piątek, 21 września 2012

Słodka nagroda - So sweet Blog Award


Zostałam wyróżniona słodką nagrodą przez Lawendową KrainęGurmetkęRudą SzopęLagoenęDemeneCare aboutmyself oraz Patrycję, za co bardzo, ale to bardzo dziękuję:* Na blogi dziewczyn, serdecznie zapraszam :)



Nie wyróżniam nikogo konkretnego, a wszystkich zarazem... :) 
Wszystkie blogi, na które zaglądam czymś się wyróżniają, a komentarz zostawiam przy wpisach, 
które najbardziej mnie zachwycają i interesują - ciężko jest mi wybrać 5, 10 czy nawet 15 blogów. Wszystkie są znakomite, każdy inny i wyjątkowy!:)



Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.