środa, 12 lutego 2014

O koszulkowym projekcie - T-shirt włosomaniaczki - edycja mocno limitowana :)

Pewnego dnia (nie dalej jak w poniedziałek) obudziłam się z pomysłem... projektu koszulki, jednak bardzo nietypowej, bo autorskiego t-shirtu włosomaniaczki :) I tak niedługo później projekt był gotowy, a dziś koszulki są już ze mną. Najpierw informacja pojawiła się na facebooku, ale postanowiłam, że post tym koszulkom- też się należy! I jest :)

Project is done! - autorska koszulka włosomaniaczki :)



    Na razie koszulki są 3, jedna dla mnie, dwie dla was :))
    Już wkrótce na blogu pojawią się więc okazje, żeby je zdobyć!:)

    Byłybyście chętne na więcej modeli koszulek? :)

    61 komentarzy:

    1. Pisałam już, ale napiszę jeszcze raz - genialne! :))

      OdpowiedzUsuń
    2. Ale super!!!! jeszcze mogła by być koszulka z hasłem jestem włosomaniaczką i dobrze mi z tym!!! heheheh gdzie taka można kupic???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Natalia - pomyślę!:) Koszulek kupić nie można (przynajmniej na razie) :) Jeśli pomysł się przyjmie... :)

        Usuń
      2. Też byłabym za takim hasłem :D

        Usuń
    3. Świetna jest!! :D I te berło - czy ja dobrze widzę, że to TT? xD

      OdpowiedzUsuń
    4. Boska jest! :)
      Ja i moja fryzura nie mieścimy się w rozmiar M jednakowoż.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Henri, na razie wybrałam jeden rozmiar standardowy, ale na moje oko to takie M, które może się dopasować zarówno w górę jak i w dół :)

        Usuń
      2. Ja sie trochę rozmiaru M jednak boję. Drogi Małżonek zrobił mi wymarzoną koszulkę właśnie M, i wyglądała na dużą (jak na damskie M) i okazało się, że jest przymała. Bu :(

        Usuń
    5. Zooobacz :) http://www.cafepress.com/beyondclassiclength

      OdpowiedzUsuń
    6. Fantastyczny pomysł :) Napis jest rewelacyjny jednocześnie bardzo motywujący, ponieważ faktycznie to my jesteśmy królowymi naszych fryzur pasuje to do powiedzenia ,, Jak nas widzą tak nas piszą,, :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ja mam plan stworzenia sobie w wakacje trzech koszulek z napisami w moim stylu. Ale takiej bym nie zrobiła!

      Co ona trzyma w dłoni. To jest TT. Ale czy to jest TT a'la statua wolności?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To chyba raczej "berlo" ;) Jest korona, to i berlo krolowej musi byc :)

        Usuń
      2. Bardzo sympatyczna koszulka dla Wlosomaniaczek, na lato jak znalazl :) Niestety rozmiar M, jest troche (o jakies 2 nr) na mnie za duzy ;)

        Usuń
    8. Wow! Koszulka jest śliczna! Chciałabym taką jedną...

      OdpowiedzUsuń
    9. Wydaje mi sie, zę zamiast TT powinna być normalna szczotka lub grzebień.. bo dla kogos niezorientowanego może to dziwnie wyglądać xD.

      OdpowiedzUsuń
    10. a wersja dla brunetek?? będzie:))

      OdpowiedzUsuń
    11. genialna!!! powinnaś zrobić więcej takich :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Fajna grafika na koszulce. Gratuluję pomysłu :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Świetny pomysł :)! Oczywiście jestem chętna na zdobycie takowej i na zobaczenie kolejnych projektów, jeśli jest taka możliwość, super to wygląda :)!

      OdpowiedzUsuń
    14. Genialna jest ta koszulka. Z chęcią bym taką przygarnęła. : )

      OdpowiedzUsuń
    15. tt jako berło, geniuszu! :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Na pewno nie będzie mojego rozmiaru, a też bym chciała! :(

      OdpowiedzUsuń
    17. O jaa! genialne te koszulki! szkoda, że tylko 2 :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Rewelacyjne są te koszulki! :D

      OdpowiedzUsuń
    19. Jaka urocza! Marzę o takiej, hehe <3

      OdpowiedzUsuń
    20. prze genialna! nosiłabym! :D

      http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    21. Świetna ta koszulka ! Bardzo mi się podoba :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie, super! :)

      OdpowiedzUsuń
    23. Piękna ta koszulka! :) Miałaś genialny pomysł! :) Gratuluję Ci :) Chcęęę taką bluzeczkęęę!!! :):):)

      OdpowiedzUsuń
    24. Świetne są ;D.
      Nowe modele jak najbardzirj mile widziane!

      OdpowiedzUsuń
    25. Jest boska ! :D
      Chcę ją :o

      OdpowiedzUsuń
    26. świetny pomysł :) ! genialne - piękny wzór

      OdpowiedzUsuń
    27. wzór śliczny włosomaniaczy :D jak królewna złotowłosa xd

      OdpowiedzUsuń
    28. proszę! załatw mi taką koszulkę. plis,plis!

      OdpowiedzUsuń
    29. Bardzo fajny pomysł, ale po pierwsze w żadne M się nie zmieszczę, bo M to nosiłam tylko jak miałam niedowagę. I wyjdzie moja nerwica natręctw, bo tak jak grafika jak najbardziej mi się podoba, tak brak ogonka w Ą (bo jestem królową, a nie jestem królowa, prawda?) strasznie mi przeszkadza.

      Niemniej sam pomysł przedni i mam nadzieję, że będą kiedyś takie koszulki w wersji rozmiarowej: namiot.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. fightthedull jest ą tylko mała kreseczka - taka czcionka ;)) A rozmiary - będą będą i mniejsze i większe :)

        Usuń
      2. A to przepraszam, nie wyłowiłam jej. Nerwica ustępuje. A ogromne będą? :D Mam bardziej ogromny niż większy :)

        Usuń
      3. zrobię co w mojej mocy żeby XL też dotarło :)

        Usuń
    30. Ale super - gratuluję pomysłu ;-) chętnie bym taką założyła ;-D

      OdpowiedzUsuń
    31. O kurcze, super są! Chętnie bym taką nosiła :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Piekne kolory, na wiosne bomba:) marta.T

      OdpowiedzUsuń
    33. Chyba jestem na to za stara, bo nie czuje tego pomyslu. Lubie dbac o wlosy ale to juz przesada z lekka ;)

      OdpowiedzUsuń
    34. koszulka wygląda ciekawie :) ja bym wybrała taką w wersji do spania! :D
      pozdrawiam, A

      OdpowiedzUsuń
    35. CUDOWNA! jestem jak najbardziej chętna, dajcie znać czy będzie można taką kupić :)

      OdpowiedzUsuń




    Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
    Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.