wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosenny konkurs - wygraj jeden z dwóch zestawów kosmetyków Chantal ! :)

W pierwszym zdaniu chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie nadesłane do ostatniej ankiety odpowiedzi - tak naprawdę już niewiele brakuje do obowiązkowych 300 ankiet, a każda z nich zostanie wykorzystana w mojej pracy dyplomowej - będziecie nijako jej częścią - jestem z tego dumna!:).
Zgłoszeń było naprawdę dużo, a nagrody tylko trzy - tym samym na osłodę powiem, że właśnie starujemy z nowym konkursem, do którego zapraszam, wyniki wygranych z ankiety przewiduję ogłosić na koniec tygodnia :)

Wiosenna akcja z marką Chantal to tylko formalność rosnącego zainteresowania tą firmą w blogosferze – mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu!


Nagrodami w konkursie są dwa zestawy zawierające
ODŻYWKĘ i MASKĘ
z serii pielęgnacyjnej Sessio

W obu zestawach mamy maski z serii intensywnej pielęgnacji włosów – Zestaw B zawiera maskę nawilżającą z wanilią, zestaw A maskę regenerującą z mlekiem i miodem oraz odżywki nawilżające.

Co zrobić aby wygrać w wiosennym konkursie z Chantal?

Wystarczy, że w komentarzu zostawicie odpowiedź na pytanie
co najbardziej lubicie w wiośnie i dlaczego?

Możecie wstawiać linki, pisać wierszyki, rymowanki i opowiadania – forma dowolna, niech poniesie was wiosenne natchnienie!:) Musicie zostawić także swój adres mailowy i nazwę zestawu, który wybieracie celu realizacji konkursu.

R E G U L A M I N 
1. Konkurs trwa od 1.04 do 14.04, do godziny 23:59
2. Organizatorami konkursu są autorka bloga oraz marka Chantal
3. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy czytelnicy bloga, którzy polubili fanpage marki Chantal na facebooku [klik]
4. Aby wziąć udział w konkursie należy udzielić odpowiedzi w komentarzu pod postem konkursowym.
5. Zwycięzcami zostaną dwie osoby, które będą najbardziej kreatywne, zaskoczą lub ujmą mnie swoją odpowiedzią
6. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji i rozwiązania konkursu.
7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. .

ADRES STRONY CHANTAL                 FACEBOOK

48 komentarzy:

  1. W wiośnie najbardziej lubię... światło :) nie jest jeszcze tak ostre jak latem i już nie tak słabe jak zimą - jest ciepłe i miękkie. A w takim oświetleniu lepiej się wygląda i lepiej się czuje ;)

    Wybieram zestaw B, a mój mail to rh_0@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. W wiośnie najbardziej lubię pierwsze nieśmiałe promienie słońca które tulą moją buźkę, ciepły i delikatny podmuch wiatru który głaszcze moje włosy, naturę która budzi się ze snu, kolorystkę zieleni i błękitnego nieba i zapach pierwszych kwiatów. To najbardziej lubię na wiosnę ponieważ po zimie dopiero teraz chce się żyć, wcześnie wstać, uśmiechać bez powodu i wychodzić na świeże powietrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w wiośnie lubię to że:
    Kwiatki rozkwitają,
    Ptaszki śpiewają,
    Słoneczko świeci,
    Cieszą się dzieci,
    Wszystko budzi się do życia,
    Trawa wkoło się zieleni,
    W lesie słychać ryk jeleni,
    Po łące kicają zające,
    I słońce grzeje gorące,
    Ptaszki melodie wyśpiewują,
    Bo z nadejścia wiosny bardzo się radują.

    madziam89_89@o2.pl zestaw:A

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne tęsknoty
    ♥Jeszcze rzeki skute lodem,
    ♥Jeszcze noce straszą chłodem,
    ♥A mi, wiosno, już tak bardzo ciebie brak.
    ♥Przyjdź, oczaruj mnie zielenią,
    Niech się szare dni odmienią,
    Chcę na ustach znowu poczuć życia smak.
    Pąki kwiatów wpleć we włosy,
    Słońce umyj w kubku rosy,
    Niech pokaże wreszcie swoją złotą twarz.
    I już przyjścia nie odwlekaj,
    Nie potrafię dłużej czekać,
    A ty drogę zasypaną śniegiem masz.
    Chcę z kwiatami patrzeć w słońce,
    Z ciepłym wiatrem biec po łące,
    I uśmiechem witać każdy nowy dzień.
    Więc gdy majem znów zaśpiewasz,
    W białym sadzie szumiąc w drzewach,
    To mi szczęścia nie przysłoni żaden cień.
    - Jan Lech Kurek
    Tak jak autor tego wiersza uwielbiam wiosnę, ponieważ wszystko budzi się do życia, wzrastające rośliny sprawiają, że na mojej twarzy widnieje uśmiech, śpiew ptaków umila czas, a słońce świeci coraz wyżej i dzięki temu dni stają się dłuższe.Ten okres napawa mnie pozytywną energią.Czuję, że nabieram chęci do życia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardzie w wiosnie lubie aspekt przebudzenia, kiedy to natura po snie zimowym budzi sie ponownie budzi sie do zycia, i wszystko rozkwita, piekno powraca. Wiosna to dla mnie rowniez szansa, moze i mnie uda sie rozkwitnac.....
    Asia, miss_keys@tlen.pl, zestaw b

