poniedziałek, 18 marca 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów - tydzień II

Drugi tydzień poniedziałkowego przeglądu blogosfery :)
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie!
Zapraszam!



Łojotokowa Głowa
Olejki i ekstrakty pochodzące z produktów indyjskich [KLIK]
Łojotokowa Głowa włożyła sporo pracy w zebranie i opis olejków stosowanych w produktach indyjskich, lista jest bardzo dobrze opracowana i opisana. O każdym ze składników możecie przeczytać kilka mądrych słów - wpis godny polecenia i zapisania :-)

Ruda Henna
Peeling Kawowy w kostce [KLIK]
Wpis z serii DIY - Peeling kawowy to jeden z moich ulubionych, w takiej postaci nie miałam okazji go używać, a więc zapraszam - być może i wam spodoba się pomysł na niecodzienną wersję najpopularniejszego peelingu zrobionego w domu od Rudej_Henny

Bemyecstasy
Pielęgnacja cery problemowej [KLIK]
Wpis bogaty w produkty do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, jednym słowem - problemowej. Mimo, że mam cerę suchą (AZS) w młodości używałam nie jednego z produktu który poleca Bemyectasy - i pod opinią mogę podpisać się dwoma rękami :)

Oncebeauties
Kok banan kucyk [KLIK]
 Oncebeauties zachwyca kolejnym upięciem, a ja tak bardzo uwielbiam wpisy z fryzurami :) Pomysł na koka banana w roli kucyka zachwycił mnie – fryzura wydaje się być bardzo praktyczna i do tego ładna :)

Ewel, Śliwki robaczywki
Ciekawostki o coca-coli [KLIK]
Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat tego osławionego napoju :) Pijecie, nie pijecie? A może właśnie przestałyście wczytując się w ciekawostki o coca-coli u Ewel? :))

Możecie przysyłać mi na maila swoje propozycje ciekawych wpisów do kolejnej części 
Poniedziałkowego przeglądu blogosfery
(autopromocja mile widziana) :)

13 komentarzy:

  1. Lubię coca colę i od czasu do czasu wypiję. O jej silnych właściwościach antykorozyjnych słyszałam, zresztą nie raz moczyłam w niej śrubki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i zabieram się do przeglądania polecanych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fryzury u Oncebeauties :) Już wiem gdzie zaglądając, gdy nie mam pomysłu co uczesać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio trafilam na blog,w ktorym dziewczyna pisze o odkamienianiu toalety coca cola- po obejrzeniu rezultatu jestem bardzo z siebie dumna ze nie pije tego swinstwa (tzw od swieta sie zdarzy,ale preferuje wode niegazowana;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oncebeauties ma bardzo ciekawy blog, z pomysłami. Dobrze, że o nim wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisy o olejkach i ekstraktach są naprawdę bardzo przydatne, widać, że Dziewczyna wiele pracy w nie włożyła :-)

    Co prawda nie lubię coca-coli, ale żeby od razu "osławiony napój"? Chociaż może faktycznie , w dobie rosnącej otyłości, cukrzycy i ADHD u dzieci, "osławiony" coraz bardziej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to lecimy z przeglądaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od coli jestem chyba uzależniona :P Nie piłam jej kilka lat (nie piłam niczego z kofeiną) i kiedy raz pękała mi głowa i mama dała mi puszeczkę a głowa odpuściła, wróciłam do nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Autopromocja, mówisz? Zapamiętam i dam znać, jeżeli napiszę coś wartego uwagi :D Lub jeżeli coś takiego znajdę u innych.

    Włosy Oncebeauties świetnie wyglądają w tym poście! Takie grube, gęste i blond!

    I bardzo podoba mi się grafika Twojego bloga - taka przejrzysta i uporządkowana. Czuję, że muszę popracować nad wyglądem swojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę ;))

      i zapraszam serdecznie do autopromocji:)

      Usuń
  10. Łał, dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cola to moje uzależnienie ;p Przeraża mnie jednak to co robi i chyba muszę przestać pić to świństwo xd Pisałam Ci to już kiedyś ale twój szablon strasznie mi się podoba. Za każdym razem kiedy tu wpadam jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.