piątek, 3 stycznia 2014

Porównanie Styczeń 2013/2014 - Find the difference ;)

Przygotowując aktualizacje przyrostu znalazłam stare styczniowe zdjęcie do aktualizacji i szczerze powiedziawszy... sama jestem mocno zaskoczona! Dzisiaj więc bardzo szybkie porównanie włosów styczeń 2013/2014 :)


Jak możecie chyba zauważyć włosy już wracają do formy w porównaniu z grudniową aktualizacją, kiedy to były nieco niezadowolone z powodu problemów z wodą. Ratowałam je przede wszystkim olejkiem sezamowym ikarov i wodą filtrowaną czajnikiem brita. 

Jak zmieniła się moja pielęgnacja?
Aktualnie moja pielęgnacja jest bogata przede wszystkim w emolienty (włosy otrzymują dawkę olejków przed każdym myciem, które odbywa się co drugi dzień). W ubiegłym roku włosy byłam zmuszona myć  czuprynę każdego dnia przez co były bardzie suche. 
Na zdjęciu z zeszłego roku widać przede wszystkim, że włosy się wywijają, głównym tego powodem był fakt, że schodziłam jeszcze z cieniowania, teraz włosy są równo obcięte za pomocą maszynki więc łatwiej jest im zachować 'linię' ;)
Teraz do rozczesywania po myciu najczęściej używam szczotki z włosia, jednakże w ciągu dnia kilkukrotnie przeczesuję je tangle teezer, który sprawia, że są bardzie wygładzone. W styczniu tamtego roku przez cały czas używałam szczotki z włosia przez co włosy były częściej spuszone i wyglądały dość smutno.

Nie wiem jak was, ale ja sama siebie zmotywowałam do dalszej walki o piękne włosy :)

25 komentarzy:

  1. Różnica jest widoczna gołym okiem. Masz naprawdę bardzo ładne, zdrowe włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy są śliczne, sama chciałabym takie mieć ;)
    Kiedy oglądam zdjęci, na których widać taką poprawę, coraz bardziej chce mi się dbać o swoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie widać różnicę! Gratuluję i zazdroszczę, bo włosy masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać wielką zmianę, co to będzie za rok :)
    Oleje działają cuda, sama korzystam z ich dobrodziejstw od ponad 3 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, widać są ładnie wygładzone i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę i myślę - ja też chcę takie włosy. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy, bez wątpienia motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnica ogromna:) Śliczne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne! zazdroszczę naturalnego kolorku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest czym się motywować!
    Naprawdę widoczna różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazroszcze, bo proste :) i motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna różnica! Twoje włosy wyglądają teraz dużo lepiej. Gratuluję Ci takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow :-) piekne . Zdecydowanie motywuje ich wyglad:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno wiadomo ze masz bardzo ładne wlosy :) jaki mozesz polecic szampon do włosow wysokoporowatych? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Moim ulubieńcem jest niezaprzeczalnie Skin Blossom z tego wpisu http://blondregeneracja.blogspot.com/2013/08/szampon-organiczny-do-codziennego.html Poza tym stały bywalec w mojej łazience Neutralny natura siberica http://blondregeneracja.blogspot.com/2013/05/natura-siberica-szampon-nautralny-gdzie.html

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Kochana :). Zrobiłaś mi wielka ochotę na ten skin blossom. Powiem Ci ze uzywalam ost garnier fructis i pharmaceris do włosów wypadajacych i tak mi pogorszyly stan moich wlosow ze sie zalamalam :( mam wlosy wlasnie wysokoporowate i staly sie jeszcze gorsze :(. Tak w ogole to pisalam do Ciebie w grudniu dlugiego meila ale mi nie odpisalas :(

      Usuń
    3. Tak się składa, że w grudniu miałam małe problemy komunikacyjne z poprzednią pocztą stąd zmiaa adresu na @gmail.com, prześlij maila koniecznie jeszcze raz:) :*

      Usuń
    4. przesłałam jeszcze raz na nowego meila :*

      Usuń
  15. Woow Paulinko ale masz piękny nagłówek! sama robiłaś?
    jak mogę to miałabym do Ciebie małą prośbę...:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa grafika oczywiście nie jest moja, ale nagłówek już jak najbardziej tak :))
      Pisz koniecznie na maila:)

      Usuń
  16. oszałamiający efekt. będę zaglądać tu częściej, dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne włosy:) Ja wolę cieniowane u siebie, łatwiej mi się układa i tak jak u ciebie w ciągu roku nie ma dużego przyrostu bo wiele razy obcinałam zniszczone końce, ale w jakości widać różnice gołym okiem;)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.