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna jest najpiekniejszą porą roku ! Nie jest tak nachalna jak lato. Nie wciska nam słońca na siłę, ale daje małe i pieszczotliwe grzejące promyki. Genialnie wyglądają wtedy pola,a mnie w tym wszystkim najbardziej podobają się spacery oklep na koniu pośród takich wieeelkich traw. Wszędzie unosi się wtedy zapach natury budzącej się do życia. Nie ma chyba przyjemniejszego sposobu na psychiczne zrzucenie zimowej pierzyny niż lekki wiatr i delikatatne słońce :)
    zdrowaczupryna@gmail.com Zestaw A

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jako Anita Barbara
    Mail: anita.barbara@onet.pl
    W wiośnie to ja lubię świeżość i optymizm. Mam wrażenie, że wszystko zaczyna się od nowa. Coś jak druga szansa, albo aktywna kontynuacja. To pora roku, która chyba nawet z pesymistów robi optymistów. Choć na chwilę :) Te ptaszki, kwiatki, słońce, dłuższy dzień, tego się nie da zignorować. I jeszcze to pospolite ruszenie na pasażach i centrach handlowych. I wiosenne kolekcje naturalnie. Fajny pretekst do uzupełnienia garderoby. Co tu dużo mówić wiosnę kocham, bo jest zapowiedzią dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię wiosny, ja ją uwielbiam... Jest moją ulubioną porą roku. Czemu? Wiosną budzę się z zimowego snu, snu w który zapadłam chroniąc się przed śniegiem i mrozem. Budzę się pełna energii, zapału i chęci do zmian. Nie tylko w wyglądzie, zmian dokonuję także w swoim życiu...Ta wszechogarniająca mnie energia i zapał sprawiają, że zaczynam wierzyć w siebie, wierzyć w to, że tym razem mi się uda;)

    Wiosnę kocham także za powietrze, pachnące świeżą bawełną . Kocham ją za słońce, które wpada przez otwarte okno i przyjemny lekki wiatr, który delikatnie muska moją twarz. Kocham ją za wieczorne spacery i dni spędzone na ławce z ulubioną książką. Za wycieczki rowerowe, dzięki którym dosłownie czuję "wiatr we włosach". Za kwiaty, które roztaczają dookoła swoją cudowną woń...

    I jak tu nie kochać wiosny?

    justdream194@gmail.com zestaw B (bo uwielbiam zapach wanilii;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Dookoła tak zielono
    Nagle się zrobiło.
    Czy to bajka, przywidzenie,
    Czy mi się przyśniło?
    Nie, to wiosna przyszła do nas
    W kolorowe szacie usłanej kwiatami,
    Z cieplutkim wiaterkiem
    I pięknym bocianem.
    Witamy Cię Wiosno
    Z uśmiechem na twarzy,
    Ze śpiewem na ustach.
    Zostań, zostań z nami

    Najbardziej kocham we wiośnie to że wszystko odradza się i budzi do życia, kwiaty, zwierzęta, za to jak słonko dłużej nam przygrzewa, za letni podmuch wiatru na twarzy.

    ewelinka087@gmail.com Wybieram zestaw B

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna to nie okres czasu w roku. Wiosna nie zaczyna się w marcu i wcale nie kończy się w czerwcu. Wiesz, kiedy stwierdzenie "już wiosna" staje się w pełni prawdziwe? Dokładnie wtedy, kiedy po wyjściu z domu, biorąc głęboki wdech czujesz słodką, pełną energii nadzieję zawieszoną w powietrzu. Dokładnie wtedy, kiedy patrzysz na rodzącą się na krzewach zieleń i samej sobie się dziwisz, że po tylu latach na tej Ziemi nadal nie znudziły Cię te coroczne narodziny. A kiedy wychodzisz Mu na przeciw i po raz kolejny widzisz w Jego oczach tę samą głębię uczuć, to też jest wiosna... I najpiękniejsze jest w niej właśnie to, że dobrze wiesz, nigdy Cię nie znudzi.

    dzbura@gmail.com / zestaw B

    OdpowiedzUsuń
  11. W wiośnie najbardziej lubię to, że nie ma jeszcze komarów - dlaczego, to chyba wiadomo. xD
    zestaw B, pani_z_lasu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię na Fb jako: Michalina S.
    Obserwuję Twojego bloga jako: Michasia S.

