czwartek, 1 listopada 2012

Pierwszy tydzień z okularami firmoo - udany?

Uległam modzie i także stałam się posiadaczką okularów Firmo. Czy jestem zadowolona? Ciekawych zapraszam do lektury! :)
Link do oprawek


Na okulary zdecydowałam się bardzo spontanicznie. Początkowo do oferty podeszłam z lekkim przymrużeniem oka, ale po zajrzeniu na stronę już miałam swoje typy. Wybór był łatwy, bo miałam już z góry określone jakich oprawek potrzebuję - Szukałam okularów na co dzień - prostych, o wyrazistych rysach, uniwersalnych, plastikowych. 
Wypełnienie formularza (razem z danymi do szkieł) nie sprawiło najmniejszych problemów. Kontakt mailowy z grupą Firmoo był świetny - czasem nawet z polskimi firmami trudniej się dogadać jeśli chodzi o szczegóły przesyłki. Okulary były u mnie równiutki tydzień po nadaniu! :) Co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.


Jakość oprawek
Moimi pierwszymi okularami były te z oprawkami plastikowymi, kolejne, kupione w zeszłym roku, metalowe - wierzcie... żałowałam tej decyzji. Dlatego też tym razem zamówiłam okulary plastikowe... zresztą lubię taki prosty design, pasujący do wszystkiego :). Jakość okularów nie budzi żadnych zastrzeżeń. Są dobrze wykonane, nawet wrzucone do torby nie połamały się :D Przyznam szczerze, że nie jestem jakąś pedantką jeśli chodzi o okulary i rzucam je gdzie popadnie - co kończy się co roczną bądź co półroczną wymianą na nowe.

Szkła
U mnie? minusy, z astygmatyzmem. Zamówienie zostało przez przeszkód zrealizowane. Szkła są oczywiście plastikowe, z anty refleksem. Dobrane według formularza zakupu. Wytrzymałe, lekkie, przejrzyste :) - niestety będę musiała wkrótce wymienić na inne, z powodu ciągle zmieniającej się wady wzroku. 


Co poza okularami?
  • Skórkowe etui, które możecie zobaczyć na zdjęciach - jest świetne!
  • Etui "wsuwka" :)
  • Zielona chusteczka - moim zdania lepsza jakościowo od tych, które możecie dostać min. w Vision Express. 
  • Dwie małe śrubeczki i śrubokręt. 


Jeśli nie jesteście pewne co do modelu czy rozmiaru - wszystko podane jest na stronie. Możecie skorzystać także z wirtualnej przymierzalni używając swojego lub przykładowego zdjęcia. :D

Możecie skorzystać z promocji - pierwsza para dla nowych klientów gratis :) Jeśli nie jesteście anglojęzyczne chętnie pomogę w złożeniu zamówienia ;] 


Już sobie obiecałam, że kolejna para będzie bardziej designerska :D
Dzięki firmoo trochę bardziej otworzyłam się na zagraniczne zakupy.
Lubię to!:)



Już jutro aktualizacja włosowa. :D
Chcecie trochę lekcji o humektantach na zimę? :)

24 komentarze:

  1. Ładnie Ci w nich :) też lubię takie proste i klasyczne oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne okulary, też by mi się przydały, bo nie za bardzo mam w czym chodzić po domu, a soczewek nie chcę nosić cały czas. Jednak musiałabym się wybrać do okulisty, bo nie wiem jak tam z moją wadą obecnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. te oprawki przymierzałam ja, moja mama, młodszy brat, koleżanki... :D Wszystkim pasują!;] bardzo uniwersalny model

      Usuń
  4. ładnie!:)

    p.s. nie myślałaś może nad lekką zmianą w wyglądzie bloga, a mianowicie nad mocniejszym podkreśleniem tytułów postów? są jakoś tak mało wyeksponowane i notki strasznie mi się przez to zlewają;) (tak, czepiam się, mam nadzieję, że się nie obrazisz;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D


      PS. próbowałam!:D Już nawet powiększyłam tytuły - więc uwagę odbieram jak najbardziej pozytywnie. Szukam sposobu na wstawienie do szablonu jakiś separatorów między notkami:D - Nie umiem!

      Usuń
  5. Nie moge się doczekać aktualizaji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm skąd wiesz, że są z anty refleksem? Było to podane w parametrach tego modelu? Zastanawiam się, czy w moich są, bo nie widzę o tym żadnych informacji :(
    dobrze w nich wyglądasz, a jak włosy błyszczą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dla mnie anty refleks jest bardzo dobrze zauważalny - zwłaszcza podczas jazdy samochodem kiedy jest już ciemno;] W moich nie mam antyrefleksu i różnica jest ogromna:D

      Dodatkowo szkła z antyrefleksem mają charakterystyczny zielonkawy poblask :) Widoczny na trzecim zdjęciu w lewym dolnym rogu:D

      Usuń
    2. uff mają zielony poblask przy odbijaniu światła z lampki :D dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  7. Hipsterskie okulary! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tez się te oprawki podobały ;)
    znasz się może na szkłach? bo jestem krótkowidzem i nie wiem, jakie sobie dobrac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krótkowidz - widzisz tylko to co jest blisko przed oczami:D - minusy, po receptę najlepiej wybrać się do okulisty, który określi ewentualnie inne rzeczy - jak np. rozstaw źrenic czy astygmatyzm, który np. mam ja i w tych samych szkłach, tylko, że bez astygmatyzmu nie widzę nic :)

      Usuń
    2. no własnie mam juz okulary, ale mają kilka lat, nie pamiętam nawet ile mają na minusie ;(
      a podobają mi się firmoo i chętnie bym zamówiła.

      Usuń
  9. Świetnie w nich wyglądasz!
    Do mnie Firmoo pisało i skuszę się na pewno tylko muszę najpierw iść do okulisty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. możesz dać linka do tych oprawek??

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te okulary. Jak to działa - pierwsza para za darmo i płaci się tylko za przesyłkę? Trzeba mieć konto walutowe do tego?

    OdpowiedzUsuń
  12. no i są! :)) śliiiicznie się prezentują, bardzo ładnie i do twarzy Ci w nich :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się okulary:) Też sobie muszę sprawić nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile płaciłaś za przesyłkę i pomogłabyś w uzupełnieniu formularza? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary dostałam w ramach współpracy z firmoo więc nie płaciłam za przesyłkę :) Oczywiście, że pomogę, czekam na kontakt mailowy :)

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.