środa, 5 września 2012

cykl: Moje postępy - Aktualizacja włosów - wrzesień

O tym czego głównie używałam w sierpniu mogłyście przeczytać tutaj :) Dziś czas na dodanie kolejnych zdjęć do włosowego albumu oraz porównanie włosów sierpień-wrzesień.



Włosy myte różowym facelle, biovax do włosów blond na 30 min., schły naturalnie. Na obu zdjęciach włosy przeczesane są szczotką z włosia. Ta sama koszulka to przypadek:D
Zupełny brak widocznego przyrostu spowodowany jest podcięciem włosów o około 2cm w drugiej połowie miesiąca. Mimo to jestem zadowolona, włosy są idealnie równe i dużo lepiej się układają. Ostatnio mam hopla na tym punkcie:D
tak wyglądały dzień po podcięciu końcówek :)
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z ich kondycji, choć laminowanie dało im popalić - co widać na zdjęciu dzień po podcięciu końcówek, a ok tydzień po laminowaniu. Teraz wracają już do zdrowia. Mój plan regeneracyjny opierał się na nawilżających mgiełkach i masce biovax do włosów blond.

Najczęściej noszona fryzura w sierpniu to najzwyklejszy kucyk. W nocy nadal śpię w koku lub warkoczyku:)


Plany na wrzesień
- wypróbować wreszcie rosyjskie kosmetyki (:D)
- zakup dwóch masek bingo (jeszcze nie zdecydowałam konkretnie-choć marzy mi się ta z błotem karnalitowym i 40aktywnych składników :))
- uzupełnić zbiory półproduktowe, bo są już na wykończeniu :)
- planowane denko: maska biovax do włosów blond, olej migdałowy, rycynowy, kokosowy
- nauczyć się myć włosy wieczorem – tak myję włosy każdego dnia, rano… co przy naturalnym wysychaniu, jak łatwo się domyśleć, przysparza sporo kłopotu i zabiera bardzo dużo czasu, który przecież mogłabym poświęcić na SPANIE :P
- rozczesywać włosy przed każdym myciem (po laminowaniu moje włosy bardzo się plątają)
- zmniejszyć przetłuszczanie się włosów u nasady
- powrócić do płukanek, które w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zostały zaniedbane.

Jesteście zadowolone z minionego miesiąca?:)

29 komentarzy:

  1. Śliczne włoski.. :)
    Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie lepiej się układają. :)
    Ja z minionego miesiąca byłabym bardziej zadowolona, gdyby w większym stopniu udało mi się ograniczyć wypadanie, ale nie jest źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zdrowe włosy:) Ja dopiero pod koniec sierpnia zaczęłam pielęgnację, więc nie wypowiem się o minionym miesiącu, a czemu laminowanie dało popalić? To w jakiś sposób źle wpływa na włosy? Bo zastanawiam się, czy też mogłabym spróbować, z tym że moje włosy nie są zdrowe i nie chce im bardziej zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę ani polecać, ani odradzać laminowania... nie dowiesz się jak żelatyna będzie działała na Twoje włosy póki nie spróbujesz :) Moim włosom się to nie spodobało, straciły blask, częściej się przetłuszczają, łatwo plątają, mimo, że wcześniej nie miałam z tym problemu.

      Usuń
  4. eh, chciałabym mieć takie gęste włosy jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam zamiar wypróbować rosyjskie kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem :) udało mi się zwalczyć przesuszenie włosów, okryłam nowe zastosowanie niektórych kosmetyków i ogólnie to włosy mają się całkiem nieźle :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają cudnie, równo obcięte, gęste i przede wszystkim zdrowe!:))
    Świetnie sie układają:)
    Też muszę podciąć, marzę o takich grubych końcówkach:))

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro po podcięciu są takiej samej długości to znaczy że rosną!:) oby dalej tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę podciąć, ale strasznie mi szkoda :( Również mam Biovaxa do włosów blond (gorzej z używaniem). Co do masek Bingo to one mają bardzo przeciętne składy - to typowy kosmetyk do wzbogacania tj. np. słynna Gloria. 2 dni temu nabyłam Mleczną z elastyną i gdybym wiedziała, że zapach nie będzie tj. w przypadku Kallosa to wziełabym inną ;) Na wizażu odradzają wersję z drożdżami - ma dużo ekstraktów, ale też alkokol denat. i ponoć nieźle wysusza.
    Zazdroszczę Ci takich zdrowych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczne włoski, bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, ja też muszę się nauczyć myć włosy wieczorem. zaczyna być zimno i bez suszarki rano by się nie obyło, dlatego trzeba myć wieczorem. muszę się tylko do tego zmusić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to nie kwestia zmuszenia siebie, a nauczenia włosów... od jakiegoś czasu męczę się z przetłuszczaniem włosów przy skórze głowy... więc kiedy wstaję włosy wydają się być równie nieświeże jak gdybym myła je dzień wcześniej, nic przyjemnego :( być może powrót do płukanek coś zdziała

      Usuń
  12. Mam ten sam problem z włosami. Końce mam przesuszone a skóra głowy mi się przetłuszcza.Nie lubię ich myć wieczorem bo rano nie dość że mam nieład na głowie to jeszcze wyglądają nieświeżo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wugladaja bardzo ladnie. Ciekawa jestem co kupisz z tych rosyjskich kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mi się wydaje, czy nabrały większej objętości? :) Wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja widzę przyrost na zdjęciach ;p
    też się czaję na rosyjskie kosmetyki! szczególnie szampony ;) pochwalę się, że już kupiłam litrową maskę Bingo - kuracja kolagenowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :) ja na taką dużą bym się nie skusiła:D wolę mniejsze rozmiary (w razie gdyby mi nie podpasowała:D)

      Usuń
  16. Wygładziły się i błyszczą! Widać też,że możesz się pochwalić gęstością :) Twoje włosy bardzo podobają mi się w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie, gęstością to one nie grzeszą :) też ostatnio lubię je najbardziej w kucyku... :)

      Usuń
  17. Twoje włosy wyglądają na mięciutkie. Poza tym fantastycznie lśnią. Jakoś nie potrafiłam przekonać się do laminowania i może niewiele straciłam;)

    Ja często chodzę spać w koku. Stosuję ten rodzaj upięcia również wtedy, gdy wybieram się na zakupy, ponieważ podczas mierzenia ciuchów można stracić sporo kosmyków;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy wyglądają na bardzo zdrowe! zazdroszcze:)
    Moje strasznie wypadają, często chodze w kucykach lub kokach, lecz słyszałam ze gdy sie mocno spina wlosy to osłabiają sie i wypadają jeszcze bardziej:(
    Obserwuje i zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne masz włosy ,gęste i ten błysk-cudo

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w kolejce czeka Jantar i kuracja Joanna Rzepa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. twoje wlosy wygladaja naprawde na zdrowe ja na twoim miejscu odpuscilabym sobie obcinanie koncowek na jakis czas i zapuszczala :) bo nie kazda ma takie predyspozycje jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne masz włoski!! wg mnie zgęstniały :) kucyk jest uroczy, a maski biovax do blondu też używam na zmianę z proteinową ;)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.