    Za co lubię wiosnę? Pomijając fakt, że to właśnie wtedy mam urodziny (:D) najważniejszym aspektem jest to, że świat budzi się do życia po zimowym letargu.
    Za oknem staje się zielono, coraz częściej pojawiające się Słońce dodaje nam energii i humoru. Stajemy się bardziej aktywni i radośni!

    Najbardziej cieszy mnie widok czegoś, co co roku pojawia się zaraz pod moim oknem w jednym z drzewek:
    http://i61.tinypic.com/a2xe7p.jpg

    Swoją drogą wiosna przychodzi też na wojnę z zimową, niezbyt zadbaną sylwetką. Jest pełna motywacji i chęci do pracy! Czego to więcej wymagać od życia ;)?

    Mój e-mail: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W wiośnie najbardziej lubię moje dobre samopoczucie. :) Słońce, zieleń, ciepełko - to jest to!!! :)

    Całuski!
    Magda
    megi87@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosnę? Za to, że jest!! :D
    Za wiosenne powietrze, które jest takie przyjemne, za to jak wszystko budzi się do życia po zimie, za to, że wstając rano słuchamy ptaków (nawet w mieście zawsze coś śpiewa) i za te orzeźwiające, i coraz cieplejsze poranki:) I aż chce się uśmiechać i robić dobre uczynki:)
    PS uwielbiam wiosnę, stąd mój nick Springtime:):)

    Wybieram zestaw B i mail: urodowyspringtime@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa:) no i jeszcze lubię na FB jako: Urodowy Springtime

      Usuń
  15. Polubiłam już na facebooku. Lubię jako Monika Kujawska
    Wybieram zestaw A
    m.kujawska12@gmail.com

    Ja będę inna i pokaże Ci w formie zdjęcia z czym kojarzy mi się wiosna ;) Zaznaczam że fotografia jest moja ;)
    http://1.bp.blogspot.com/-yfeCh8mW3Fs/Uh32xhTan1I/AAAAAAAAFtg/Ajv5olhpzYU/s1600/IMG_8058.JPG
    http://3.bp.blogspot.com/-rHoBhD2gGSo/TbCU6Z4BB6I/AAAAAAAABGk/vMlgKLyKdqs/s1600/IMG_4319.jpg

    Pozdrawiam serdecznie
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw jest świetny! Chantal ma świetne kosmetyki. Przemyślana nagroda. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiośnie lubię... tą rześkość. Wiosna jest dla mnie czasem odpoczynku i regeneracji, ale też wzmożonej aktywności :)

    patusia713@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej w wiośnie lubię zmiany, nie tylko w przyrodzie - przede wszystkim w kobietach. To czas kiedy każda z nas bardziej stara się, zaczyna biegać, kupuje kolorowe ciuchy, odsłania nogi, chce czuć się kobietą :) lubię wiosenne warzywa i owoce - ich smak i właściwości. Kocham wiosenne słońce i to, że bliżej nam do lata, nie do zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co najbardziej lubię w wiośnie? Kwitnące kwiaty wiśni, które kojarzą mi się z bajkowością i spełnianiem marzeń. Jednym z moich jest podróż do Japonii, a w szczególności na hanami, czyli święto kwitnących wiśni. W Polsce kwiaty wiśni, a wraz z nimi wiosna, przypominają mi, że jeżeli czegoś bardzo pragnę to mogę to osiągnąć czy to przy pomocy szczęścia, czy dzięki swoim wysiłkom. Po prostu: marzenia się spełniają. :) Chociaż od czasu kiedy dojeżdżam na zajęcia z innego miasta, dochodzę do wniosku, że w wiośnie lubię też bardzo to, iż przystojni mężczyźni wychodzą po zimie z ukrycia i można ich częściej spotkać na ulicach. ;)

    Bardzo jestem ciekawa maski z mlekiem i miodem... Oczywiście obserwuję Twojego bloga i polubiłam fb Chantal. Mój e-mail: izabella _k.p@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. -------------------------------------------------------------------------------------------------
    PIĘĆ POWODÓW DLA KTÓRYCH KOCHAM WIOSNĘ!
    1. Tańsze rachunki za ogrzewanie
    2. Nie pocę się w centrum handlowym gdzie centralne ogrzewanie działa pełną parą!
    3. Nie jestem sentymentalna ale jestem miłośnikiem zwierząt, dlatego oglądanie małych puszystych kaczuszek trudno nadążających za matką jest urocze.
    4. Mogę delektować się smakiem pysznej kawy przy stoliku na zewnątrz
    5. Wiosną jestem o wiele bardziej entuzjastyczna, pobudzona i pełna planów.
    To chyba wiosna sprawia, że chcę zrobić tak wiele rzeczy!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Obserwuję jako Szanetka Żanetka
    email: zaneta1817@wp.pl
    Wybieram zestaw A.
    Lubię na FB jako: Żaneta Olszak

