czwartek, 4 lipca 2013

TAG Dumna Kobieta / oraz małe zakupy - Gliss Kur OIL NUTRITIVE - czyli maska widmo ;)

Zdjęcie nie jest banerem, a jedynie moim urozmaiceniem odpowiedzi :)

Zaproszona do zabawy zostałam przez Puszysławę, za co bardzo dziękuję, bo odpowiedź na Tag okazała się nie małym wyzwaniem i zmusiła do refleksji :)

Regulamin:
 Napisz, kto zaprosił Cię do zabawy i odpowiedz na pytania, 
zaproś do zabawy co najmniej 5 bloggerek.

1. Co dla Ciebie znaczy fakt bycia kobietą? Czy to w ogóle dla Ciebie coś znaczy? Bycie kobietą to przede wszystkim jest dla mnie wielkie codzienne wyzwanie. Nie wiem dlaczego, ale bycie mężczyzną wydaje się być dużo prostsze. Kobieta musi być przede wszystkim wszechstronna, wiedzieć więcej i widzieć więcej aby doceniano ją tak samo jak mężczyznę. Bycie kobietą to bycie żoną, matką, przyjaciółką, pielęgniarką, psychologiem, nauczycielką (…) na pełny etat. Mimo to – jest ciekawie, bo zawsze coś się dzieje.


2. Jaką wartość ma dla Ciebie Twoja kobiecość?

Kobiecość to piękno. Piękno to odpowiedniość, ozdobność, gracja. Kobiecość to pojęcie bardzo subiektywne, dlatego wartościowanie jej jest nie możliwe.


3. Co ją określa?

Warto pamiętać, że kobiecość to nie tylko sukienki i nienaganny makijaż. Kobiecość określają przede wszystkim zachowania – myślenie o innych, empatia, dostrzeganie piękna, nie tylko patrzenie ale i dostrzeganie wielu rzeczy, których facet pewnie by nie zauważył ;).

4. Czy wiesz, jaką jesteś kobietą? (Podaj 10 przykładów tego, jaką kobietą jesteś)
Przede wszystkim jestem kobietą wymagającą, czasem nieco nadgorliwą, a jak kto woli ambitną. Kobietą zdecydowaną i wyraźnie określoną. Taką, która ceni sobie niezależność, ale i przywiązanie. Kobietą wszechstronną i gadatliwą. Taką, która lubi mieć wokół siebie wielu ludzi. 

Do zabawy zapraszam
Słodki Miód Monikę Angelę Kubekczekolady Joasię :)

♥♥♥
Ku mojemu zdziwieniu... udało mi się ją dostać, po ponad pół roku poszukiwań i wybierania co raz to nowych zastępników... mam!:) Wszystkie włosomaniaczki ją niby mają, a ja nigdy jej nie spotkałam, teraz jest... GlissKur Oil NUTRITIVE - co dziwne znaleziona w małej drogerii w moim mieście :) Już nie mogę się doczekać pierwszego wypróbowania! :)))


Pozdrawiam was w ten upalny dzień i znikam aż do soboty :*

31 komentarzy:

  1. Bardzo treściwa maska i ratuje moje włosy po rozjaśnianiu, jednak na co dzień jest za mocna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam o niej kiedy otworzyłam wieczko :) - Maska do zadań specjalnych.

      Usuń
  2. Też chciałabym wypróbować tą maskę i rzeczywiście jest to takie "widmo" jak napisałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej nie mam :D i jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napis na nagłówku przeczytałam 'Durna kobieto'. Czas na wyprawę do okulisty :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy iść razem :D Ja chyba też muszę zmienić szkła.

      Usuń
  5. ooo dzięki za tag ;) jest ciekawy ;)
    a co do maski to i ja muszę ją kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też poluję na tą maskę,ale nigdzie w Szczecinie jej nie mogę znaleźć :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie złapana w małej drogerii nie dawno przekształconej w sieć Dogerie Polskie :)

      Usuń
  7. w takim razie czekam na recenzje maski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wie ktoś gdzie można ją dostać we wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, ta maska.

    Żoną i matką. Obawiam się, że nie będę się kwalifikowała na kobietę :D Również zaprosiłam SM, ale najprawdopodobniej jest tak zabiegana, że nawet nie zauważyła. Uważam, że ten tag jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę maskę można dość często dostać w Realu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba kiedyś ją widziałam, ale nigdy nie byłam przekonana do produktów GlissKur'a.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal automatycznie oglądam GlissKury w sklepach w poszukiwaniu tego słoiczka, ale sama nie wiem, czy bym ją kupiła. Inny produkt z tej serii okazał się totalną klapą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś kupić tą maskę (ileż naczytałam się pozytywnych opinii!), ale zrezygnowałam i dziś kupiłam maskę Biovax do ciemnych włosów :) Też bardzo chwalona przez dziewczyny, a dodatkowo w Super-Pharmie jest promocja i kosztuje tylko 9,99 więc się skusiłam :) Mam nadzieję, że jest tak dobra jak piszą:) Poza tym kupiłam również w promocyjnej cenie 9,99 sok z aloesu i jutro wypróbuję go jako płukankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak u Ciebie sie sprawdzi ta maska. Mi juz dwa razy pomogla w chwilach kryzysu :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam, ale nałożona na dłużej niż 5 min obciąża mi włosy, niestety za ciężka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też jej szukam ale nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag i super odpowiedzi :)
    Maski nie widziałam u siebie, ale nie zwróciłam też większej uwagi, muszę się uważniej rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta maska to moje marzenie! nigdzie jej nie ma;x

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kobiecość to piękno. Piękno to odpowiedniość, ozdobność, gracja." Piękne słowa. Miło się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się już dość dawno skończyła ta maska, a w moim sprawdzonym sklepie już jej nie widuję :( na razie się nie przejmuję, bo była idealna na zimę, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ją dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że u Ciebie ta maska się sprawdzi, mi dziwnie oblepia włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. czemu tak ciężko dostać tą maskę? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. OO, gratuluję upolowania jej!
    A Twoje odpowiedzi na TAG bardzo mnie zaskoczyły i nie powiem, zaimponowały również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile mają Twoje włosy w obwodzie kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie trochę straciły :( Sesyjny stres dał się we znaki i wróciło 9cm :(

      Usuń
  25. Gdybym wiedziała,że tak Ci się marzyła ta maska to oddałabym Ci za darmo pół buteleczki odżywki z tej serii.. U mnie niestety przy każdym użyciu jeden wielki puch:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupuję ją w Rossmanie w takich małych tubkach, czasem kładę na końcówki-sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.