poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów cz. IX



Dzisiaj  IX wpis z serii Poniedziałkowy przegląd blogów :) Mam dla was trochę więcej ciekawostek niż zwykle! Miłego zaglądania :)

Komarka - Nocny Chleb Owsiany [link]
Coś pysznegoo na początek :) Uwielbiam domowe wypieki, a chlebki stawiam na I miejscu :)))
No i... Muszę go wypróbować! Wygląda naprawdę cudnie. Aż chce się jeść...

Zaslepionawlosomaniactwem - Jak testować kosmetyki do włosów? [cz1] [cz2]
Kosmetyki działają różnie - jedne kochamy od pierwszego użycia, inne nienawidzimy z początku, aby później mogły okazać się czymś naprawdę dobrym!
Dzięki wskazówkom Michaliny łatwiej stwierdzimy, które produkty się u nas sprawdzają w 100%, a których już więcej nie kupimy :)

Dark Lady - Hydrolaty domowej roboty [link]
Dobry sposób na przygotowanie pół darmowego hydrolatu domowym sposobem? O tym możecie przeczytać u Dark Lady :)

Karina M - Porównanie sklepów z półproduktami [cz1] [cz2]
Bogatsze porównanie od mojego wczorajszego sklepów z półproduktami. Znajdziecie tu troszeczkę inne miejsca, gdzie możecie zaopatrywać się w półprodukty, a także informacje dotyczące wysyłki w poszczególnych sklepach :)) Przyda się chyba każdemu!

Udanego tygodnia :*
♥ Dla wszystkich fanek Gry o Tron, fryzury Carsei, Sansy i innych :)) KLIK

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za podlinkowanie, do moich postów :*
    Już niedługo część trzecia porównania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinko jeśli dasz znać dodam i cz3 tego porównania do posta :)) dla potomnych :D

      Usuń
  2. o hydrolatach muszę poczytać bo to moje odkrycie 2013 roku i nowa miłość

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba będzie poczytać , bo nie znam tych blogów, a zapowiadają się bardzo ciekawie :)
    Kochana Twoja tabelka też jest super, wcale nie uważam żeby była gorsza.... Nie sugeruj się jednym komentarzem ;) Życzę Ci również miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Część z tych wpisów już przeczytałam, ale do reszty chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdziwiłam się jak zobaczyłam tutaj moje posty :)
    Dziękuję!
    Fryzura nr. 2 chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą Twoją poniedziałkową serię. Zawsze wygrzebujesz fajne blogi..jest co poczytać;)pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe blogi, lecę je czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O hydrolaty! Od dawna chciałam jakiś sama zrobić:) Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam się zabrać za zrobienie hydrolatu i zampomniałam. Dzięki za przypomnienie :)

    Aaaa i jestem w trakcie kuracji witaminą A i cynkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zapoznam się z tymi postami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne fryzurki ! :**Obserwujemy ? Jeżeli tak do daj znać na moim blogu :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam żadnego z tych blogów ,koniecznie muszę zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle, same fajne linki :) tym razem większa część jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w elitarnym gronie - ponownie :O Jestem z siebie taaaaaka dumna:D :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem szczęściarą, bo moja mama co tydzień piecze pyszniutki chleb :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale chętnie pozaglądam :D

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.