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosnę najbardziej lubię za to, że jest odważna...tak jak każda kobieta! Bo ma odwagę z radością skopać tyłek nudnej zimie. Bo ściąga nam czapki z głów i pozwala oddychać włosom w wiosennym wietrzyku. Zakłada na nogi balerinki i zmienia puchowe płaszcze w lekkie kurteczki. Przyprawia nas o rumieńce na policzkach w promieniach wschodzącego słońca. Wprowadza w nasze życie kolory i przegania wszechobecną biel. Sprawia, że w końcu mamy ochotę żyć, ładować baterie i strzelać energią.
    Fb lubię jako: Zoe Adams
    Obserwuję jako Joanna Wu
    email: belfastgirl@wp.pl
    Wybieram zestaw A

    OdpowiedzUsuń
  22. W pewne święta mama życzyła mi żebym umiała zawsze powiedzieć to, co siedzi mi w głowie, by nigdy nie zabrakło mi słów.
    Wiosna zawsze mi o tym przypomina.
    Dlaczego?
    Bo ona onieśmiela mój język.
    Język, który ubogi jest w słowa wobec piękności wiosny.
    Jej zapach - świeży wilgotny. Jakby tłumiony przez cala zimę wiosną rozkwita ze zdwojoną mocą.
    Wiosną wszystko inaczej pachnie. I gleba nasiąknieta roztopionym śniegiem. I kwiaty odradzające się do życia. Nawet okna, bo myślę, że nie tylko dla mnie to czas mycia okien.
    Powietrze też inaczej pachnie. Kończy się sezon grzewczy i w końcu można odetchnąć świeżym powietrzem a nie dymem z kominów.
    Wiosna emanuje kolorami i zapachami, których urok nie sposób opisać. I za to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że Wiosna jest Królową pór roku i subtelności. Urzeka mnie pobudzeniem do życia, działa jak impuls, taki "szósty zmysł", który dodaje skrzydeł i szepce do ucha: "No dalej, jak nie Ty to kto?". Wyciągam wtedy rower i wybieram się na weekendowe wycieczki z rodziną/chłopakiem. Rozpoczyna się sezon grillowy i biwakowanie z gitarą, którą uwielbiam. Długie spacery, łódki na Mazurach - jak nie oprzeć się im podczas wiosny? A przy tym znakomity humor od samego rana, bo i dzień dłuższy i kakao na tarasie wokół pierwszych kwiatów jakoś tak lepiej smakuje. Nie wspominając o pozytywnie nastrajającym słoneczku, a dzięki niemu promiennej opaleniźnie i coraz to skromniejszych kreacji - widok mężczyzn zawieszających na nas oko jest tak budujący, (przecież uwielbiamy być adorowane)!;) Co więcej zapach moich ukochanych konwalii i fiołków, moc pastelowych kolorów wiosną gości wszędzie i napawa nas optymizmem! Nawet na talerzu jakoś tak zdrowiej, smaczniej - wreszcie dieta bogata w świeże owoce i warzywa, których coraz więcej. Na koniec dodam, że dzięki wiośnie mam w sobie ogromną chęć życia - nic tak nie buduje jak wpatrzeni w siebie zakochani, budzące się do życia rośliny i ludzie pracujący nad sobą - joggingujący, ćwiczący w parku, pełni entuzjazmu!
    bkeskiewicz@gmail.com
    Wybieram zestaw A
    Lubię jako: https://www.facebook.com/barbara.keskiewicz?ref=tn_tnmn
    Obserwuję jako: Barbara
    (poprzednia wypowiedż była niepełna, jeśli to możliwe - proszę jej nie publikować)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię na fb jako : Aleksandra Zdanowicz
    Obserwuję jako : Aleksandra Zdanowicz
    Mój meil : azdanowicz94@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: W wiośnie lubię to, że wszystko budzi się do życia. Zaczynają rosnąć kwiaty, wszystko wokół się zieleni. Natura wtedy świetnie inspiruje do robienia zdjęć.Patrzę wtedy optymistycznie na życie, wszystkie problemy widzę w lepszym świetle lub w ogóle się nimi nie przejmuję. Uwielbiam wyjść wiosno rano na dwór, zamknąć oczy i oddychać świeżym wiosennym powietrzem. Co raz dłuższe wieczory to dobra okazja na spacery, które uwielbiam! Rano budzi mnie słońce i nawet pobudka o 7 rano nie jest tak straszna jak zimą, bo aż chce się wstawać. Robi się ciepło i można zrzucić kozaki, ciepłe kurtki i założyć lżejsze ubrania. Można wyjść w trampkach i nie zakładać tony ciepłych ciuchów, żeby po prostu wyrzucić śmieci czy iść do osiedlowego sklepu. Wiosna to dobra pora, na początki biegania - wiem po sobie, co prawda zaczynałam biegać już w maju tamtego roku, ale bieg w zimę mnie wykańczał. W dodatku - rolki, ogólnie ruch na świeżym powietrzu to to co lubię :) Czekam tylko, aż wiosna na dobre się rozkręci i będę mogła jeść świeże warzywa z ogródka babci! Wiosna jest piękna i jest najlepszą porą roku, zwłaszcza wtedy kiedy jest słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubo moja Wiosno !
    miej oczy wpatrzone w ten jeden mały ale tak widoczny kwiatek..
    ciesz się każdym nowym listkiem i pąkiem na gałązce...
    budź się do życia jak zwierzęta i rośliny..
    stawiaj sobie w życiu nowe cele..i rozwijaj się...
    jak kropla deszczu dotknij i zostaw po sobie ślad..

