poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Firmoo crazy giveaway & Poniedziałkowy przegląd blogów tydzień IV


Lagoena - 3 maski bingo [klik]
Mój wczorajszy wpis mogę uznać tylko za  marne dopełnienie informacji o maskach BINGO wpisu Lagoeny - gdzie bardzo serdecznie was zapraszam :) 

Panna kokosowa - zareklamuj się [klik]
Jeśli chcecie się zareklamować - taką możliwość daje Panna kokosowa :) - taki pomysł wydaje się tym ciekawszy, że Blogosfera to ogromna 'sfera', czasem trudno trafić do naprawdę wartościowych wpisów.

Kosmetykibeztajemnic - arganowa Joanna [klik]
Nie wiem jak wy, ale ja mam wrażenie, że olejek arganowy ostatnio ląduje we wszystkim czym się tylko da, zwłaszcza w pielęgnacji włosów. Producenci prześcigają się w wielkości napisów - taak tu znajduje się ten cudotwórczy olejek! - Nie wiem jak wam, ale moim włosom sam argan podpasował średnio, stosuję go więc zazwyczaj do 'kremowania' twarzy :) O kolejnym produkcie, który (chyba) nie do końca się sprawdził pisze Angel - Olejek Arganowy w serii kosmetyków Joanny - recenzja - dodatkowo, prześliczne zdjęcia!:)

biochemiakosmetyczna - O kosmetykach mineralnych - analiza rynku [klik]
Analiza rynku w wykonaniu biochemiikosmetycznej bardzo przypadła mi do gustu! Jest o tyle ciekawie, że możecie przeczytać tutaj analizy składów kosmetyków mineralnych z różnorodnej półki cenowej. Mocno zachęcam :) Karinam jest dowodem na to, że warto się autopromować, gdyby nie to, że podesłała mi na maila swój znakomity wpis pewni ciężko byłoby mi do niego dotrzeć, a jest naprawdę warty uwagi! :)

Miłego tygodnia dziewczyny:*
Przypominam wam, że konkurs gdzie wygrać możecie wymarzoną szczotkę khaja trwa tylko do soboty włącznie :) Formularz konkursowy



O moich okularach Firmoo pisałam wam min. tutaj. Noszę je więc od października i nadal jestem z nich bardzo zadowolona ;) Mimo, że upadły co najmniej kilkukrotnie nigdy nic się nie uszczerbiło, a szkiełko zawsze było i nadal jest na swoim miejscu ;) Wciąż jestem zdania, że szkła oferowane przez Firmoo są dobrej jakości i ... naprawdę warto!  Dziś przychodzę dla was z dobrą wiadomością - teraz i każdy może zdobyć parę okularów Firmoo zupełnie za darmo :)


FIRMOO CRAZY GIVEAWAY 

hasło (free eyewear code)
GIVEAWAYWORLD


   W razie potrzeby językowej chętnie pomogę z 'zamówieniem' :))   

 U W A G A [edit: 20:00]
Najnowsza wiadomość od firmoo :)
Z powodu zbyt dużego ruchu internetowego i upadku serwerów strony firmowej Frimoo zmuszone zostało do zmiany zasad - aby wygrać parę swoich free firmoo glasses należy dodać jakikolwiek komentarz w tym wpisie na facebooku :) - Firmo w dniu 15 i 16 kwietnia wyłoni po 50 szczęśliwców, którzy zdobędą swoje okulary :)

9 komentarzy:

  1. Również mam okularki Firmoo, szczerze polecam, bo są naprawdę dobrej jakości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym arganem to przsada, wszędzie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie tylko ja to zauważyłam :D

      Usuń
    2. Żeby to jeszcze było w ilościach, które mogą zadziałać. Kolejny tani chwyt reklamowy...

      Usuń
    3. Zgadzam się, tylko taki chwyt, a w większości kosmetyków ilości śladowe ;/

      Usuń
  3. Argan dodają do wszystkiego bo wiedzą, że to teraz chwytliwe jest i ludzie będą kupować. Ot marketing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz bardzo dziękuję za podlinkowanie:) Miło mi:)

    Jeśli chodzi o olejek arganowy to też spodziewałam się cudów a na moich włosach zrobił niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. eee tam, a mnie się bardzo podobał Twój post o masce Bingo :)
    Świetnie piszesz naprawdę, no ale fakt Lagoena jest dobra ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, dziękuję za wyróżnienie :)
    ja się jeszcze daję złapać na argan haha, ale mam nadzieję, że wkrótce się opamiętam ;p

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.