piątek, 14 lutego 2014

ALBUM FINAŁOWY [akcja motywacja] - zagłosuj na najpiękniejszą włosową przemianę i wygraj koszulkę włosomaniaczki!

Nadeszła wreszcie długo wyczekiwana chwila - album finałowy motywacyjnej akcji, która na blogu trwa od 3 stycznia - dziś możemy zobaczyć piękne efekty pielęgnacji pięćdziesięciu uczestniczek! Tak wielu cudownych włosów na blogu jeszcze nigdy nie było i pewnie prędko nie będzie.

Przypominam, że na zwyciężczynię czeka nagroda główna
natomiast na jednego z głosujących - nagroda specjalna!
-  jedna z trzech aktualnie dostępnych, autorska koszulka włosomaniaczki :)

Głosy można oddawać poprzez formularz umieszczony na dole wpisu. 
Jeden adres email = jeden głos

Głosowanie trwa do środy (19.02.2014)

59 komentarzy:

  1. Tyle wspaniałych przemian, że wybrać jedną jest chyba niemożliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olaboga, zrobiłaś film! :) Ekstra!

    ;( !! Nie wiem na kogo głosować, mam z pięć opcji. O nie, o nie, o nie.
    Idę zakładać nowe adresy mailowe, czy coś... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów ja, ale muszę. Muszę. Teraz będę do środy przeżywać. Jak stonka wykopki ;P

    Jest tyle niewiarygodnych zmian! Po pierwsze, czuję się MEGA zmotywowana. MEGA. Chyba tak, jak nigdy jeśli chodzi o stan włosów. Nie chyba tylko na pewno. Do tej pory czułam się tak zmotywowana tylko w kwestii długości. Główny cel akcji osiągnięty. Może nigdy nie osiągnę gładkiej tafli włosów, ale widzę, że mogę jeszcze sporo pchnąć je do przodu. Jakoś nigdy wcześniej na żadnym forum ani żadnym innym blogu nikt nie zebrał takiego zestawu zdjęć. Takich zdjęć!

    Po drugie zawsze przy tego typu wyborach byłam w stanie się ogarnąć, a teraz nie mogę! Jest kilka zestawów zdjęć takich, że mogłabym je sobie powiesić nad łóżkiem jako dowód, że można bardzo dużo. I na który zagłosować?! Aaa!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są niesamowite, ciężko było wybrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, wybór była bardzo trudny! :)

    Nie spodziewałam się filmiku, ale domyślam się że taka forma była wygodniejsza ze względu na ilość uczestniczek. Zdecydowanie czuję się zmotywowana do dalszego dbania o włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne przemiany, według mnie ogromną i bardzo zauważalną przemianę przeszyły włosy Dziewczyn: Madziku, Lena i Dobiezka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest straszne... Jak ja mam wybrać jedną przemianę?! Tak się nie da! A swojej nie wypada... (Chomik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie metamorfozy godne uwagi, powodzenia Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny ten album Ci wyszedł ;-) musiałaś włożyć sporo pracy! :-)
    Kurcze...aż nie wiem na kogo zagłosować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie widziałam tylu pięknych włosów! :) widać, że warto włosomaniaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jaka piękna tablica motywacyjna:D Najbardziej podobają mi sie dziewczyny, które zeszły do naturalnego koloru i naprawdę widać ze natura wie co robi a z minimalną troska mozna miec piekne wlosy. Paulinko świetny pomysł z ta akcja. Głosuję na moją imienniczkę! Pozdrawiam, Marta.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głosowałam korzystając z net z telefonu i nie dość, że 3 razy chyba zagłosowałam to na różne metamorfozy, chyba że nic takiego się nie stało bo tel mi się zawieszał ;(
      a głównie chodziło mi o głos również na moją imienniczkę.
      a Album to jedna WIELKA motywacja.
      pozdrawiam Marta

      Usuń
  12. No chyba sobie żartujesz z tym albumem. Że niby my mamy zdecydować?

    Ustaliłam sobie dość rygorystyczne kryteria, a i tak wybrałam cztery -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle ładnych włosów, a głos tylko jeden.. Super forma przedstawienia wszystkich zdjęć z formie filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy uczestniczki też mogą zagłosować (oczywiście nie na siebie)? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrać tylko jedną przemianę było baaardzo ciężko, ale w końcu zagłosowałam :))

      Usuń
  15. Ile wspaniałych przemian. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos oddany. Fajnie że masz taką zabawę z grafiką na blogu!:D Zajmujesz się tym na co dzień czy to raczej hobby? (Wybacz jeśli powielam czyjeś pytania, nie znalazłam odpowiedzi, a ciekawi mnie to!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joule - grafiką zajmuję się tylko dla siebie w wolnych chwilach, ale zawsze mnie to 'jarało' :)

      Usuń
    2. No to super Ci to wychodzi:D Też coraz bardziej się lubię w to bawić.