    Zrzuć z siebie pierzynkę z zimowej pory..
    otwórz drzwi i serce..zrób porządek..
    może akurat ktoś sprawi że poczujesz wiosnę jako te lekkie motylki w środku..

    Zestaw A
    e-mail madzia_madzia88@interia.pl





    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!!!
    Obserwuję Twojego bloga od prawie roku a to mój pierwszy komentarz :))

    Po pierwsze: bardzo Ci dziękuję za wszystkie posty, dzieki nim mam włosy "do stanika" a wcześniej jak tylko urosły do łopatek to tak się niszczyły, że musiałam je znowu obciąć... Dzięki Tobie zażegnałam tę smutną tradycję :))

    Po drugie: czy mogę wziąć udział w konkursie jeśli nie mam konta na facebooku? Po prostu nie mam konta z/w na wykonywaną pracę. Mogę np. poprosić siostrę albo przyjaciółkę o polubienie? Zależy mi aby wziąć udział w konkursie.
    Bardzo proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, obserwując bloga jako Edyta H, lubiąc FP pod pseudo-artystycznym pseudonimem Edyty Hendzel, a jeśli by była taka opcja, to z chęcią w razie W przygarnęłabym zestaw z cudowną literką A (swoją drogą: wiesz, jakie jest najpiękniejsze kobiece imię? To kończące się na literkę 'a')

    Wiosno ma, wiosno, z wszelkich pór roku
    Najbardziej wkurzająca, denerwująca, ciemień ludzkich pomroku!
    Ku Tobie ta oda, o Pani litościwa,
    Bądźże mi, Nędzniaro, czasem litościwa!
    Ja Ciebie tak lubię, Ty mendo okrutna,
    Ale narzekać i tak będę, bo taka jestem butna.
    Blond Piękność (och nie, nie Ty, Wiosenko)
    Zadała pytanie: Co w tej wiośnie lubisz, mała panienko?
    Trzeba odpowiedzieć jakoś w miarę zgrabnie,
    Bo jedno faux-pas - siup! Nagroda przepadnie.
    Cóż jest w Tobie, paskudko deszczowa,
    Że przy Tobie każda inna z pór roku pod płaszczem się chowa?
    Że multum alergii na biedaczyn stado zsyłasz?
    Że przez przesilenie co rok do łóżka ledwo żywą mnie posyłasz?
    Że przez zmiany pogody chodzę jak zombie zmięta,
    Bo o tabletkach na bóle za rzadko pamiętam?
    Cóż... jedna rzecz, jedna, za którą Ci wybaczam
    I nie będę nad Twoją paskudnością więcej rozpaczać
    Zdarzyło się to razu pewnego
    Dnia wiosny juwenilnego
    Marca dwudziestego pierwszego
    Powiewem Twej boskości, prawie że sakralnej
    Zawitałam Ci ja w podwoje scholi parafialnej.
    Weszłam jako objawiona piękność, w blondzie oraz glanach
    Chyłkiem po cichu, nie mając wiele w planach
    Poznałam Ci ja, biedaczyna, mała dziewczyna
    Z bajki Księcia - może nie na koniu, błoto - taka to przyczyna.
    I niczym Artemis Adonisa swego
    Po polach, łąkach, lasach za zwierzyną ganiającego
    Zakochałam się, ja! Metal-girl, nie wierzę
    Co różu nie założy - prędzej się powieszę!
    Poznałam Ci ja, Artemis, Adonisa swego
    W aromacie róż. Z puszki. Dezodorantu rossmanowego.
    Tyle w Tobie lubię, Wiosno zielona,
    Żeś mnie rozkochała niczym pomylona...


    OdpowiedzUsuń
  28. co najbardziej lubicie w wiośnie i dlaczego?

    W wiośnie lubię to, że jest taka jak ja. Po zimie obie jesteśmy ospałe, powoli stawiamy swoje pierwsze wiosenne kroki, rozkwitamy z każdym dniem zapuszczając coraz więcej pęków pozytywnych emocji. Jest w nas coraz więcej ciepła, radości oraz pozytywnego nastawienia do wszystkich żywych organizmów. Przyciągamy do siebie coraz więcej osób, pomagamy kwiatom i roślinom dorastać. Cieszymy się chwilą.

