wtorek, 4 lutego 2014

Wtorkowe Inspiracje Tematyczne - LIFESTYLE: Walentynkowy prezent LAST MINUTE - Kupony miłości [6]


Przed ostatnim dniem chłopaka Paula z One little smile podrzuciła naprawdę świetny pomysł na prezent - last minute, który ja (po przetestowaniu - sprawdziło się!:)) mogę wam także śmiało polecić na tegoroczne walentynki! - KUPONY MIŁOŚCI :)

Cała sprawa z kuponami ma się tak, że tworzymy wybrany szablon, malujemy go, ozdabiamy na ile umiejętności i wyobraźnia nam pozwalają i wypełniamy dowolnym tekstem. Mogą to być zarówno prezenty "materialne" - u mnie jeden z kuponów oferował wyjście na pizzę na koszt partnerki ;) - jak i "niematerialne" - typu dwadzieścia buziaków, czy zakończenie kłótni klaśnięciem w dłonie :))

Tak naprawdę jedyny czas jaki nam zajmie przygotowanie takiego nietypowego prezentu to kwestia jednego obrazka oraz wymyślenia kilku bądź kilkunastu haseł i wybranie się do najbliższego punktu ksero w celu wydrukowania kuponów na grubszym, ciekawszym papierze, a jeśli macie drukarkę laserową to prawdę mówiąc nie musicie ruszać się z domu :)

Zdając sobie sprawę, że nie każda z was złapała bakcyla grafiki przygotowałam dla was 4 przykładowe kupony w różnych kolorach do pobrania, prosto do wydrukowania :)

Moje kupony wyglądały właśnie tak:

Linki:
Inne posty z serii WIT (Wtorkowe Inspiracje Tematyczne): 

27 komentarzy:

  1. świetny prezent i ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kupony to naprawdę świetna sprawa! Przygotowałam je na urodziny mojego Lubego w grudniu - był zachwycony!! Cóż, moje kupony nie były nawet w połowie tak ładne jak Twoje, ale przecież liczą się chęci ;) Teraz skorzystam z Twoich wzorów, na pewno będą się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawny pomysł, chociaż ja bym go wykorzystała raczej jako dodatek do prezentu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co tam wrzucisz:) u mnie były np. Zakupy w empik na koszt partnerki :))

      Usuń
    2. Zabawny pomysł? Dokładnie! Najgorzej jak sam sobie dodrukuje bonusy:P

      Usuń
  4. biorę się do roboty :) jaka to czcionka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam takie kupony od mojego ukochanego na 18 urodziny, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taki pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz już wiem czym obdaruje Ukochanego w Walentynki. Dzięki za ten post. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł, chociaż mój ukochany już powiedział co chce ode mnie dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł:)) Czuję, że wydrukuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł :) Zainspirowałaś mnie , mój mąż takie dostanie, ale będzie radocha :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł :D Już wiem co sprezentuje mojemu miśkowi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój dostał je w zeszłym roku, cieszył się jak mały dzieciak:p W tym roku dostał już GTA na play station 3, zniknął na kilka godzin przez pierwszy tydzień, teraz trochę przystopował uf....

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeeeeeeeeeej ! slicznie wyglada;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra pomysł :D chyba skorzystam jako dodatek do prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Fajny gadżet na ostatnią chwilę. ;) Takimi prezentami żadna para nie pogardzi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Jeśli uda mi się stworzyć takie kupony to mój Luby na pewno je dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł:) możesz powiedzieć jak takie coś zrobić?...aby wyglądało tak efektownie jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, próbuję zrobić ale w punkcie 3 ostatnia czynność tj zaznaczenie----> nic....nie mam takiej opcji. a dwa jak dodawałas tekst?
    prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kupony zrobione zostały nie w GIMPIE, a Adobe Illustrator, który jest nieco bardziej zaawansowany, ale za to GIMP darmowy i łatwiejszy w obsłudze. Jeśli problemem jest dodawanie tekstu możesz spróbować przykleić obrazek do Worda i tam dodać tekst (polem tekstowym z przeźroczystym tłem :)

      Usuń
  19. Już widziałam te kupony i nawet mam gotowe zapisane na komputerze, jedynie muszę je wydrukować na czas. Dla mnie sprawiło to wielką frajdę, takie wymyślanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupony są świetne! ...ale były rok temu... CO TERAZ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uratowałaś mi życie!!! :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.