      Usuń
  17. Ale dużo metamorfoz, aż ciężko zdecydować która lepsza, bo wszystkie dziewczyny zrobiły kawał dobrej roboty dla swoich włosów;P

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW, ale metamorfozy !!!!!!! Aż szkoda, że można tylko na jedną zagłosować :) Gratuluję wszystkim dziewczynom pięknych, cudownych rezultatów, widać ogromną różnicę u każdej z Was :) BRAWO !!!
    Życzę Wam dalszych sukcesów i wytrwałości, bo pielęgnacja się opłaca :-)))
    Pozdrawiam wszystkie włosomaniaczki :-***

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre dziewczyny na pierwszym zdjęciu mają bardzo ładne włosy a na drugim tylko o nieco ładniejsze :/ Najlepszą metamorfozę włosów przeszła Tinka22 :) Na siebie nie zagłosuje bo nie wypada ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam! Uff! Trudno było strasznie wybrać jedną dziewczynę, ale w końcu, po długich namysłach się zdecydowałam. Bardzo fajnie wyszedł ten album :) Życzę wszystkim (i sobie :P) szczęścia podczas głosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam na moją koleżankę blogerkę i życzę wszystkim powodzenia! :) Żałuję, że nie mogę zagłosować więcej razy, każda z Was ma piękne włosy i nie spodziewałam się aż tak dużej konkurencji! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku naprawdę było trudno wybrać jedną dziewczynę! Ale już zagłosowałam i życzę powodzenia każdej z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysł ale ten podkład muzyczny!!! dramat, wkurza strasznie, przynajmniej mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jest darmowy, niestety nie było z czego wybierać, a prawa autorskie zabraniają używać "normalnych" utworów :) Głos zawsze można wyłączyć jeśli kogoś aż tak denerwuje... ;)

      Usuń
  24. Wow, ile włosów:)) Taki post na pewno dla wielu osób jest bardzo motywujący:) Zwłaszcza, że są osoby z włosami prostymi, kręconymi, blondynki, brunetki.. dla każdego coś miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany, nie mogłam się zdecydować, ale wybrałam jedną dziewczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałam, choć to łatwe zadanie nie było. A filmik niesamowity, powinien być puszczany jako motywator w miejskich autobusach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem włosów dziewczyn, chyba dobrze że swoich nie wysalałam bo nie ma aż takiego wrażenia. Dobrze, że na głosowanie jest jeszcze trochę czasu, tak ciężko zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam film i wybierałam na kogo głosować. Zdanie zmieniłam z 6 razy :P Niektóre przemiany już widać, ale to dopiero początek drogi, inne mimo że to był krótki czas po prostu zachwycają! :) Zagłosowałam na przemianę, która wydała mi się naj: włosy wypielęgnowane, wystylizowane wzorowo! Ciekawe czy inne dziewczyny podzielają moje zdanie - z niecierpliwością czekam na wyniki! Mam tylko małe zastrzeżenie/uwagę - niektóre zdjęcia są zbyt zbliżone i nie widziałam całej fryzury. Może takie zdjęcia dostałaś, ale jeśli zdjęcie wypełniają same włosy i nie widać gdzie się kończą to ciężko mi jest ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje zdjęcie przysłałam "w całości" tzn widać gdzie się kończą, a przez grafikę końcówki zostały mi ucięte :(

      Usuń
    2. Te paseczki z podpisem przycinają włosy większości dziewczyn :P

      Usuń
    3. Niestety z powodu różnego rozmiaru zdjęć nie mogłam ich pokazywać tak jak otrzymałam, niektóre wymagały przycięcia ze względu na rozmiar, inne powiększenia, a jak to już ze standaryzowanym rozmiarem bywa, zazwyczaj nie pasuje do wszystkich. Zdjęcia dają jednak ogólny pogląd na wszystkie włosy uczestniczek :)

      Usuń
    4. no właśnie skrócone zdjęcia niestety ucięły jeden z wazniejszych elementów włosów, u mnie akurat największą przemianą objęte zostało jakieś 10 cm końcówek :( No ale wiadomo, że trudno to zorganizować z różnego rozmiaru zdjęciami, więc i tak brawo, że ogarnęłaś 50 uczestniczek :)

      Usuń
  29. mi się podoba zmiana Leny oraz Msmelevis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, dziewczyny przeszły niesamowite metamorfozy :)

      Usuń
  30. Wooooow, jakie piękności <3! Teraz ja lecę się napatrzeć na zdjęcia i muszę zadecydować !:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej
    Chciałabym cię prosić o pomoc. Rozjaśniłam włosy farbowane henną na blond i gdzieniegdzie mam niebieskie pasemka. Dodatkowo niebieski pogłębił się po płukance niebieskiej i szamponie niebieskim Joanny. Co robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ekspertem od mieszania kolorów, ale z tego co wiem niebieski barwnik łatwo jest "wypłukać", spróbuj mycia w szamponach przeciwłupieżowych powinno puścić. Jeśli miałabym polecić udaj się po radę do Mysi, ona jest profesjonalistką w tym co robi :)

      http://kokardka-mysi.blogspot.com/2012/09/zielone-wosy-i-co-dalej.html

      Usuń
  32. Ciężki wybór... Dużo naprawdę rewelacyjnych przemian. A jaka dawka motywacji :) Jeszcze dużo przede mną, ale jak widać po zdjęciach warto :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie przemiany są niesamowite i każda zasługuje na nagrodę. Po wielku trudach udało mi się wybrać jedną :)
    julia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciężko było mi wybrać jedną osobę :(
    Mogę pożyczyć jedno zdjęcie na bloga? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli chodzi o zdjęcia dziewczyn to kieruj się do nich :) jeśli możesz to oczywiście - udostępniam!:)

      Usuń
  35. śmieszna ta melodyjka w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  36. czy można jakoś sprawdzić ile się ma głosów?

    OdpowiedzUsuń
  37. no chyba żartujesz, jedna? ;ooo
    ciężko, ciężko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kieeeedy wyniki????? Już nie mogę się doczekać...?:D

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.