    Kocham Wiosnę bo Wiosna to ja :)
    Wybieram zestaw B
    Mój mail: mjarmuzewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. W wiośnie najbardziej lubię to, że wszystko rodzi się na nowo do życia, ja także. Wiosna jest dla mnie pretekstem do zmian, zrobienia listy postanowień marzeń i planów. Cieszy mnie to, że na dworze jest cieplej i dzień jest dłuższy. To jedyna pora roku, która nastraja mnie aż tak pozytywnie, wręcz tryskam energią. Zawsze kiedy tylko wiosna się zaczyna, zaczynają się również wielkie porządki. Sprzątanie generalne całego domu i oddawanie potrzebującym wszystkiego co jest nieużywane. A jakby tego było mało w wiosnę obchodzę urodziny i mój kolorystyczny typ urody to też wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham wiosnę pomimo:
    - "niemiłego zapachu" (nie chcę być wulgarna i pisać smrodu ;), mieszkam na wsi a wiosna to czas kiedy mój sąsiad nawozi pole autorsko opracowaną gnojówką. Za jej super skład otrzymał nawet unijny certyfikat. Co roku udoskonala jej skład, a ja co roku myślę o przeprowadzce. Całe szczęście, że pomidory otrzymane w ramach zadośćuczynienia są pyszne.
    - Piłka znów jest w grze. Liga mistrzów i Ekstraklasa budzi się ze snu zimowego. Filmowe wieczory z moim mężem zamienić musimy na "90 minut pasjonującej rozgrywki". W TV królują mecze a ja udaję, że wiem co to spalony.
    - Moja kotka szaleje. Raczej jej hormony. W sumie cieszę się, że taka z niej laseczka. Z drugiej strony kici adoratorzy są bardzo uciążliwi. Widząc jak Pola tyłkiem szoruje po dywanie, bliska jestem wizyty u lekarza i pozbawienia jej kobiecości.
    - W parkach, galeriach handlowych i kawiarniach pełno jest wagarowiczów. Do nic w sumie nic nie mam, zazdroszczę im swobody i beztroski. Wiele lat temu ja w podobnych okolicznościach po raz pierwszy poczułam smak pierwszego piwka, czy gdzieś jeszcze kupić można EB?


    Kocham wiosnę za eksplozję barw, kolorów i dźwięków :)
    Na FB obserwują jako Sylwia Nowak. Ucieszę się z każdego zestawu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Aha i mail:
    martus28332833@op.pl
    Bez odbioru

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię wiosnę, ponieważ mogę codziennie obdarowywać żonę świeżymi tulipanami i żonkilami z naszego ogrodu.
    Na FB lubię jako Paweł Serafin
    twister43@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Siedzę na ławce w parku z książką, już nie muszę się bać iż śnieg nie pozwoli mi usiąść. Wokół mnie kwitną kwiaty: czerwone,biały,zółte, fioletowe...Drzewa kwitną, wszędzie pachnie kwiatami, a nad moją głową śpiewają ptaki.Czuję słodki zapach deszczu. Wracam do lektury wciągającej książki, z drzewa spada płatek i tworzy zakładkę dla mojej książki, robi się coraz ciemniej,oh szkoda iż już nie mogę czytać.Pierwsze leniwe krople spadają mi na włosy i nos, chyba muszę wracać do domu ;p
    Obserwuję jako: Blood Angel
    Lubię na fb jako : Jeanne Chan
    Wybieram zestaw: B

    OdpowiedzUsuń
  34. W wiośnie najbardziej lubię ten stan przebudzenia.Kiedy każdy jeszcze małymi, leniwymi kroczkami budzi się do życia. To dobry czas na nowy rozdział w życiu, nowy początek.
    Obserwuję jako: Justyna K.
    Lubię na FB jako Justyna Klusek
    Wybieram: zestaw A :)
    e-mail: tinka_22@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmysły rozpala pierwszy dzień wiosny,
    Mąż mój od rana bardziej radosny
    Mruczy pod nosem śpiewne piosenki.
    Cały pojaśniał od tej wiosenki!
    Wzrokiem otula mnie pożądliwym,
    A za godzinę bardzo szczęśliwi
    Setką prujemy w kierunku lasu,
    By przygotować piknik zawczasu.
    Pusta polana, słońce gorące,
    A nasze ciała tak gorejące,
    Że nie będziemy czekać ni chwili.
    A zawstydzonych kilka motyli
    I kilka ptaszków na niskiej sośnie
    Wie, że ten widok zawdzięcza wiośnie!

