poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów cz. VIII oraz paczuszka od Mariza

Dzisiaj bardzo krótki tygodniowy przegląd blogów :) - Dlaczego taki? Bo chyba większość blogerek wyjechało na wakacje i błogo właśnie odpoczywa regenerując siły :)) Nie wiem czy Wy także to zauważyłyście, ale w blogosferze postów pojawia się sporo mniej niż zazwyczaj.

Every Cake You Bake - Lody porzeczkowe [klik]
Nie dość, ze sam przepis zrobił mi niemałego smaka to jeszcze Komarka jak zawsze raczy nas przepięknymi, barwnymi zdjęciami. Przepis lodowy jak najbardziej na czasie, zamierzam wypróbować, w któryś z wolnych weekendów. Powiedzcie same... czy lody z czarnej porzeczki nie wyglądają pysznie? :)
Lagoena - o pielęgnacji nie włosomaniaczki [klik]
Bardzo trafny post, który przyda się na pewno wielu wielu dziewczynom - skupia chyba większość najważniejszych pomysłów/sposobów pielęgnacyjnych, które naprawdę warto przetestować. 

Imprevisivel - o popularności bloga dla początkujących [klik]
Czy popularność bloga jest w ogóle ważna? Pewnie tak, dla większości przede wszystkim motywująca. Imprevisivel pisze nam o tym jak zdobyć zaufanych obserwatorów, a przy okazji nie narazić się większej ilości blogowych koleżanek. Dla mnie osobiście komentarze zapraszające bloga są najbardziej... odpychające :) 

W mojej łazience sporo nowości, a to jeszcze nie koniec :)) Dzisiaj jednak chciałam pokazać wam produkty Mariza, które dostałam od pani Angeliki z Klubu Mariza :) Zdjęcie można powiększyć.


Po pierwsze odżywka do włosów Mariza awokado i jedwab - jestem jej niezmiernie ciekawa, ponieważ ostatnio poza odżywką Skin Blossom nie używam żadnej innej. Aktualnie moja pielęgnacja opiera się przede wszystkim na maskach i olejkach. 
Po drugie krem nawilżający z awokado - krem jest lekki, wydaje się być typowo na dzień pod makijaż. Mam nadzieję, że się sprawdzi  na mojej wymagającej i dość suchej skórze. Ten przeznaczony jest właśnie do cery suchej oraz normalnej [link do produktu]
Do kompletu kuracji wraz z kremem - maseczka do twarzy z kwasem hialuronowym i algami. Także nawilżająca :) Dwa górne zdjęcia to krem do stóp kojąco-odświeżający, a także przyspieszający opalanie olejek - szkoda, że nie dostałam go przed wyjazdem :)) Mam jednak nadzieję, że słonko dotrzyma i będę miała okazję go jeszcze wypróbować. 

Do tej pory korzystałam przede wszystkim z niezawodnych cieni do powiek Mariza w naprawdę dobrych cenach i nigdy się na nich nie zawiodłam. Dlatego tym bardziej jestem ciekawa jak sprawdzą się inne produkty :) Miałyście okazję wypróbować?

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nie korzystałam z kosmetyków tej firmy,ale jestem ich bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Narobiłaś mi mega smaka na te lody i z chęcią tam sobie zajrzę jak załapię trochę energii ''do roboty'' :D Co do tej firmy to ja miałam 3 kosmetyki i trochę się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szkoda, wszystkie trzy? Mam nadzieję, że u mnie to się nie powtórzy :) Dziś pierwsza próba maseczki, na razie nie jest źle :)

      Usuń
    2. Nie miałam żadnego z Twoich więc mam nadzieje , że Ty na buble nie trafiłaś. Ja miałam krem do twarzy , błyszczyk i krem do rąk :D

      Usuń
  3. tak się składa, ze 2 ostatnio polecone przez Ciebie posty też uważam za najlepsze w tym tygodniu ;) Miło z Twojej strony, że dzielisz się nimi z obserwującymi Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam odżywkę Marizy, ale z aloesem, jednak okazała się silikonowym obciążeniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Doszla mi dzis taka sama odzywka :D. Olejek mialam i sprawdzal sie u mnie. Mam blada skore, ciezko sie opalam a mimo wszystko przyspieszal opalanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi, że znalazłam się w Twoim zestawieniu :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą odżywkę do włosów i sprawdziła się całkiem nieźle, ale szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem działania tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam styczności z tymi kosmetykami, chętnie poczytam recenzję :) dziękuję, za polecenie blogów, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ;)
    zapraszam do siebie : http://beautiffulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory miałam stycznoś tylko z kilkoma produktami ale mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość bliższego zapoanania się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, ze kremy z awokado bardzo fajnie działają zwłaszcza jako baza pod make-up. Chociaż do skóry suchej jak moja to od lat używam Flosleka, bo jeszcze się na nim nie przejechałam, ale chętnie spróbowałabym jakieś nowości, bo jak to kobieta jestem lasa na każde kosmetyczne nowości :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.