nie jest tani ten olejek ale pojemność nie jest aż tak mała. Jeżeli jest skuteczny to może warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, chciałam zaproponować oficjalnie w następnym poście :)

      Usuń
    2. chętnie bym się przyłączyła:)
      lil

      Usuń
  14. Brzmi bardzo ciekawie , ale szkoda , że nie jest dostępny w PL ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm mnie chyba nie kusi. Wolalabym za ta cene kupic inny olej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogo :) ciekawe czy rzeczywiscie takie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie ma go u nas ... :( zresztą jak wielu innych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezeli ktoras z Was bedzie chetna do wspolnych zakupow, to ja chetnie sie dolacze. Kupowalam ten olej mieszkajac w UK i jest to rzeczywiscie zupelnie inny olej, niz popularny olejek rycynowy, przede wszystkim, ze nie jest pozbawiony tych wszystkich pylow. Ja kupowalam ten extra czarny, ten sam, ktory jest na trzecim zdjeciu, bo sa wlasnie takie z dodatkiem rozmarynu, lawendy, czy pimento na wypadajace wlosy, ale mi jakos najbardziej sluzyl ten pozbawiony dodatkow. Ja stosowalam go do wlosow, a takze na brwi. Moze sa i inne oleje, ale ten potrafi naprawde spowodowac odrost wlosow, mozna to zreszta zobaczyc na wielu stronach, chocby youtube. Odrastaja wlosy nawet po zabiegach z tzw. relaxers, czyli afrykanskich specyfikach do prostowania wlosow, opartych na wodorotlenku sodu, czy innym "krecie"

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.