    Lubię jako Elżbieta Świtulska
    Wybieram zestaw A
    e-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. We wiośnie lubię wszystko, bez wyjątku. Mogłabym się zachwycać każdym szczegółem ale dziś stawiam na zapach. O tym będzie. Zimą wszystko obumiera a jedyne co nasz nos odczuwa, to mróz i woń gili spływających po nim. Więc czekamy z utęsknieniem na pierwsze wiosenne aromaty kwiatów i nie tylko. Ja również czekam, a mój nos pochłania przeróżne zapachy, jakie? Wiosna... to za pewne nie tylko dla mnie najpiękniejsza pora roku. Śnieg topnieje, naszym oczom ukazuje się to czego jesienią nie zdążyliśmy posprzątać. Życie budzi się a w nasze nozdrza uderza niezbyt przyjemy zapach psich odchodów, zeszłorocznych liści, śmieci. Ale ja nie o tym, uspołecznię ludzi innym razem. Do sedna. Jaki zapach kojarzy mi się z wiosną? Jest to zapach mojego roweru, którego "odgarażowuję", czyszczę, poleruję, tuninguję co rok inaczej. Więc jest to zapach jakiegoś płynu, smaru. W między czasie trąci mnie też zapach mojej świeżo wypranej kurtki, na rower rzecz jasna. Tutaj pachnie już zdecydowanie lepiej, jakoś kwiatowo, bo kąpiel w płynie do płukania. Potem gdy już wreszcie udaje mi się odbyć pierwszą wiosenną podróż, czuję taki nachalny, słodkawy zapach kory drzew, ziemi. Tak dobrze główkujesz, ta wycieczka jest po lesie. Wracając, nad stawem zrywam bazie, które pachną troche nieśmiało, delikatnie, niczym szczególnym. Czym jeszcze pachnie wiosna ? A no mokrym psem, który równie jak jego właścicielka cieszy się z pierwszego wiosennego deszczu. Chyba właścicielom czterołapnych stworów nie muszę tłumaczyć. Ale jak ktos nie wie, to niech sie cieszy, że nie wie, tyle. Pachnie pierwszym ogniskiem, na które zaprasza się całe rodziny, sąsiadów. Smaży się kiełbaski na coś węglopodobnego a potem udaje, że smakuje. No bo szwagier zaprosił głupio powiedzieć inaczej, a że się zagadał cżłowiek dyskutując o łożyskach do swojego nowego Tico i spalił, to trudno, tym pachnie. Osobniki, spacerujące po wsi a może i nawet trafi się, że ktoś tam mieszka tak jak ja, wiedzą czym to pachnie. Jak się okres polowy zaczyna i sieją te cuda na kiju, fetor nawozów. A wiosna w mieście ? Spaliny, dym papierosowy, a jak ludzie z tej okazji częściej decydują się na negliż, to i potem zajeżdża. Zostając w klimacie miasta, warto przejechać się koło myjni, ale brońboże nie po to, żeby myć swoje cacko, bo kolejka dłuższa niż w Bierdonce w piątkowe wieczory, jak rzucą mięso za 2.99zł, z jedną czynną kasą. Ale po to, żeby poczuć te chmury kurzu i fale zapachów nabłyszczaczy do aut, no chyba że myjnia jakaś licha to sama woda leci na każdym programie, więc strata czasu na wąchanie. Mogłabym tak pewnie wymieniać i wymieniać, aż każdy łącznie ze mną zacząłby siwieć, bo wg Wikipedi wiosna astronomiczna trwa ok 20 marca - 22 czerwca. To kupa czasu chyba. A każdego dnia życie znów rozkwita po nocy na nowo i pachnie inaczej, w zależności od tego co/kto akurat nas otacza. I to jest piękne i to w niej lubię.

    Obserwuję jako: Dorenn
    Obserwuję w Google+ jako: Panna Dorenn
    Mam w Bloglovin jako: Dorenn, http://www.bloglovin.com/dorenn
    Lubię na FB jako: Dorota W
    E-mail: dorenn@wp.pl
    Wybieram zestaw: B

    OdpowiedzUsuń
  37. W wiośnie uwielbiam tą delikatność... Czuje się jak mała dziewczynka, znów mogę wybiec na zieloną soczystą trawę, kolorowe motyle zatańczą ze mną na łące, słońce ogrzeje zmarzniętą zimą skórę. Wiosną znów zaczynam wierzyć, że wszystko będzie dobrze, a złe i ponure dni zostaną schowane przez lekki wiaterek w zakątkach mojego umysłu. Jeśli jednak pojawią się chmury ciemne i straszne... Będę wiedziała, że jeśli wybiegnę na ten deszcz, zmoknę i przejdzie mnie lekki dreszcz, a pomimo to będę się uśmiechać to znaczy, że i serce zostało uleczone w tych magicznych kroplach. Wiosna to czas kiedy wszystko zaczyna żyć na nowo, kiedy każdy człowiek powinien duchowo żyć na nowo.

