piątek, 13 lipca 2012

Skarpetkowy kok :-) - fryzura na upalne dni


Skarpetkowego koka spotkałam zupełnie przypadkiem przeglądając youtubowe koleżanki. Do pomysłu podeszłam z uśmiechem na buzi, nie do końca dowierzając w to co widzę. Mimo wszystko... spróbowałam! Wykonałam go z pomocą youtubowego instruktarzu i od tamtej pory jest to moja ulubione upięcie na gorące dni ;-)
Fryzura jest lekka i przyjemna, nawet na moich cienkich włosach kok nie wygląda marnie, a skarpetki w ogóle nie widać!:D

Wszystko czego potrzebujemy do gumka do włosów i skarpetka :) Ja podpinam także grzywkę spinką! Zapraszam do gotowego i miłego dla oka instruktarzu.





tak wygląda nieco rozwichrzony po całym aktywnym dniu :)
Na 2 dni znikam do mojego ukochanego ;*
Udanego weekendu dziewczyny! :)

13 komentarzy:

  1. świetny!
    Ja mam jeszcze trochę za krótkie włosy na takie upięcie, ale raz mi się udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to jest w nim najfajniejsze, że nawet na rzadkich albo wcale nie takich długich włosach może wyjść całkiem fajnie:D

      Usuń
    2. ja mam bardzo cienkie włosy i mi nie wychodzi.. :(

      Usuń
  2. Naprawdę super fryzura! taki kok będzie się wyróżniał od innych :D Muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci to ślicznie wychodzi. Mi zawsze wychodzi jakieś gniazdo na głowie. Nie da się tego opanować. ;D Właściwie to ja mam problem z tym jaką fryzurę wybrać do spania, bo wszystkie, które wypróbowałam nie mogą przetrwać nocy. A nie chce zaplatać ich w warkocz, bo chce mieć proste włosy. W falach wyglądam jak pudel. ;D
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj na noc zwinąć rulonik? i koka zabezpieczyć kilkoma spineczkami?... Moje włosy ostatnio falują się tylko jak zaczynam kombinować przy wilgotnych włosach :)

      Usuń
  4. za bardzo wycieniowane mam, nie ogarniam ich :f

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam włosy rzadkie i widać prześwity, bo za mało włosów, by przykryć skarpetę... ech :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje także nie są zbyt gęste i do tego pocieniowane... być może mniejsza skarpeta coś poradzi?:)

      Usuń
    2. To chyba musiałaby być dziecięca. ;p

      Usuń
  6. tobie wyszło tak ładnie, a moje albo wypadają ,ale nie dam rady "dokręcić" do głowy. A i starcza mi włosów na 1/3 skarpetki

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.