niedziela, 29 września 2013

Blondregeneracja prywatnie - Baltkowy zawrót głowy i powrót na uczelnię

 Dzisiaj chciałam pokazać wam trochę Baltkowego zawrotu głowy - czyli jestem wszędzie, szukaj mnie :)) 

Baltazar najbardziej lubi brzozowe gałązki, na które ciągle się czai, a które aktualnie zdobią mój mały kawowy stolik. No i na którym (jak można się domyśleć) co raz częściej bywa :)). Poza małym kłopotem jaki sprawia wszystkim domownikom ze swoim umiłowaniem do wskakiwania na łóżko (co możecie zobaczyć na 4 zdjęciu) to sprawia też wiele radości i wzbudza 200% sympatii wszystkich przybyłych gości :) - jest bardzo towarzyski!
Poza tym... jutro mój pierwszy uczelniany dzień na kolejnym semestrze. Uffff... życzcie mi powodzenia, bo lekko się już rozleniwiłam.


Miłego tygodnia :*



21 komentarzy:

  1. słodziutki jest! mój Charlie (czarno-biały, holenderski) uwielbia bieganie i głaskanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodziak! ;D Zawsze śmiszy mnie jak one się tak rozkładają beztrosko na ziemi. Ja mam istną śnieżną kulkę;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo! Miałam królika przez osiem lat, odszedł w spokoju i mam nadzieję szczęściu ze starości...uwielbiałam go i Twój też jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób kiedyś dłuższy post o nim ;) Ostatnio oglądałam w zoologicznym króliczki miniaturki baranki i się ZAKOCHAŁAM! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny! :D
    ja mam rudego Dżordża z białym brzucholem, dwu i pół-latka, szalonego jeszcze, ale już spokojniejszego, niż na początku. też kocha wskakiwać na łóżko. niestety czasem kocha też zostawić po sobie mokre pamiątki, ale taki jego niewykastrowany urok :P
    wielu wspaniałych chwil Wam życzę i pogłaskaj go tam, gdzie najbardziej lubi ode mnie : ))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Mąż chciałby mieć królika, ale odpowiadam mu, że nie będziemy w domu tworzyć łańcuchów pokarmowych (mamy psa) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowienia dla Baltazara ;) Jest świetny! No i powodzenia na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodziak! :)
    Powodzenia na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć takiego tylko podpalanego :)
    Są urocze !!
    Kiedyś na pewno zaopiekuję się takim ;)

    pozdrawiam
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam kroliczka, w sumie to juz od kilku lat(ma cos kolo 6). :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa, jaki słodziak!!! I piątka, bo też dziś miałam pierwszy dzień na uczelni. A tak bardzo mi się nie chciało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jakie cudo...
    Aż chce się macać monitor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochany futrzak, moja puchata kuleczka odeszła miesiąc temu;(

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.