    Lubię na Facebooku jako: Tatiana Szymkowycz
    E-mail: evedarkx@gmail.com
    Wybieram zestaw: A

    OdpowiedzUsuń
  38. Matka Natura musiała użyć miksera
    By mogła powstać wiosenna atmosfera.
    Nieopatrznie zmieszała śnieg i szczyt góry,
    deszcz i bociany, słońce i chmury.
    Eksperymentowała także z kolorami:
    Co da połączenie zieleni z krokusami?
    Namówiła nawet czas, by niósł nadzieję,
    która najtwardsze serca skruszeje.
    Szalony wiatr energię nam niesie -
    staje się kompanem w naszym sukcesie.
    Wiosna to taki dzień po długim śnie-
    wszystko jest nowe, wszystkim cieszę się!

    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    lubię na FB: Mariola Wiś..
    obserwuję jako Mariola
    wybieram zestaw A

    OdpowiedzUsuń
  39. W wiośnie lubię najbardziej spanie z uchylonym lufcikiem, być budzona przez śpiew ptaków zza okna, jeść bez pospiechu jajecznicę ze szczypiorkiem na patio oraz to, że gdy wracam do domu po szkole świeci słońce, drzewa uginają się pod pączkami, a zapach kwiatów umila mi spacer...
    Wiosną mam zawsze więcej wigoru i ochoty, np na pielęgnację ciała czy włosów podczas relaksujących kąpieli :) Wiosna to idealna pora roku na odnowę biologiczną ciała i ducha :P
    Dodatkowo na wiosnę mam urodziny :D
    Wybrałabym zestaw A

    Mój mail: klopsia@spoko.pl
    Lubię na FB jako: Julia J.
    Obserwuję bloga jako: Julka

    OdpowiedzUsuń
  40. W wiośnie najbardziej uwielbiam.... moje dobite trampki, których 24 centymetry długości nieustannie towarzyszą mi podczas każdej z wiosennych chwil. Odkrywają we mnie sprintera, gdy biegnę na przystanek i wciąż mam nadzieję, że za chwilę cofnę się w czasie. Gdy jednak uda wstać mi się na czas, celebruję każde śniadanie poszukując nowalijek i korzystając z kulinarnych rozwiązań podpowiadanych przez czarującą wiosnę.
    Wiosną odkrywam też w sobie ducha wolności, działa ona na mnie ożywczo, motywująco, stać mnie na więcej, więcej od siebie wymagam, tak jakby ta ilość, ale i delikatność słońca działała na mnie jak jakiś eliksir, paliwo życia. Obieram nowe kierunki, podróżuję auto-stopem, wędruję palcem po mapie, by za chwilę rysować palcem po hiszpańskim piasku, przestaję marzyć o Gruzji - zabieram się za jej eksplorowanie.
    Ta magiczna pora roku wywołuje we mnie ogrom pozytywnych emocji i ja sama staję się wrażliwsza na wszystko co mnie otacza. Na zapachy, które emanują swoją świeżością i roztaczają pozytywny czar. Świeżo zerwany bez, słodki zapach kwitnącej wiśni, babciny szczypiorek, zapach powietrza po burzy, bluzy po ognisku. Błękit nieba, spokój jeziora, zielona trawa jeszcze nasączona rosą, te moje dobite trampki i uśmiechnięta buzia z pierwszymi piegami sprawiają, że co roku mam ochotę przedłużyć ten okres świeżości... Całość tego niezwykle żywotnego okresu dopełnia widok mojego wylegującego się kota na parapecie, który każdym milimetrem swojej sierści wyłapuje kojące promienie słoneczne.

    Mój e-mail: magdalenarzeznik20@gmail.com
    Lubię fb jako: Magdalena Rzeżnik
    Obserwuje jako: Magdalena Rzeżnik
    google+ jako: Magdalena Rzeżnik
    ;)
    Wybieram zestaw A :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiosna to dla mnie czas, w którym wszystko się budzi do życia, łącznie z moją siłą i motywacją do walki o lepszą siebie. To czas, w którym nie szukam wymówek, ale rozwiązań. Każdego wiosennego dnia poprawiam sobie samopoczucie, a otaczająca aura sprzyja przypływowi energii. Wyznaję zasadę, że "jeden dobry trening dzieli mnie od dobrego samopoczucia". Znajduję w sobie zaparcie, siłę walki i ćwiczę w zaciszu domowego kąta. W weekendy uwielbiam wybierać się na wiosenne spacery z ukochanym, bo tylko wtedy mamy więcej wolnego czasu dla siebie. Podnosi on poziom serotoniny w organizmie i doskonale relaksuje. Do tego te spalone kalorie - rewelacja! Wiosna to idealny czas, aby zacząć jeść zdrowiej i bardziej kolorowo, dzieki temu czuję się lekka jak piórko. Odżywiam się zdrowo i mój organizm się nie buntuje, przez co moje samopoczucie jest cały czas na najlepszych obrotach.


    dobiezka@o2.pl
    Lubię jako Marta Dob.
    obserwuję jako dobiezka

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię wiosnę, ponieważ wiosną poznałam mojego Męża i wiosną zaowocowała nasza miłość, aby w Walentynki na świat mógł przyjść nasz synek Oskarek

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.