sobota, 29 grudnia 2012

Serum do włosów elastyna+jedwab

Grudzień to dla mnie miesiąc stosowania mgiełek i serów - olejowe, odżywcze, proteinowe. Przepis na to akurat wziął się ze zmodyfikowania odżywczego serum z ZSK ;) Chciałam pokazać wam go jeszcze przed aktualizacją włosową i posumowaniem grudnia. 

Zastosowanie
Serum ułatwiające rozczesywanie, wygładzające i odżywiające. Za działanie wygładzające odpowiada przede wszystkim jedwab, on także zapobiega elektryzowaniu i sprawia, że włosy stają się bardziej podatne na układanie. Elastyna pobudza włosy do wzrostu, także wygładza i ułatwia rozczesywanie. Dodatkowo wraz z ekstraktem z truskawki przeciwdziała szkodliwemu oddziaływaniu czynników środowiskowych. Ekstrakt poza gamą odżywczych składników staję się miłą nutką zapachową, która ma być z nami przez cały dzień :) Odpowiednie nawilżenie zapewnia D-Panthenol, ale na pewno nie jest to serum nawilżające i nie takiego efektu oczekujemy :) Reasumując będzie to mgiełka po myciu, może swobodnie zastępować silikonowe serum albo kupny jedwab na końcówki. Będzie wygładzać, odżywiać i wpływać na pogrubienie włosów. 

Składniki

Przygotowanie
Przygotowanie jest banalnie proste :)

Do zlewki wlewamy kolejno elastynę, jedwab, pantenol. Esktrakt z truskawki rozpuszczamy w 5 ml wody i także wlewamy do zlewki. Dolewamy pozostałe 85ml wody. Na koniec aplikujemy konserwant, który przedłuży żywotność naszego serum. Wszystko przelewamy do butelki z atomizerem.

Stosowanie
Jest to serum do stosowania na wilgotne, umyte włosy, bez konieczności spłukiwania. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć. Przechowywać w lodówce przez ok 2 tygodnie od sporządzenia.

Efekty:

  • odżywienie włosów
  • wygładzenie
  • łatwość rozczesywania
  • blask
Moje ulubione serum w mgiełce ostatnich dni:) Jeśli macie składniki to naprawdę polecam :))




20 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mam elastyny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym miała jedwab i elastynę z chęcią bym sobie sprawiła takie serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat mam tylko panthenol i.. wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jeśli faktycznie masz zamiar się bawić w kręcenie mgiełek, kremów, serów itd to szczerze polecam :) przy zakupach powyżej 100zł zawsze dostaję jakieś "bonusy", najczęściej bardzo przypadają mi do gustu:D

      Usuń
  5. Hej masz ekstra bloga:P Oczywiście obserwuje i licze na rewanż http://kattecoloredgirl.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy kuszą tym ZSK, nie mogę ulec :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wrzucę sobie te składniki przy najblizszym zamówieniu z ZSK :D To będzie w sumie moje pierwsze ale udało mi się jak na razie dostać krem od nich w rozdaniu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jaki krem?:D nada się do cery suchej;> Bo jestem na tropie...

      Usuń
    2. No i się machnęłam, nie ZSK a kolorówka ^^" Konkretnie ten:
      http://www.kolorowka.com/407,zestaw-fp-pielegnujacy-krem-z-olejami-slonecznikowym-i-ze-slodkich-migdalow-60-g.html
      Piszą, że nadaje się do każdego rodzaju skóry ale głównie polecany jest dla tłustej, ja mam akurat mieszaną i jest ok, nie wiem niestety jak się sprawdzi przy suchej.

      Ale jakiś czas temu miałam straszny przesusz skóry po bokach twarzy i zbawieniem okazał się ten: http://www.e-naturalne.pl/pl/p/Lekkie-serum-nawilzajace-z-ekstraktem-z-noni%2C-hydromanilem-i-olejem-avocado/164
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. A ja wszystko mam i jutro robię swoją:)Dzięki!
    Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://haircarebymadie.randan.pl/noworoczne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie używam mgiełek,niemniej jednak przepis ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie kupiłam te składniki + inne ciekawe półprodukty. Tylko zamiast ekstraktu z truskawki wybrałam ekstrakt z banana. No i zapłaciłam ponad 100 zł, bo musiałam jeszcze zainwestować w naczynia i narzędzia do komponowania serum. Ale już nie mogę się doczekać jak dostanę cały zestaw ! Ciekawe czy dostanę jakiś bonus skoro jedna koleżanka wyżej napisała że wrzucają coś powyżej 100 zł. Tylko ciekawe czy liczą z wysyłką czy bez ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wysyłką ;) jeśli z wysyłką zapłaciłaś ponad 100zł to powinnaś dostać bonus

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.